DaMiAn914

Ładowacz czołowy w Ursusie 914 i pochodnych

Polecane posty

nightmare    81

pompa ponoc nowa, wiec pozostaje rozdzielacz, siłowniki raczej odpadają, bo na pusto to i jeden by dal rade

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nightmare    81

przyczyna była zbyt slaba znajomsc obsługi tego ciągnika, po prostu była wylaczona pompa, na szczęście do tego doszedłem, zanim wezwałem speca od chydrauliki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciekkkk    0

Witam forumowiczów. W zeszłym tygodniu zakupiłem do mojego Ursusa ładowacz firmy WOL-MET z sterowaniem 3 sekcyjnym na joysticku. Ludzie od montażu zrobili to bardzo sprawnie, lecz podłączyli mi go pod wyjścia hydrauliki zewnętrznej i teraz mam problem bo gdy woziłem ziemie to nie mogłem podłączyć węza wywrotu przyczepy pod hydraulike. Nie no wiadomo jak odkręciłem wąż od tura i przykręciłem od przyczepy to wywrot był lecz jest to bardzo denerwujące. Czytałem że można podłączyć tura bezpośrednio pod pompe podnośnika. Pomożę mi ktoś zrobic to jak nalezy i co trzeba byłoby kupić aby nie trzeba było używac rozdzielacza wogóle do podnoszenia ładowacza ? :)  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toorano    180

Ja w 1224 mam podłączony wąż z pompy do rozdzielacza tura, a powrót z rozdzielacza do podnośnika (w miejsce gdzie oryginalnie podłącza się wąż lub rurkę z pompy) i wszystko działa, a gniazda wolne !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielo91e    0

czesc mam problem z ladowaczem mx100 a mianowicie dzieje sie tak ze nie chce dzialac pochylanie lyzki otwieranie9przydusza ciagnik nwykonujac te manewry) zamykanie krokodyla i np jak podnosze do gory i chce opuscic w dol to zatrzymuje robi duze cisnienie w wezacha az wycieka olej na laczeniach srub z wezami i nie pojdzie w dol cos odwalilo ladowaczowi i nie moge znalezc przyczyny...

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturek29    1

Witam. Moje pytanie kieruje do osób które posiadają ładowacz przy c 385 bez napędu. Mianowicie chce kupić ładowacz, do wydania mam około 7 tysięcy za tą kwotę znalazłem nowy 3 sekcyjny z krokodylem bez euroramki o udźwigu 950kg, ale udało by się też kupić coś używanego w tej cenie coś typu tur 5 lub 6 wiadomo masywniejszy i cięższy a zaraz jakieś lepszej firmy bo ten nowy w tej cenie jest wiadomo od jakiegoś żemieślnika tanio zrobić i szybko ale jego atutem jest właśnie waga. I tu moje pytanie jak się sprawuje ursus bez napędu i wspomagania z takim dużym ładowaczem, czy ciężko się kieruje? Jaki wy byście wybrali?i

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek0508    11

U nas facet ma Ursus 1012 (turbo bez przodka) ma chyba hydrameta tego najprostszego dwusekcyjnego jak w c360 i mówi, że jest ok z kierowaniem. W moim U912 był zakładany przedni napęd jak był zakładany ciężki tur trzysekcyjny, bo mechanicy tak radzili. Ogólnie będą pewnie wysiadać zwrotnice w przedniej osi nienapędzanej. Przynajmniej taki problem miałem w c360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    40

 Mam zestaw c385+ TUR5.   Ma to plusy- bo nie miałem jeszcze takiej sytuacji, żeby  TUR nie dał rady, czy przy podnoszeniu ciężarów  (zawsze albo tylne koła idą w górę, albo z przeciwwagą, przednie opony robią się płaskie :) ), czy przy pracach ekstremalnych- jak rozgarnianie gruzu (80'tka nie da rady go pogiąć) :)   Niestety są też minusy- przód  słabo to znosi.     No i oczywiście  przód się zapada -  do uprawy,  trzeba TURa  zdejmować.    Na utwardzonym terenie,  mając  1 BB 500kg  na ładowaczu, kręci się bez problemów.  Więcej, bez przeciwwagi już czuć.     

 

Krótko mówiąc- jeśli nie potrzebujesz targać  ciężarów,  to  kup coś lżejszego.    

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek0508    11

Z tego co pamiętam koszt kompletnego przedniego mostu (zetor) z kołami i wałem napędowym oraz montażem do U912 wyniósł ok. 10 000 tyś. Oczywiście części z demontażu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamils8    3

Mam takie pytanie. Mam założonego tura czeskiego  do ursusa 912. Co zrobić by podnosił więcej bo max udźwig to 700 kg. Wstawiona nowa pompa i nic nie pomogło 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturek29    1

Musisz zmienić siłowniki które mają większy udźwig. Zmieniłeś pompę to pewnie ciśnienie się polepszylo ale cóż z tego jeśli siłowniki są przystosowane do 700 kg udźwigu
Ps. A filtry wymieniles? To podstawa przy wymianie pompy ale jak napisałem wyżej samą pompa udźwigu nie zwiększysz bardzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamils8    3

Mieszylem cisnienie i przy silownikach jes 180 bar to chyba tyle ma byc
Wiesz moze jaki jest koszt jednego silownika?

Edytowano przez kamils8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturek29    1

Najlepiej zmierz ich długość i zapytaj w jakimś sklepie bądź w firmie która sprzedaje ładowacze, albo poszukaj używanych olx lub allegro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj