janek91

Zetor Proxima 80B(4WD) jak doposażyć?

Polecane posty

janek91    0

Będe decydował się może na zetorka taki mam wyposażenie Co byś cie dodali im czy warto

-skrzynia biegów 12/12 z rewersem + WOM 540/540 E (2390 zł) brutto

-rozdzielacz hydrauliki dwusekcyjny (1690zł brutto)

-instalacja pneumatyczna jedno i dwuobwodowa

-Zewnętrzne sterowanie hydrauliką (293zł brutto)

-belka zaczepowa (207 zł brutto)

-listwa do przyczep jednoosiowych (1200 Brutto)

-obciążniki przód 200kg (2007 zł brutto)

-Obciążniki kół tylnych 150kg (1200 zł Brutto)

-klimatyzacja (6040 zł brutto)

-siedzenie pneumatyczne Grammera (2723 zł brutto)

-regulowana kolumna kierownicy (706 zł brutto)

-radiotwarzacz(484 zł brutto)

-koła przednie 320/70R-24 (1805 zł brutto)

-koła tylne 480/70R-30 (2813 zł brutto)

 

Cena netto zetora 123 tyś zł brutto 151tys.

Edytowano przez janek91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

o Boże co za ceny gotow by był dać tyle, chyba jakis fanatyk zetora !!! df agrofarm wyjdzie taniej a ma wiele z tego wyposażenia w standardzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek82    0

witam jak masz zamiar go brać to ja bym ci proponował wziąść jeszcze elektroniczną deskię rozdzielczą masz tam prędkości cągnika i womu super przydatna rzecz np. przy rozsiewaczu ale ceny dokładnie nie znam chyba coś koło 1000 brutto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk2411    30

Mi za Zetora Proxime 100 plus zaproponowali 155 tys brutto w takim wyposażeniu:

*skrzynia 16x16 z rewersem, Jednostopniowy wzmacniacz momentu, 40km/h

*200 kg na przodzie, 150 kg na tyle

*listwa do jednoosiowych

*klimatyzacja

Edytowano przez patryk2411

Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1010

ta cena to pewnie jest katalogowa?? przed upustem? bo nie rozumiem, czy może już z tymi dodatkami co napisałeś to tyle kosztować ma ??

a jak chcesz zaoszczędzić to możesz nie brać obciązników, nieorginalne wyjdą ci połowe taniej, gramera pneumatycznego smiało możesz zamienic na zwykłego

Edytowano przez robercikj100

AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    302

z tego co widze nic ciekawego kolego nie wynegocjowałeś !!! koncowa cena za nowy ciagnik jest tylko propozycja i o tym trzeba pamietać i ze należy troszke porozmawiac z dilerem podczas zakupu a nie szybko kaska na stół i kluczyki w stacyjce :P

nie wiem czy ktos tu obecnych ogoladało ktoryś tam odcinek 2400 i była tam kiedys mowa o tym fajnie to ujeli "ze z cena katalogowa jest tak jak z piwem bezalkoholowym"

szczerze mowiac ja za taka kwote celował bym w proxime plus badz power 90 :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

ale co tu oszczędzać jak chcesz oszczędzać to może cos innego wybrać inny ciągnik, bo trochę za bardzo zetor się ceni z tą proximą i to w tak ubogiej wersji, niewyobrażam sobie ciągnika bez rewersu, skrzyni 40km/ha czy wom o 2 prędkociach, są inne ciągniki wcale nie gorsze, np. polmoty, farmtracki a i cos z zachopdnich w tych pieniądzach pewnie by wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek91    0

w tą cene 123 tys neto są już wliczone te dodatki kture podałem . a moge wziąść do mocy 82 kmbo mam na modernizacje. zastanawiałem się jeszcze nad New hollandem t475bo cena 126 tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1010

to teraz zależy czy chcesz coś przyoszczędzić czy nie, bo jak nie to wziołeś możliwie wiekszość wyposażenia dodatkowego.

ale wydaje mi się ze z ceny można było by coś jeszcze zejść. tako proxima to powina moim zdaniem ze 140 to max kosztować

Edytowano przez robercikj100

AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek91    0

Zaoszczędzić za bardzo nie chce bo biorę na modernizacje i mam na ciągnik 140 tys netto i chce dobry chyba że inna marka ale nie wiem ma w przedziale mocy 75-82 km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markkali    1

Oszczędzać zawsze warto i trzeba!Negocjacje z dilerem to absolutna konieczność!Najpierw przyciśnij do ściany np.dilera new holland i miej w ręku najtańszą możliwą ofertę na t4 w tym przedziale mocy a potem w oparciu o nią targuj z zetorem.Jeśli to Twój pierwszy ciągnik który kupujesz to ta zwykła proxima będzie dobrym wyborem,to prosty solidny ciągnik bez fajerwerków z niedrogim serwisem.Przeglądy pierwsze dwa niech Ci zagwarantują gratis poza fakturą!Do wyposażenia warto dorzucić tę deskę cyfrową,to super sprawa przy opryskach.Fotel pneumatyczny faktycznie robi różnicę od zwykłego ale jeśli w negocjacjach akurat wszystko się rozbija o tę sumę to dobrze wyregulowany Mars też zdaje egzamin.Mam porównanie na własnych ciągnikach a proximą 8441 pracuję od 6 lat i tyłek nie boli choć przyjemniej siedzi mi się na Gramerze pneum. w New Holland t5050.Klima to konieczność przy tej powierzchni szyb i tyle.Skrzynia z mechanicznym rewersem jest ok,lepsza byłaby ta z plusa z półbiegiem ale o ile pamiętam to w zwykłej proxie chyba jej nie montują.Ten zaczep do jednoosiowych jest dość słaby(zastrzegam że nie wiem jakie teraz są montowane) i ja nigdy go nie używałem,wystarcza ten górny przesuwny opuszczony na dół.Dyskusyjna jest sprawa przednich obciążników które normalnie są bardzo potrzebne ale drogo je cenią i jeśli po pewnym czasie założysz tura to będą leżały w krzakach.Czy nie lepiej pomyśleć o tym by założyć przedni podnośnik i odpuścić sobie te ciężarki?Wtedy można samemu zrobić balast i przy agregacie upr-siewnym będzie extra.Ta cena którą podałeś to pewnie cena katalogowa i każdy diler może z niej zejść od 5 do 7 % na dzień dobry.Trzeba walczyć o każdy grosz.Powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Oszczędzać zawsze warto i trzeba!Negocjacje z dilerem to absolutna konieczność!Najpierw przyciśnij do ściany np.dilera new holland i miej w ręku najtańszą możliwą ofertę na t4 w tym przedziale mocy a potem w oparciu o nią targuj z zetorem.Jeśli to Twój pierwszy ciągnik który kupujesz to ta zwykła proxima będzie dobrym wyborem,to prosty solidny ciągnik bez fajerwerków z niedrogim serwisem.Przeglądy pierwsze dwa niech Ci zagwarantują gratis poza fakturą!Do wyposażenia warto dorzucić tę deskę cyfrową,to super sprawa przy opryskach.Fotel pneumatyczny faktycznie robi różnicę od zwykłego ale jeśli w negocjacjach akurat wszystko się rozbija o tę sumę to dobrze wyregulowany Mars też zdaje egzamin.Mam porównanie na własnych ciągnikach a proximą 8441 pracuję od 6 lat i tyłek nie boli choć przyjemniej siedzi mi się na Gramerze pneum. w New Holland t5050.Klima to konieczność przy tej powierzchni szyb i tyle.Skrzynia z mechanicznym rewersem jest ok,lepsza byłaby ta z plusa z półbiegiem ale o ile pamiętam to w zwykłej proxie chyba jej nie montują.Ten zaczep do jednoosiowych jest dość słaby(zastrzegam że nie wiem jakie teraz są montowane) i ja nigdy go nie używałem,wystarcza ten górny przesuwny opuszczony na dół.Dyskusyjna jest sprawa przednich obciążników które normalnie są bardzo potrzebne ale drogo je cenią i jeśli po pewnym czasie założysz tura to będą leżały w krzakach.Czy nie lepiej pomyśleć o tym by założyć przedni podnośnik i odpuścić sobie te ciężarki?Wtedy można samemu zrobić balast i przy agregacie upr-siewnym będzie extra.Ta cena którą podałeś to pewnie cena katalogowa i każdy diler może z niej zejść od 5 do 7 % na dzień dobry.Trzeba walczyć o każdy grosz.Powodzenia

 

zejsc na max może do 12% a obciążniki muszą być jak nie oryginalne to jakieś z innego ciągnika, ale te 200kg musisz mieć uwieszone na przedniej osi, jak nie oryginalne to są odlewnie robiące ba wzór oryginału za połowę a może i 1/3 fabrycznych ceny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj