artur1980

Cieknie olej

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
artur1980    0

Witam

Panowie kapie olej z tych "czopów" co wychodzą ze skrzyni. Da się wymienić uszczelniacze po zdjęciu ramion czy więcej jest z tym roboty.

post-29247-0-71681200-1356525175_thumb.jpg

post-29247-0-84023800-1356525276_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1980    0

Dzieki kolego myslalem ze trzeba wyciagac ten walek co siedza na nim ramiona a do czego on sluzy bo chyba sie kreci. Reguluje sie nim ramiona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxx20    2

Kolego jeżeli chcesz katalog części to jest on dostępny w internecie jeżeli chcesz to mogę dać ci namiar w pliku są zawarte katalogi do wszystkich medali renault razem z numerami części .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1980    0

Co trzeba wymienic zeby nie ciekl olej z silnika z tej strony od sprzegla. Bede go rozpolawial bo tarcza jest do wymiany. Jest tam jakis uszczelniacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejlud    0

Ja kiedyś miałem 1181-4 i przerabiałem wyciek oleju od strony sprzęgła.A historia ta była taka, rozpołowiłem wymieniłem uszczelniacz i olej leci dalej. wtedy znów zabawa i zakładanie uszczelniacza z górnej półki a olej jak leci tak leci. okazało się że olej leciał z pod pokrywki wałka rozrządu(skruszał oring). Tak więc jak będziesz robił uszczelniacz to też to tam zajrzyj .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1980    0

Dzieki kolego za pomoc. Jak rozpolowie to bedzie widac ta pokrywke? Tak z ciekawosci to jaka cena tgo uszczelniacza lepszego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj