Zaloguj się, aby obserwować  
Mati2812820

Licznik elektroniczny w MTZ Belarus 820

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Mati2812820    3588

Witam wszystkich. Mam taki mały problem z licznikiem elektronicznym W MTZ-ecie Belarusie 820. Otóż, gdy tylko zakupiłem ciągnik (mam go od nowości) to prędkość pokazywana na liczniku podczas jazdy wynosi 0,2 km/h. Nie wiem, jak to naprawić? Pomożecie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

I ona jest niezmienna? Możesz zdjąć klapkę na desce rozdzielczej i tam pobawić się z ustawieniami prędkości, u mnie prędkość zawyżała znacznie i musiałem też tam sie pobawić trochę


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    1053

ustawienie chyba nie pomoze, mialem tak w jednym to byla wina czujnika bo ustwienie nic nie dawalo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Trzeba zawsze szukać najprostszych rozwiązań;) sprawdź wiązkę kabli od licznika do czujnika


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mati2812820    3588

Jak masz go na gwarancji zgłoś do serwisu.

 

 

Gwarancja się już skończyła...

 

I ona jest niezmienna? Możesz zdjąć klapkę na desce rozdzielczej i tam pobawić się z ustawieniami prędkości, u mnie prędkość zawyżała znacznie i musiałem też tam sie pobawić trochę

 

 

Tak, cały czas gdy jadę to pokazuje 0,2 km/h. Tak było od samego początku...

A gdzie ta klapka jest?

 

Trzeba zawsze szukać najprostszych rozwiązań ;) sprawdź wiązkę kabli od licznika do czujnika

 

 

A gdzie się ten czujnik znajduje, to sprawdzę jutro?

Edytowano przez Mati2812820

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr820    43

Pod obrotomierzem, między stacyjką a obrotomierzem, masz taką prostokątną klapkę, weź kawałek śrubkoręcta i otwórz, tam są 2 przyciski...

Opisz bardziej problem, jak np, jedziesz to pokazuje tylko prędkość, czy jak też stoisz??

Bo ten obrotomierz powinien jak jedziesz pokazywać km/h a jak stoisz godziny... W książce w środku masz schemat, musisz dojść po nim gdzie jest czujnik od prędkości i sprawdzić, może po prostu przewód się przetarł, albo czujnik popsuł...


KPK Kumurun Team


Zanim komuś pomożesz, zastanów się czy on by ci pomógł!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mati2812820    3588

Pod obrotomierzem, między stacyjką a obrotomierzem, masz taką prostokątną klapkę, weź kawałek śrubkoręcta i otwórz, tam są 2 przyciski...

Opisz bardziej problem, jak np, jedziesz to pokazuje tylko prędkość, czy jak też stoisz??

Bo ten obrotomierz powinien jak jedziesz pokazywać km/h a jak stoisz godziny... W książce w środku masz schemat, musisz dojść po nim gdzie jest czujnik od prędkości i sprawdzić, może po prostu przewód się przetarł, albo czujnik popsuł...

 

Jak jadę to pokazuje prędokość, czyli te 0,2 km/h, a jak stoję to motogodziny. Zawsze tak było, że pokazywało 0,2 km/h podczas jazdy.

Zobaczę jutro pod tą klapką...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kartofelz    3
Napisano (edytowany)

Z tego co pamiętam - to u mnie nawet jak się stoi to pokazuje coś koło 0,2km\h - pewno to kwestia kalibracji - ale Łukaszenka kodu nie przesłał - i ciężko to wycyrklować.

 

No niestety z tym licznikiem nie pomogę - bo jescze do tych "gadżetów" się nie dobierałem.

Edytowano przez kartofelz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr820    43

Musisz znajść czujnik od prędkości. Prawdopodobnie obrotomierz jest dobry. Próbowałeś tymi przyciskami pod licznikem??

Niestety nie wiem jak sprawdzić ten czujnik... Albo omomierzem sprawdź przewód od czujnika do licznika, może po prostu gdzieś się przetarł lub odłączył...


KPK Kumurun Team


Zanim komuś pomożesz, zastanów się czy on by ci pomógł!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    39

nie ma jak to tracycyjne zegary w MTZ :) stylowe i zawsze działające :)


Jesli pomogłem , okaż to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mati2812820    3588
Napisano (edytowany)

Musisz znajść czujnik od prędkości. Prawdopodobnie obrotomierz jest dobry. Próbowałeś tymi przyciskami pod licznikem??

Niestety nie wiem jak sprawdzić ten czujnik... Albo omomierzem sprawdź przewód od czujnika do licznika, może po prostu gdzieś się przetarł lub odłączył...

 

Kolego, wyjąłem tą kostkę i wygląda to tak:

zdjecie-0014.jpg

 

zdjecie-0015.jpg

 

Co z tym zrobić?

Edytowano przez Mati2812820

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr820    43

Nie trzeba było tego wyjmować... Po przeciwnej stronie co zrobiłeś zdj. jest taka klapka, kawałek śrubokręta, i otwórz ją... Będziesz miał tam 2 przyciski, podłącz to i spróbuj coś zmienić tymi przyciskami...

Edytowano przez piotr820

KPK Kumurun Team


Zanim komuś pomożesz, zastanów się czy on by ci pomógł!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mati2812820    3588

Nie trzeba było tego wyjmować... Po przeciwnej stronie co zrobiłeś zdj. jest taka klapka, kawałek śrubokręta, i otwórz ją... Będziesz miał tam 2 przyciski, podłącz to i spróbuj coś zmienić tymi przyciskami...

 

Możesz mi zrobić zdjęcie tego, jak to wygląda, bo może mamy jakoś inaczej?

Edytowano przez Mati2812820

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj