Skocz do zawartości
mory1971

Przyczepa do zwozki drewna

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
konrad1015    0

jeśli doga nie jest zła a pompa wytrzymała by to czemu nie.mój znajomy co własnie robi w lesie to co prawda 360c ciągnął dwie niemki po 8 m na każdej.no to myślę że ta przyczepa trochę mogła być większą a zawsze można dać do większego traktora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

to droga musiała być równiutka i bez górek, do lasu takiego prawdziwego z jedną taka przyczepa miałby problemy. A w takiej przyczepie chodzi przecież o to żeby wszędzie wjechać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mory1971    1

dlaczego taka mala ? bo akurat taka byla do kupienia gotowa :) .moglaby byc nieco wieksza ale juz teraz ciapek mial co ciagnac gdy naladowalem powyzej klonic.weszlo jakies 2,5m debiny .jak wiadomo jest ciezka.

kiedys gdy bede mial czas podjade zwarzyc calosc ale tak pi x oko sama przyczepa z trollem wazy niecala tone do tego ladunek ponad 2 tony wiec jest co ciagnac .

 

Ojciec przestawial w skupie zboza przyczepe 16T podnosilo przod ale dal rade :) problem w tym ze musze jezdzic z tym drogami i przez miasto a ciapek raczej nie ma dopuszczenia do ciagniecia przyczepy 8 T.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mory1971    1

Wreszcie i chwytak zamontowany .ponizej filmik z zaladunku nie mialem gdzie telefonu ustawic wiec nie najlepiej widac,jak bedzie ktos do pomocy zrobie lepszy.

Rama porzyczepy musi byc wzmocniona w miejscu gdzie jest zamocowany troll.

 

http://youtu.be/Nn8xKFW2XrE

 

 

nawiasem mowiac pol godziny pozniej ciapek siedzial na glebokosc opony ,mialem problem z wyjechaniem samym ciagnikiem a przyczepe targalem lina :wacko:

Edytowano przez mory1971

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

O widzę że chwytak masz. No ładnie ładnie. Niestety taki urok lasu że się człowiek topi. Dziś ślizko i moje jedno auto się na stosie zatrzymało i trochę się blachy pogięły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mory1971    1

chwytak jest :) moglby byc wiekszy ale jak na razie starczy.utkwilem na lace obok rzeczki .wiele lat nie czyszczona i zrobilo sie bagno,a ciapek wskutek wibracji zaczal zanurzac sie coraz glebiej,glebiej,glebiej...... :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Znam to też. Leśniczowie też łączki lubią i składować drewno na nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

Jak wprawy nabierzesz to chwila i przyczepa naładowana. Rama się wygina że piszesz o wzmocnieniach?

330 mata zaletę że go trudno utopić jak byś był jakimś większym to mógłbyś mieć zdjęcie do wpadki tygodnia ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mory1971    1

juz udalo mi sie pare razy utopic ciapka :E

rama wygina sie ,nawet pekla juz w jednam miejscu musze to jakosc wzmocnic .jutro bede dzialal musze reszte drewna zwiezc bo lezy naszykowane jeszcze sie ktos nim zainteresuje :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mf255fan    6

NAwet fajnie to wyszło ale nie myślałeś żeby trolla mieć na podnośniku zawieszonego i do tego przypinać przyczepe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek199321    11

na łąkach to pół biedy gorzej w olszynie byś pewnie sam miał problem ją wyciągnąć jak byś usiadł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mory1971    1

myslalem zeby troll pozostal zawieszony na ciagniku ale 30-ka jest za lekka.Juz tak zle sie jezdzi z samym ladowaczem ,teraz dojdzie jeszcze ciezar przyczepy zawieszonej na trollu wiec calkiem porazka.

Poza tym zaczep na trollu jak i sama konstrukcja nie sa na tyle wytrzymale aby zniesc obciazenia na dluzsza mete.

 

dzisiaj podejscie drugie ,rama pospawana i wzmocniona ale tym razem koody bede wyciagal traktorem a pozniej tylko zaladunek juz na drodze polnej.

 

czytalem na forum troche o troll-ach i wydaje mi sie ze mam dlawiki do wymiany .przy zimnym oleju jeszcze ruchy sa w miare normalne ale po nagrzaniu silowniki opadaja ze zbyt duza predkoscia.

Chyba ze ten typ tak ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

jeżeli za bardzo idzie obciążenie na ciągnik to przesuń trochę oś do przodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mf255fan    6

Ale gdy trol był by wysoko podwieszony na stałe na podnośniku (wtedy tylko wchodzą w gre hydrauliczne podpory to przyczepa mogła by być na dolny zaczep.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mory1971    1

nawet na zwyklych podporach mozna zapiac przyczepe na polowy zaczep.jednak jak juz pisalem to nie jest jazda podnosi przod narywa calym ciagnikiem .

na pewno zaleta jest ze mozna lepiej dojechac do skladowanego drewna.

wada jest ze podczas zaczepiania pelnej przyczepy nie mozna sobie pomoc podnosnikiem w razie jak przyczepa osiadlaby w gruncie.

hmmm.. musze ogolnie pomyslec nad podporami hydraulicznymi aby od ciazyc rame przyczepy podczas zaladunku.

Edytowano przez mory1971

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mory1971    1

czas sie przypomniec :)

Znalazlem troche czasu na pomalowanie mojego "wynalazku" .zima bedzie kilka malych przerobek typu wzmocnienie ramy oraz klonic.

 

c70a56c4094d0569m.jpg

 

0eb49b31ccbb2a4dm.jpg

Edytowano przez mory1971

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mory1971    1

A o jakie wymiary ci chodzi ?

Tak ogolnie to na chwile obecna nie moge podac wymiarow :) ,do^domu przyjade za jakies poltora miesiaca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TJStorm    0

ten chwytak to 0.18m3 o ile mnie nie mylą oczy

takie dane techniczne:

Chwytak 0.18m3

Rozwartość 1100mm

waga 50kg

udźwig 500kg

wejście na rotator (trzpień 40 lub 50mm)

Pojemność 0,18m3

 

dokładnych wymiarów to nikt nie poda (tajemnica) niby nic nadzwyczajnego bo tylko siłownik i odpowiednio cięte blachy na laser / plasma / waterjet ale ile roboty zrobi ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olek43211    0

TJStorm ten chwytak jest zdecydowanie mniejszy.Mory1971 potrzebuje dokładnych wymiarów wszystkich elementów,chce skopiować ten chwytak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mory1971    1

heh ,po pierwsze zeby go zwymiarowac to troche zabawy,drugie nie predzej jak za jakis miesiac.

 

Tego typu chwytak na allegro stoi za 900pln.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TJStorm    0

wymodeluj w 3d jakimś programem leć do zakładu z dxf, dwg czymś co mogą przerobić na kod nc (do maszynki CNC plazmy, lasera, czy tam waterjeta) i voila poskładaj pospawaj i będzie latać ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pawelgruta
      Witam !
       
      Jakie szerokie opony  do przodu C 330 4x4 ?
       
       Mam na sprzedaz most i przekladnie do C 330 M . Most razem z  silownikem skretu.  Dorabiam napedy 4x4 do C 330 . Ładowacze czolowe z rama wzmacniajaca ciagnik udzwig 1 t. .Wykonuje modyfikacje hydrauliki.




    • Przez Schadow
      Witam. Chciałbym się zapytać czy ktoś próbował przerobić rozrzutnik do obornika na rozsiewacz do wapna jeśli tak to co trzeba kupić i czy w ogóle się to opłaca?
    • Przez RoRo
      Witam chcialem pomalowac sobie pług na czerwono, jaka farba pomalowac najlepiej??Chcialem pistoletem pod kompresor, i gdzie kupic takie farby zeby to jakos tanio wyszlo?
    • Przez przemkus99
      witam czytałem top agrar i znalazłem w nim pompe do paliwa rolnik sam sobie zrobił do pompowania paliwa do kombajnu też chce sobie takie usprawnienie zrobić tylko jedno małe pytanko czy silnik o mocy 2,2 kW nie jest za duży? do napedzania pompy zębatej..
       
       
      Samoróbka a nie samorubka -mod
    • Przez szymon15
      Mam zamiar zrobić drzwi przesuwne do garażu w którym trzymam ciągnik bo zawsze nawiewa mi liści, wchodzą oba psy i robią ****,przesuwne ponieważ nie mam za dużo miejsca na inny typ, więc tak.. mam wejście do garażu 5m szer. i 3m wys. (PRZYBLIŻENIE;garaż w stodole obok stajnia wszystko wybetonowane) uwarzywszy na to że trzymam tam ciągnik(c360 3p) jak mam zrobić prowadnice aby ich nie zgiąć przy wjeżdżaniu do garażu? Myślałem aby na górze zrobić prowadnice z takich dwóch kątowników zespawanych-nie wiem jak to się fachowo nazywa:)A NA DOLE CO? i z czego zrobić kółka na których będą się przesuwały drzwi?
       
      Pozdrawiam:)
×