Mucha

Renault 110 54 nie rozłacza przedniego napędu

Polecane posty

Mucha    5

Panowie mam problem z rozłączeniem przedniego napędu w Reni 110 54 a mianowicie rozsypal mi się przełącznik od napędu i gdy zobaczyłem jego cenę na allegro.pl to zaniemówiłem. Więc założyłem zwykły dwupinowy przełącznik klawiszowy. I tu teraz tkwi problem. przyjechał elektryk szukaliśmy przez parę ładnych godzin jak to zrobić żeby to wszystko działało. I mam pytanie. czy ten elektrozawór obok lewego koła pod kabiną to jest też od napędu czy on jest od womu? i jeżeli ktoś może mi powiedzieć dlaczego w tym oryginalnym przełączniku jest 7 przewodów a do elektrozaworu przecież idą tylko 2 więc po co ta reszta i które numery przewodów na tej okrągłej kostce lecą do elektrozaworu. Proszę o szybka pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

i odrazu trzeba bylo dwa tematy zalozyc ???

taki przelacznik, o ile sie nie myle, kosztuje okolo 80-100 zl,

zalozylbys sam i nie byloby problemu, a tak jeszcze musisz placic elektrykowi i przerabiac


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

Mucha kupiłeś sobie taki ciągnik to licz się z kosztami, to nie mtz, ursus czy zetor ... Chociaż wydać 100zł to też nie jakiś majątek... Tak jak kolega wyżej napisał teraz zapłacisz jeszcze elektrykowi i przewyższy ci kwotę zakupu oryginalnego przełącznika :D:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

Janie prosiłem o wykład jaki który jest ciągnik i jaki jest koszt eksploatacji bo wiem ile kosztują części ale pytałem rozwiązać awarie. Jak możecie pomoc to proszę o pomoc a nie o pouczanie jak drogi jest ciągnik w eksploatacji..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

Dla mnie temat do zamknięcia ... Kupić nowy przycisk nie bawić się w przeróbki i tyle.... I nie czarować się teraz jakimś zwykłymi przyciskami ... Jeżeli ktoś tak wymyślił to tak musi być...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

a po drugie ciągnik pracuje w lesie i skoro uszkodzi mi się taki przełącznik to właśnie chcę przerobić na klawiszowy bo zawsze taki dostanę jak się uszkodzi a na oryginalny muszę czekać parę dni..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwi    74

Od świateł może się nagrzewać i uszkadzać,ale od napędu kup oryginalny i nie kombinuj

Na 15-20 lat masz spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

no dobra nawet jeśli bym założył ten oryginalny tylko chodzi mi o schemat instalacji od włącznika który przewód gdzie idzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renwen    0
Dnia 23.12.2012 o 09:11, Mucha napisał:

Panowie mam problem z rozłączeniem przedniego napędu w Reni 110 54 a mianowicie rozsypal mi się przełącznik od napędu i gdy zobaczyłem jego cenę na allegro.pl to zaniemówiłem. Więc założyłem zwykły dwupinowy przełącznik klawiszowy. I tu teraz tkwi problem. przyjechał elektryk szukaliśmy przez parę ładnych godzin jak to zrobić żeby to wszystko działało. I mam pytanie. czy ten elektrozawór obok lewego koła pod kabiną to jest też od napędu czy on jest od womu? i jeżeli ktoś może mi powiedzieć dlaczego w tym oryginalnym przełączniku jest 7 przewodów a do elektrozaworu przecież idą tylko 2 więc po co ta reszta i które numery przewodów na tej okrągłej kostce lecą do elektrozaworu. Proszę o szybka pomoc.

 

Dnia 23.12.2012 o 14:15, Mucha napisał:

no dobra nawet jeśli bym założył ten oryginalny tylko chodzi mi o schemat instalacji od włącznika który przewód gdzie idzie.

mam taki problem w renault 103.54, że nie mogę wyłączyć napędu , mam nową pompę, sprawdzoną elektrykę przez  elektryka, czy może ma to coś wspólnego z przystawką ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

http://agroszyszka.com.pl/pl/p/Wlacznik-przycisk-napedu-7700020880-7700011524-01177152/320

Był elektryk i nie doszedł co i jak? Mógł przecież nowym przewodem dać prąd do cewki i po problemie. Instalacja od napędu łączy się również z tą od hamulca nożnego jak i ręcznego żeby to wszystko działało poprawnie no to trzeba parę godzin poświęcić. Przyciski od napędu posiadają jeszcze podświetlenie pod nakrętką.

Nowa pompa nie gwarantuje ze napęd rozłączy. A czy sprawdzone ciśnienie dochodzące do przystawki napędu???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    26

raczej problem z przystawka musisz rozebrac u kolegi bylo wszystko sprawdzone i dopiero po rozebraniu przystawki wyszlo szydlo z worka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie żaden mechanik nie jest w stanie mi powiedzieć gdzie jest Wlew, wskaźnik oraz spust oleju hydraulicznego w skrzyni w Renault 461. Może ktoś z was posiada taki ciągnik i podeślę mi dokładne zdjęcie gdzie co, jak. Będę baaardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam i miłego weekendu.🙂🤚
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam, mam problem z ciągnikiem renault 103.54 16x16 mechaniczna skrzynia. Kupiłem ją 2 lata temu po wymianie wałka z kołem zębatym odpowiadającym za przenoszenie napędu ze skrzyni na przystawkę. Problemem jest to że podczas jazdy z prędkością powyżej 8-9 km/h z włączonym napędem zaczyna głośno wyć (wiem że napęd zazwyczaj słuchać ale moim zdaniem powinno go być słychać przy większych prędkościach) w ciągu tych 2 lat kilka razy odkręcałem przystawkę w celu sprawdzenia tego wałka z kołem zębatym które było wymieniane i wszystko jest w porządku, brak luzów na łożyskach igiełkowych. Czy problemem może być przystawka, a jeśli tak to co może być przyczyną wycia ?
    • Przez Wojtas974
      Czesc,kupiłem 2 lata temu renowczke i po tygodniu zawiesił mi się rozdzielacz bo nie chciał opuścić maszyny. Oczywiście zdemontowalem go wysłałem na regenerację u siebie w mieście( to był błąd) i po zamontowaniu ciągnik ani nie chciał opuszczać ani podnosić..po wielu próbach wkoncu coś się udało że ciągnik zaczął podnosnic ale nie tylko mniej więcej na 3/4 wysokości... podczas opuszczania maszyny nie działalo to płynie tylko, gdy wajchę dałem całkowicie na opuszczanie to gwałtownie rzucał wręcz maszyna na ziemię.. kupiłem wszystkie sprężynki do wymiany, i mam problem w jednym miejscu jak to złożyć żeby było dobrze..
      Po złożeniu według schematu ten zaworek nie chowa się dokonca, tak powinno być?
      Snapchat-1924693670.mp4 Chodzi mi o sprężynki, numery 20 oraz 2

    • Przez Pawel507366
      Renault cergos 340
      Slabo działa wspomaganie
      Na niskich obrotach  miga kontrolka  niskiego cisnienia oleju w skrzyni i po tej akcji czasem samo włącza się przedni napęd 
      Pompa  wymieniona 3 lata temu i nic nie zmieniło  ostatnio wymieniłem cały olej na nowy fusch  wymieniłem orbitrol chciaz stary założyłem do kombajna i działa idealnie  wiec sam nie wiem co jeszcze może być problemem 
       
    • Przez Kaszlak79
      Witam forumowiczów. Szybkie pytanie, od czego jest przewód hydrauliki siłowej który wchodzi z obu strony skrzyni biegów w miejscu gdzie są hamulce w tym ciągniku?? Foto poniżej.

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj