Skocz do zawartości
mory1971

Przyczepa do zwozki drewna

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mory1971    1

na ebay za ok 120pln sa do kupienia zwymiarowane rysunki chwytakow.

 

A gdzie satysfakcja.

 

 

Satysfakcja jest wazna jednak moze cie wyjsc drozej niz gotowy chwytak :) wystarczy niewielki blad w wymiarowaniu i cala robota idzie sie kochac,chwytac nie bedzie spelnial swojego zadania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlik1m    0

kolego sam pracuje w lesie na przyczepie samozaładowczej z hdsem do zrywki drewna i szacun za pomysł a co do przyczepy to mógłbyś sobie do niej na przód miedzy żurawiem a pierwszymi kłonicami dorobić krate wtedy byś miał lepiej układać i tym samym byś miał jakieś zabezpieczenie dla trola bo na pewno ci sie zdarzało stuknąć wałkiem w niego podczas ładowania dobre by tez było jakies siedzenie zeby nie stać tyle czasu na nogach lub przenieść cały rozdzielacz do ciągnika i zrobić sterowanie z ciągnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mory1971    1

O kracie/ograniczniku juz myslalem i bedzie zamontowana,tak samo z tylu musze ja wydluzyc o jakies 50-70 cm.zaldunek przyczepy to jakies 15-20 min wiec da sie wytrzymac :)

Pozatym nie jezdze codziennie z tym wiec przekladanie rozdzielacza z kabiny na przyczepe (trzebaby wszystkie weze przedluzyc) to troche za duzo zabawy jak dlamnie ,wystarczy ze musze demontowac i przenosic podpory B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mironeks    6

Aby nie wydłużać węży ładowacz zakłada sie na ciągnik i ładowacz obsługujesz z ciągnika , jak jest ciężki ciągnik to można ładować bez podpór .

Do tego przyczepa d47 wywrotka do szybkiego rozładunku a ładujesz 6 kubików lub 10 mp jak kto woli .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TJStorm    0

ja tak jak kolega pisze : chciałem zrobić na d45 czy tam innej wywrotce na 2 strony żuraw/dźwig/ładowacz z chwytakiem do drewna i tak ładować na przyczepę i kiprować na podwórku tylko nie wiem czy unhz500 sie nada bo jestem w fazie projektowania w głowie (tzn. przerabiam ładowacz jego ramiona aby się w tzw "zetkę" składały i ostatnie ramie wysuwalne daje)

 

Offtop

Jeżeli nie na d45 to zrobię taka zrywkową z hamulcami i będę gałęziówkę woził, no i owszem metry jak ktoś będzie chciał.

 

Zalety to sam jedziesz (ewentualnie pomagiera jakiegoś ) i sobie lądujesz w deszcz nie deszcz i sam rozładowujesz. Wiadomo wywrotka fajna ale 4 ludzi musi lądować ;]

A hydraulika to sprawnie szybko0 ;]

 

Ktoś chętny do pomocy w sensie hydraulika rozdzielacze itp bo spawać itp w metalu potrafię;]

 

okolice Gorzowa wlkp

 

termin możliwe że na jesien

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mory1971    1

Aby nie wydłużać węży ładowacz zakłada sie na ciągnik i ładowacz obsługujesz z ciągnika , jak jest ciężki ciągnik to można ładować bez podpór .

Do tego przyczepa d47 wywrotka do szybkiego rozładunku a ładujesz 6 kubików lub 10 mp jak kto woli .

 

 

Niewiem czy do konca rozumiesz idee przyczepy do zwozki drewna ?To maszyna kompaktowa ktora zaczepiasz do ciagnika i jedziesz do lasu,bez osobnego podpinania ladowacza i osobnej przyczepy.

Druga sprawa jak zapewne zauwazyles mam zwyklego ciapka a przyczepe zbudowalem dla wlasnych potrzeb wiec raczej mija sie z celem kupowanie wiekszego ciagnika.

Gdybym zajmowal sie tym zarobkowo nie bawilbym sie w samorobke tylko kupilbym wiekszy i wygodniejszy ciagnik do tego fabryczna przyczepe do zwozki wielkoscia dopasowana do mocy ciagnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mory1971    1

W jednym z wczesniejszych postow pisalem o tym ze przyczepa jest nieco za krotka,dolozylem wiec wysuwane przedluzenie.

Tutaj w fazie montazu.rama wydluza sie o 50cm pozwala to na spokojny zaladunek 3 metrowek jedna za druga.

Opracowalem rowniez tasmociag do drewna opisany tutaj:

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/88460-tasmociag-do-drewna/

 

 

 

post-1945-0-44321500-1453673580_thumb.jpeg

post-1945-0-24277700-1453673593_thumb.jpeg

post-1945-0-42244200-1453673608_thumb.jpeg

Edytowano przez mory1971

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pawelgruta
      Witam !
       
      Jakie szerokie opony  do przodu C 330 4x4 ?
       
       Mam na sprzedaz most i przekladnie do C 330 M . Most razem z  silownikem skretu.  Dorabiam napedy 4x4 do C 330 . Ładowacze czolowe z rama wzmacniajaca ciagnik udzwig 1 t. .Wykonuje modyfikacje hydrauliki.




    • Przez Schadow
      Witam. Chciałbym się zapytać czy ktoś próbował przerobić rozrzutnik do obornika na rozsiewacz do wapna jeśli tak to co trzeba kupić i czy w ogóle się to opłaca?
    • Przez RoRo
      Witam chcialem pomalowac sobie pług na czerwono, jaka farba pomalowac najlepiej??Chcialem pistoletem pod kompresor, i gdzie kupic takie farby zeby to jakos tanio wyszlo?
    • Przez przemkus99
      witam czytałem top agrar i znalazłem w nim pompe do paliwa rolnik sam sobie zrobił do pompowania paliwa do kombajnu też chce sobie takie usprawnienie zrobić tylko jedno małe pytanko czy silnik o mocy 2,2 kW nie jest za duży? do napedzania pompy zębatej..
       
       
      Samoróbka a nie samorubka -mod
    • Przez szymon15
      Mam zamiar zrobić drzwi przesuwne do garażu w którym trzymam ciągnik bo zawsze nawiewa mi liści, wchodzą oba psy i robią ****,przesuwne ponieważ nie mam za dużo miejsca na inny typ, więc tak.. mam wejście do garażu 5m szer. i 3m wys. (PRZYBLIŻENIE;garaż w stodole obok stajnia wszystko wybetonowane) uwarzywszy na to że trzymam tam ciągnik(c360 3p) jak mam zrobić prowadnice aby ich nie zgiąć przy wjeżdżaniu do garażu? Myślałem aby na górze zrobić prowadnice z takich dwóch kątowników zespawanych-nie wiem jak to się fachowo nazywa:)A NA DOLE CO? i z czego zrobić kółka na których będą się przesuwały drzwi?
       
      Pozdrawiam:)
×