DaMiAn914

Ładowacz czołowy w Ursusie 914 i pochodnych

Polecane posty

tomu    5

Moim zdaniem Ursusy w ogóle nie nadają się do Tur'a ponieważ nie mają rewersa i mają duży promień skrętu, a w takich pieniądzach jakie sobie ludzie życzą za nie to spokojnie kupisz zachodnią używkę i to dużo młodszą.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arniormo    0

A co myslicie o renault (modelu nie znam) ale z turm uzywana??Mi chodzi o dostep do częsci bo u mnie to duzo sie przenosi belek a jeszcze u kumpla rocznie to 3000 bel samej słomy sie wozi ja w tym roku belowałem jego srzetem nocami i dniami a on woził pronarem 82 to pronar dostał po d**** 4 razy sprzęgło robione było w wakacje i na kukurydzy raz wiec ja bym mu pomagał to troche bym rocznie bel przeładował a i kukurydze bym nim woził troche bo u niego rocznie to tak koło 20 ha kukurydze sieją u mnie to 1000baltów rocznie i 5 ha kukurydzy

 

 

a widze ze kolega miszka31 z moich stron pochodzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Jeśli taką ilość rolek masz wozić to zapomnij o Ursusie. Renault też produkował w miarę dobre ciągniki i możesz kupić niedrogo jakiegoś młodszego i może z Turem, zastanów sie jeszcze nad Case'm z serii 51x0, wytrzymałe ciągniki tylko mają dużo elektroniki.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arniormo    0

Mi potrzebny jest ciągnik który mało pali i ma wytrzymałe sprzęgło bo przy tej ilosci rolek to trzeba coś mocnego..A moze mógłbyś mi pare fotek tego ciągnika wstawic na forum byłbym wdzieczny..napisz cos jeszcze na temat tego case'a i w jakim przedziale cen moge go nabyć??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor10045    13
912 nie nadaje się do tura ponieważ ma mięki przód bez mozliwosci blokady

Jeden z użytkowników AF posiada 912 z turem i ma zablokowano amortyzacje o ile się nie mylę jest to użytkownik ,,Mirasek'' nie wiem jak sobie radzi z belami sianokiszonki bo on ma świnki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszka31    31

w zakładzie komunalnym jest to besprzerwy sprężyny pękają,opony,delikatny jest tam przód

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5
Mi potrzebny jest ciągnik który mało pali i ma wytrzymałe sprzęgło bo przy tej ilosci rolek to trzeba coś mocnego..A moze mógłbyś mi pare fotek tego ciągnika wstawic na forum byłbym wdzieczny..napisz cos jeszcze na temat tego case'a i w jakim przedziale cen moge go nabyć??

 

Jeśli potrzebny ci jest ciągnik który mało pali i ma wytrzymałe sprzęgło to polecam Renaulta 90.34 albo 103.45, mój znajomy ma 85.34 z turem, super maszynka ma ją jakieś 3 lata ostatnio wymienił w niej tarcze sprzęgłowe i śmiga dalej :) , a co do opini na temat Case'a 51x0 wystarczy poszukać na forum, czy pod zdjęciami w galerii, a jeśli chodzi o cenęto jaka by cię interesowała??


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arniormo    0

mnie interesuje tak do 40 000zł bo biorę dotacje dla młodego rolnika i chcem jeszcze przyczepę samozbierającą z rotatorem kupić do kiszonek..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

To będzie ci ciężko znaleść nawet Ursusa w dobrym stanie z turem w takich pieniądzach.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arniormo    0

ale renault w stanie dobry znajdzie sie??A co do tych renault to sprzęgło jest w nich żywotne??I czy te ciagniki są mocne jak na swoją moc??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
912 nie nadaje się do tura ponieważ ma mięki przód bez mozliwosci blokady

Panie, mylisz sie Pan bardzo, zwrotnice resorowane sie blokuje :)

 

Na zablokowanych nic nie pęka, do tej pory wymieniłem łożyska jednego koła i tulejki na jednej zwrotnicy - koszta znikome. Podstawa to smarowanie swożnia, zwrotnic i końcówek - jak wszędzie, no i nie wariować z ładunkiem :)

 

Od zwożenia rolek dla sprzegła nic nie będzie, zużyje sie eksploatacyjnie adekwatnie do ilości zasprzęgleń, czyli troche szybciej. Sprzęgło najbardziej dostaje w oborniku przy zrywaniu parkietu. Trwałość... ciągnik ma tylko 2200mth, 5 lat chodzi w turze, sprzęgło jeszcze oryginalne.

 

Jeden z użytkowników AF posiada 912 z turem i ma zablokowano amortyzacje o ile się nie mylę jest to użytkownik ,,Mirasek'' nie wiem jak sobie radzi z belami sianokiszonki bo on ma świnki.

Zgadza sie ale nie do końca :) świnek nie mam, ale właśnie są krowy :) Problemu z belami fi 130 sianokiszonki nie ma żadnych, tur ma nominalny udźwig 1650kg, pompa nigdy nie wykazywała w nim oznak słabości - zawsze do góry :)

 

Pseudo rewers mechaniczny jest, w dodatku obsługiwany lewą ręką co sprawdza sie w turze, 912 w przeciwieństwie do 914 jest bardzo zwrotny ale podstawowy ból to brak 4x4 i wszelkie problemy z tym związane o których nie raz pisałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5
ale renault w stanie dobry znajdzie sie??A co do tych renault to sprzęgło jest w nich żywotne??I czy te ciagniki są mocne jak na swoją moc??

 

Napewno coś znajdziesz w dobrym stanie, a jeśli chodzi o sprzęgło i ogólnie o ciągnik to musisz pytać użytkowników. I napisz dokładbnie do czego miałby służyć ten ciagnik, czy tylko do przewozu i załadunku bel czy do lekkich prac czy też do orki uprawy i.t.d.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arniormo    0

NO u mnie to by był jako głowny ciagnik bo mam jeszcze "60" ja osobiscie mam tylko 15 ha ale planuje dokupic tak do 26 bo 10ha mam w jednym kawałku do kupienia więc jako główny ciagnik no i przy kukurydzy by chodził bo bym nim woził u kumpla a w domu ugniatał... Tak naprawde to jestem bardziej na renault napalony ^_^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Nooo, do ugniatania kuku to Ursus jest dobry :) Mój 912 z turem z biedaszek i betonową przeciwwagą waży prawie 6,5 tony :) 914 w takiej kompletacji ważyłby 7 ton, jeszcze wziąć szufle piachu na tura to już prawie jak Fadroma :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arniormo    0

Tak szczerzę mówiąc to ja jd nie przepadam chociaż w okolicy są 3 jd to mi jakoś nie przypadły do gustu kurcze ja bym wolał renault ale jak ursus dobry to terz by sie spisał tylko 912,914 to powolne jak od wożenia kukurydzy chyba są...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do wożenie kuku to 60 zaprzegnij ...


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Widziałem na allegro kilka tanich Renaultów z turami ale nie wiem jaki stan techniczny ich jest bo na fotkach to wszystko ładne. I jeśli chcesz ciągnik główny to musi mieć koniecznie przedni napęd bo daleko nie zajedziesz bez przodu.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Ursus ze skrzynią standard na oponach 18.4 R34 z butem w podłodze pojedzie 28 km/h (25,5 km/h przy obrotach nominalnych) także szybki to on nie jest. Jeśli transport miałby sie odbywać drogami asfaltowymi to warto rozejżeć sie za ciągnikiem z szybką skrzynią do 40 km/h, ale na drogach gruntowych raczej nie ma to znaczenia bo i tak nie przekracza sie 20-25, tym bardziej z turem :)

 

Ursus jest dobry ale na swój sposób :) Jak zależy Ci na dużej masie, dobrym uciągu i tanich, szybko dostępnych częściach a wszystko inne masz gdzieś to sobie go kup, będziesz zadowolony :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kryha16dob    1

ursus jak najbardziej nadaje sie do tura zwlaszcza 912 bo jest zwtrotna. przodu niemusisz usztywniac i tak bedzie dobrze smigal. co do tego ze glowy ciagnik to tylko z napedem to bujda na resorach. naprawa napedu jest za***iscie droga. a jesli potrzebujesz napedu do 912 to kup nowy i wstaw niz kupuj 914, bo zaplacisz kilka tyś. wiecej a bedziesz mial nowy naped. poszukaj sobie ursusa z szybka skrzynia jak ci taki potrzebny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszka31    31
Ursus ze skrzynią standard na oponach 18.4 R34 z butem w podłodze pojedzie 28 km/h (25,5 km/h przy obrotach nominalnych) także szybki to on nie jest. Jeśli transport miałby sie odbywać drogami asfaltowymi to warto rozejżeć sie za ciągnikiem z szybką skrzynią do 40 km/h, ale na drogach gruntowych raczej nie ma to znaczenia bo i tak nie przekracza sie 20-25, tym bardziej z turem :)

 

Ursus jest dobry ale na swój sposób :) Jak zależy Ci na dużej masie, dobrym uciągu i tanich, szybko dostępnych częściach a wszystko inne masz gdzieś to sobie go kup, będziesz zadowolony :)

 

ja też mam 912, i mój ma 16,9 jest wolniejszy ten w zakladzie komunalnym to besprzerwy coś tam ma pęknięte ale nie ma co poruwnywać do pracy w gosp rolnym, jak to się blokuje?

a co do opon to mi się wydaje że na oponach 16,9 to ma lżej silnik w pracach polowych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor10045    13
Pseudo rewers mechaniczny jest, w dodatku obsługiwany lewą ręką co sprawdza sie w turze, 912 w przeciwieństwie do 914 jest bardzo zwrotny ale podstawowy ból to brak 4x4 i wszelkie problemy z tym związane o których nie raz pisałem.

Właśnie coś za coś w 912 jest znacznie lepszy skręt sam miałem 912, teraz mam zetora 4 cylindrowego 4x4 i znacznie większy promień skrętu jest w zetorze, ale niestety tak jak piszesz niekiedy możne być odczuwalny brak 4x4. a ta dźwignia od zmiany biegów jest dobrym rozwiązaniem no;do orki. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pietras892    945

914 z turem nie jest zbyt dobrym wyborem. Pracowałem troche na tym, owszem zgodze się że jest ciężki ale nakręcić się tym trzeba niemiłosiernie z czasem staje się to dośc kłopotliwe. kolega mówił o kwocie 40 tysięcy radziłbym kupić 912 mój sąsiad sciągał ostatnio ze szwecji z turem w super stanie za około 25tyś

a tam już promień skrętu jest ok. jesli nie zależy ci na przednim napędzie to bierz 912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
petes    0

Czemu nikt nie bierze pod uwagę zetora?? Np taki 7745 turbo z turem by fajnie chodził prędkość nawet komfort i super wspomaganie nie to co w ursusach. albo 7245 coś z tego ja bym wziął zetora za 40tyś coś kupisz a części do niego są i jest o niebo lepszy od ursusa i dobra pompa zastanów się jedyny - zetora to trzeba uważać z gazem a tak to ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj