Zaloguj się, aby obserwować  
tonyk

problem z odpaleniem 133.54

Polecane posty

tonyk    0

Witam, dzis odpalalem traktor i po 10 sekundach zgasł, zauważyłem ze w filtrze paliwa wytrąciła sie parafina, odkręciłem filtr przeczysciłem, papką napompowąłem paliwo, ale nieodpalił.

Pytanie moje jak odpowietrzyc układ paliwowy, pomapa jest Lukas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jak kolega wspomniał śrubka na pompie i pompujesz ręczną pompka aż poleci paliwo. Potem zakręcasz i luzujesz przewody przy wtryskach, przynajmniej na jednym i kręcisz rozrusznikiem. Jak poleci paliwo dokręcasz i palisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tonyk    0

oki dzieki za pomoc, moglibyście mi zaznaczyć którą dokładnie bo na górze pompy mam tam dwie śróbki z blombami to chyba lepiej ich nie ruszac?

zanim przystąpie do odpowietrzania wymienie ten filtr paliwa na nowy, zeby było wszystko git.

post-14554-0-42694700-1357323342_thumb.jpg

Edytowano przez tonyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Nad tabliczką znamionową pompy masz dwie śrubki wkręcone, jedna nad drugą. Jeśli się nie mylę to obie są do odpowietrzania.

Ale wystarczy poluzować tę górną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

w naszej jest tylko ta na boku, wiec tylko ta sie odkreca, ine ma potrzeby odkrecania wtryskow, bo i tak zlapie


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

jeżeli przewód już będziesz luzował to ten położony najwyżej


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tonyk    0

Dzieki za pomoc, dopiero zaczynam przygode z Renault, więc sie wszystkeigo uczę;)

Jutro zajadę do Korbanków po filtr i zrobię jak piszecie.

Jak pomoże to następnym etapem bedzie wymiana oleju i filtrów. Tak przy okazji spytam czy od hydrauliki są 2 filtry (jeden na bloku, a jeden nadole przy misie przepływowy)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

zalezy jaka masz wersje kolego z polbiegami irewersem czy nie


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

lepiej nie jedz do kobranka, bo cena bedzie kosmiczna, a filtry paliwowe sa takei same w wiekszosci silnikow, jesli masz 2 to takie ida rowniez do perkinsa 3 albo 4

kolega z jakiego woj. ???


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tonyk    0

Mam zwykła skrzynie bez półbiegów 40 km/h,i rewers mechaniczny, klimatyzacja, ehr, zaczep hitch i pare jeszcze pierdółek.

Filtr paliwowy mam jeden, taki z plastikowym odstojnikiem. A jestem w warminsko-mazurskiego.

 

Bede miał do Was jeszcze pare pytań, ale nie o wszystko bede pytał w jednym temacie.

Edytowano przez tonyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

pytam, bo gdybyś miał to wersje z pólbiegami miałbyś dwa wkłady filtrujące pod cisnieniem i dwa fitlry przepływowe, a jak jest u Ciebie to musiałbym jechać do kolegi i podpatrzeć , a co do filtra paliwa to u mnie pasuje WP 40-5 , kosztuje parenasie złotych. ps renie łatwo się odpowietrza , troszkę pompowania pompką chwilę kręcenia i chodzi, a z mf to powodzenia godzina jak nic

Edytowano przez piciaj

znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tonyk    0

ja widziałem jeden pod ciśnieniem i jeden na dole przepływowy i rozumiem ze wiecej od hydrauliki niema?

sugerujsze ze niema wiekszego sensu wydawac kase na filtr paliwa z serwisu? bo moze i faktycznie wystarczy filtron.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

w zupełności, jeśli już to możesz delphi lub knecht dobrać w motoryzacyjnym z częściami do aut tam jak będzie ktoś bystry to Ci dopasuje, ale nie wiem czy warto, więcej filtrów nie ma , pytaj o co chcesz :)


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

w 120.54 to jest tak że w pompce zasilającej jest jeszcze takie sitko i tam najczęściej blokuje się paliwo poprostu trzeba to czyścić co jakiś czas odkręć tą śrubkę na wierzchu pompki zasilającej zdejmij dekielek i zobacz co i jak a z olejem w skrzyni to znowu taki motyw że są dwa filtry tak jak mówisz i jeszcze takie sitko tam gdzie ta rura zasilająca wychodzi ze skrzyni chyba żę ktoś tam już paluchy wtykał i to usunął. Zaznaczam że pisze na podstawie Reno 120.54 ale w 133 powinno być tak samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tonyk    0

Kupiłem dziś filtr WP 40-5 koszt 15 zł. Odkręciłem tą pokrywkę od pompki i faktycznie sitko było całe zalepione jakby błotem, przemyłem i jak nowe. Pozostało odpowietrzyc i jazda.

 

Zrobiłem jak pisaliście i wszystko jest ok. Odkręciłem na początku dwa wtryski pokręciłem rozrusznikiem paliwo poszło, zakręciłem je. Odpaliłem ale strasznie nierówno chodził. Postanowiłem odkręcic wszystkie, ale udało mi sie tylko 5 bo do jednego miałem słabe dojscie, paliwo poszło i chodzi teraz pięknie.

Mam jeszcze jedno pytanie, po tym jak wylało mi paliwo przy wtryskiwaczu zauważyłem ze tak jakby babluje przy nim powietrze, co moze byc nie tak?

Edytowano przez tonyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzio445    0

Koledzy czy w renault 103.14 znajdują się zaworki zwrotne paliwa ? jeśli tak to gdzie ? A przy okazji chciałem też zapytać co może być przyczyną słabego odpalania ? Z góry dzięki za odp :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez KOSTEK12
      Witajcie,dziś uparłem się żeby odpalić mojego JX100U i nie było łatwo,ale po kolei na początku podładowałem aku,około 2godz.(kupiony maj 2013) pogibałem trochę pompką ręczną od paliwa,podgrzałem świecę płomieniową i jazda ale niestety rozrusznik kręcił wolno i d.pa,następnie znów 2godz. ładowania zdemontowałem filtr powietrza i druga osoba wdmuchiwała w niego opalarką gorące powietrze i znów próba,szybkość kręcenia się oczywiście nie zmieniła ale po kilku obrotach wału zaczął łapać najpierw na jeden cylinder cały czas trzymałem na rozruchu potem zaczęły łapać kolejne i się udało,czy to normalne przy tej temp.-19 że tak nie równo łapią poszczególne cylindry? jak myślicie coś jest nie tak,dodam tylko że ciągnik nic nie miał robionego wszystko zamalowane oryg.farbą mam tu na myśli pokrywę zaworów,wtryski itp. paliwo wlewam zimowe od początku zimy sam nie wiem co o tym myśleć
    • Przez szymonidas9
      Witam, dzisiaj chciałem odpalić ciągnik i zoonk... rozrusznik kręci ale nie może wejśc na obroty więc to nie wina akumulatora..
      Podłączyliśmy  ciągnik do nagrzewania tego ich systemowego ale to podobno nic nie daje, bo ogrzewa tylko płyn chłodzący  tak mi powiedział serwisant.
      Stwierdziliśmy, że może to wina zamarzniętego paliwa, więc dmuchaliśmy nagrzewnicą na silnik i filtry i w końcu odpalił, pochodził z 5 min i zgasł po czym wyświetla sie kontrolka błędu i informacja zbyt małego ciśnienia paliwa. Wiec ponownie nagrzewaliśmy i ta sama sytuacja x2
      Pytanie moje brzmi, co robić ?
      co jest przyczyną? Zatkane filtry paliwowe- jeśli tak to jak je wykręcić ?
    • Przez TheGonzuu2001
      Witam mam problem z zetorkiem od około roku w zimowe pory bardzo ciężko jest go odpalić ( przy bardzo niskich temp tylko plak do filtra) . Przy rozruchu bardzo mocno dymi na biało potem na czarno . Po rozgrzaniu wszystko wraca do normy. Miał ktoś podobny problem ? Pozdrawiam 
    • Przez MałaMi
      Witam. Mam problem z Władkiem. Nie chce wejść na wysokie obroty na pełnym gazie. A gdy już łaskawie załapie obroty to dziwnie strzela. Wszystkie rurki i wężyki wymienione. Końcówki zakupione nowe i ustawione. Filtry są ok. Nie zapowietrza się.  Co się z nim dzieje?
       
      Edit: po wymianie pompy nie chce odpalić
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj