wasil10

Nie działa ogrzewanie belarus 820

Polecane posty

wasil10    0

Witam wszystkim. mam wielki problem z ogrzewaniem w moim Belarusku...otóż nie działa. termostat dobry bo trzyma temperaturę jak powinien, zawór w kabinie otwarty i nic, a przewód wychodzący z bloku jest ciepły do momentu gdy ma wchodzic w kabine robi się zimny. Pomocy!

Edytowano przez wasil10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

odkrec korek odchlodnicy ....zdejmij przewod z prawej strony kabiny tutaj co pompe sie wylacza i przegazuj tak nabogato na bank zapowietrzone u mnie to samo bylo zrobilem tak jak napisalem i jest git i dolej boryga do pelna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wasil10    0

aaa. czyli mam zdjąc ten przewód co wychodzi z kabiny tu przy wlaczniku od pompy hydraulicznej i przegazowac? i a leciec plyn?

Edytowano przez wasil10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RycerzNocy    0

sprawdź czy masz chłodnice zalaną do pełna bo jak brakuje płynu to on nie podchodzi do nagrzewnicy i lipa:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

ja mu pisalem borygo do pelna zaleje zdejmij ten przewod i przegazuj bedzie git chyba ze zawor ten w kabinie zj**any

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

Sprawdź czy przewód nie załamany co idzie do kabiny ( u mnie był załamany w 2 miejscach )




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wasil10    0

wszystko jasne... mechanik który to składał na Białorusi chyba dla żartów włożył z jednej strony w wejście zaworu szmatkę i upchał śrubokrętem a następnie założł przewód :blink: . wścipskie ale bywa. system odpowietrzony i pięknie grzeje. dziękuje wszystkim za porady i życzę "normalnych" mechaników w swoim życiu :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie działa mi nagrzewnica w MTZ odkąd spuściłem płyn do zera i czyściłem chłodnicę. O jakim zaworze w kabinie mówicie? U mnie jest założony zawór na wężu który wchodzi do kabiny. Jak jest zamknięty to leci zimne powietrze jak puszczę płyn to zaczyna grzać. Czy odpowietrzyć tak jak wyżej w temacie?


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4porucznik01    15

Panowie brak ogrzewania w 952.3. Rurka od silnika co idzie do kabiny zimna. Wymieniac termostat czy zagladac do tego zaworka w kabinie od nagrzewnicy? Temperatura i plyn w normie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rbit    5
Napisano (edytowany)
Dnia 2.01.2013 o 17:17, padre1989 napisał:

odkrec korek odchlodnicy ....zdejmij przewod z prawej strony kabiny tutaj co pompe sie wylacza i przegazuj tak nabogato na bank zapowietrzone u mnie to samo bylo zrobilem tak jak napisalem i jest git i dolej boryga do pelna

1.Odkręcić korek, zdjąć przewód w tym miejscu jak się łączy z tym który idzie w górę kabiny i dopiero zapalić ciągnik i przygazować ? 

2.Ile czasu gazować - czy wtedy przy zdjętym przewodzie nie wywali mi całego płynu z układu -  jak zdjąłem węża  bez zapalania silnika to już  tam leciał płyn? 

3.Robić to przy otwartym zaworze i włączonym nawiewie ? 

Edytowano przez rbit

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj