Skocz do zawartości
TheFuner

Bizon Super Z056 luźny pas młocarni

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie
galeria
Bizon

TheFuner    0

Mimo kupienia nowego pasu chociaż ani mm nie różni się od starego 3 letniego i mimo napięcia na maxa można ręką przekręcić koło.I dodatkowo po założeniu nowego pasa i skręceniu wszystkiego coś cyka;) Proszę o szybką profesjonalną odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JanuszM6040    3

Możliwości jest kilka, ale najprawdopodobniej jest to łożysko oporowe w piaście na jednym z kół, częściej siada to na odrzutniku słomy, wtedy tarcze koła się rozsuwają i pas robi się za długi. Sprawdź czy jak ustawisz obroty młocarni na najwyższe to czy pas równa się z kołem pasowym tym na odrzutniku a najlepiej jak by wystawał nad koło ze dwa milimetry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeśli łożysko bedzie dobre to tak jak kolega wyzej mowi pas bedzie wystawał ponad talerze około 2-3mm. w moim bizonie miałem podobny problem, po rozkreceniu i skreceniu nadal nie mogłem uzyskać obrotów, okazało sie ze widełki miałem lekko wykręcone i własnie to robiło różnice aż 300obrotów. możliwe jest tez w twoim przypadku ze koło zaciera o jarzmo i stąd ten dziwny dźwięk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ursusikc330m
      Leyland po założeniu nowych końcówek wtryskiwaczy kopci na niebiesko,na tych starych chyba mniej kopcił niż na tych nowych.Zauważyłem jeszcze że z pod kolektora wydechowego lekko wydostaje się coś podobne do oleju
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem w silniku SW 400 pierścienie na tłokach i panewki korbowodowe i mam pytanie czy nie zaszkodzi to silnikowi bo,dużo osób twierdzi że leylanda trzeba remontować całego a nie na raty i teraz sam nie wiem czy dobrze zrobiłem
    • Przez ursusikc330m
      Potrzebne mi są jakieś rysunki albo jakieś fotki prawego boku bizona a dokładnie chodzi o regulacje obrotów bębna bo przy moim jest widełki zostały wyrzucone a reszta dźwigienek została przyspawana do ramy kombajnu(Przeróbka poprzedniego właściciela).Chcę to przywrócić do oryginału ale nie wiem od czego zacząć.
    • Przez Jacek3p
      Witam koledzy , na pewno już nie jeden z was myślał nad tym jak poprawić napęd w naszych bizonach bo skrzynia jak wiadomo masakra przesiadłem się z forszaj 512 gdzie skrzynia była dużo lepsza i co najważniejsze na zwolnicach ale teraz jest bizon i mowa tutaj o nim
    • Przez Mareczek78
      Bizona z056 mam dwa sezony - czeka trzeci i pora dopracować skrzynię biegów.
      Ogólnie mam do niej kilka zastrzeżeń a mianowicie:
      - czasem zgrzyta przy włączaniu biegu (ale myślę ze to wina sprzęgła i mam zamiar też je skontrolować)
      - ciężko wchodzą biegi szczególnie uciążliwie 1 i wsteczny. Wstecznego czasem nie idzie wcisnąć. Muszę wiec włączyć bieg 1 i mocnym ruchem na wsteczny. Znajomy mechanik twierdzi że to łożyska mają luz i wałki się "opuściły", ale stwierdzi dokładnie przyczynę jak przyjedzie.
      - na trzecim biegu dzwoni coś w przekładni jakbym "szklanki w kartonie wiózł". Myślałem że to tarcze ręcznego hamulca tak dzwonią, bo już nie miały okładzin, ale nie - zmieniłem tarcze, ale efekt dźwiękowy pozostał. Nawet jak przyhamuję ręcznym to i tak nic to nie daje, więc dzwoni coś innego.
      - zdjąłem pokrywę skrzyni, spuściłem olej i niespodzianka - w skrzyni znalazłem kilka nitów stalowych o grubości ok 8mm. Są ścięte ew. zerwane. Co w skrzyni może być nitowane?
×