Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Sport

Renault Ceres 95x- wyciek płynu chlodniczego

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Sport    0

Witam. Podczas odpalania ciągnika na mrozie ok 20 stopni po pompie wody zaczął ciurkiem lecieć płyn chłodniczy, dodam że kilka dni wcześniej jak ciągnik pracował nie było wycieku. Jako że ciągnik nie był mi niezbędny a mróz był zbyt duży( ciągnik stoi pod chmurką) zostawiłem to i poczekałem na odwilż. Wczoraj przy temperaturze kolo zera odpalam ciągnik bez problemu i nie stwierdzam żadnego wycieku, nawet kropli nie uronił. Lekko popracowałem ciągnikiem z 30 minut i jego temperatura wahała się między 3 a 4 kreskami, czyli normalnie (płynu nie uzupełniałem było ok 4 cm od korka).

Jaki może być powód tego wycieku i co z tym zrobić, niestety nie udało mi się zobaczyć dokładnego miejsca tego wycieku, obawiam się że może to sie powtórzyć w najmniej oczekiwanym momencie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483

w obudowie pompy moze byc otwor, ktory ma zapobiegac uszkodzeniu pompy, lub w przupadku uszkodzenia wlasnie tamtedy wydostaje sie plyn

silnik MWM czy JD ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sport    0

Izydor dzięki za pomoc. :)

Silnik MWM. Ciekawa sprawa z tym otworem. Teraz nasuwa się pytanie jak to działa i jak można sprawdzić czy ten otwór zapobiegł uszkodzeniu czy pompa jest uszkodzona? Ktoś miał taki przypadek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sport    0

Witam

Przepraszam że post pod postem ale znowu pojawił się problem

Od odwilży w czasie pracy w dodatnich temperaturach ciagnik pracował w porządku i nie było żadnego wycieku. Dziś temperatura troche poniżej zera (pierwszy raz od ostatniego wycieku) odpalam i znowu po pompie polał się płyn chłodniczy (wydaje się że spływał od dołu pompy przy wiatraku). Poszło z 50-100 ml ciurkiem i stop, ciągnik pracuje normalnie nic nie cieknie, . Bardzo dziwna sprawa nie wiem za bardzo co robić do mechanika czy czekać na rozwój sytuacji, może coś poradzicie?

pozdrawiam B

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483

kolego a plyn nie zamarza ???

ja poczekalbym do wiosny i zmienil plyn, jesli nic sie nie bedzie dzialo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sport    0

Płyn nie zamarza, patrzyłem przy wlewie w czasie dużego mrozu ok 20 stopni jak i teraz to normalna ciecz, chyba że woda gdzieś niżej jest i zamarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
×