Skocz do zawartości
Wojtek_250

John deere 2130 problem z hydrauliką

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
Wojtek_250    0

Witam wszystkich użytkowników:) Jestem tutaj nowy i proszę o pomoc, kupiłem sobie JD 2130 był on rozebrany przez poprzedniego właściciela do malowania, między innymi wyciągnięta była pompa hydrauliczna przed silnikiem i rurki łączące ją z skrzynią. Poprzedni właściciel mówił że przed rozkręceniem wszystko było w porządku. Ja wyczyściłem wszystko i poskładałem hydraulikę zmieniłem filtr oleju i wlałem nowy olej, odpaliłem traktor trochę oleju ubyło w skrzyni więc dolałem i odpaliłem jeszcze raz ale nie działa wspomaganie i podnośnik, wom się załącza a a żółw i zając działa poprawnie. wlałem kilka litrów oleju do tego zbiornika z przodu nad pompą i wtedy przez chwilę działało wspomaganie dopuki był tam olej. niewiem co jeszcze mogę sprawdzić i zrobić, olej w skrzyni jest teraz trochę ponad maximum, czytałem na forum o zaworkach w przewodach więc jeszcze się zastanawiam czy dobrze rurki zkręciłem. Pasowało mi tak że ta która idzie z skrzyni do chłodnicy oleju jest bliżej koła i w niej nie było zaworka, druga ta bliżej środka miała zaworek i przykręcona była bezpośrednio do pompy (niewiem czy to jest poprawnie i kiedy nią idzie olej) zaworek jest jeszcze w tej śrubie co zakręca się na tym zbiorniku z olejem z przodu. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł co jeszcze mogę zrobić bardzo proszęo pomoc męczę się już z tym dość długo i nie mogę sobie poradzić, mój mail w razie czego wbanach@interia.pl Z góry dziękuję i Zyczę wszystkim Wesołych Świąt, pozdrowienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deere2140    21

Dam Ci radę , napisz do użytkownika szczewko ,On napewno Ci cos poradzi .. :D

Także życzę Wesołych , pogodnych i zdrowych Świąt Bożego Narodzenia .

:)


Moja potęga : John Deere 2140 i Zetor 7211
John Deere...Niezawodność jest naszą Siłą
Nothing Runs Like a Deere and Zetor ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek_250    0

Dziękuję za radę ale nie wiem czemu nie mogę wysłać wiadomości pisze że użytkownik szczewko nie może otrzymywać wiadomości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

W skrzyni jest jeszcze jedna pompa zębata która podaje olej do tego zbiornika z przodu,

jeśli ona jest padnięta albo ma problem z zaciągnięciem oleju to takie mogo być objawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mucha7    0

umnie półbiegów niema wczoraj wieczorem sprawdziłem w zabiorniczku wyrównawczym jest olej a gdy sie zapali traktor to pompa pomocnicza podaje .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PITTER    0

mucha7 ja miałem podobny przypdek w john deere 2140 i w moim przypadku obcieły sie nity na tarczy sprzegłowej i nie miałem wspomagania połbiegów i ciagnik nie podnosił .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mucha7    0

PITTER ok bede to mial to na uwadze narazie obstawiam pompe główną dziś spróbuje ja wyciagnąc i zobaczymy , a jeszcze mam pytanie jak ma znaczenie tarcza sprzegłowa w hydraulice w jakim stopniu ona odpowiada za to ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PITTER    0

No jeżeli tarcza nie bedzie działała tak jak powinna nie będzie przekazywany napęd na pompe głowna ona jest powiazana z pompą . W moim przypadku gdy obcieły sie kliny na tej tarczy były obiawy padniecia pompy głowniej tak jakby poprostu siadła a jak sie okazało pompa jest sprawna tylko na tarczy obcieły sie nity i pompa jakby nie miała napędu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jelonek40    0

WITAM mam JD 2130 i mam problem z hydrauliką podnośnik nie działa nie wspomaganie się zacina , może ktoś wie gdzie są zawory w hydraulice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Groszek87    0

Boże jakie tu głupoty piszą aż zęby bolą. Żeby tarcza sprzęgłowa miała coś wspólnego z pompą. A w c385 ma? Chyba przez sprzęgło mogą przechodzić dwa wałki nie tylko jeden. Jak wciskasz sprzęgło to ci hydraulika się zatrzymuję? Co to john deere z silnikiem i skrzynia c-360? A wracając do tematu choć po tylu latach to raczej ciągniki o których mowa poszły na złom. Żeby  coś naprawić trzeba ogarnąć zasadę działania (schemat jest). Zanim zaczniesz śledzić drogę oleju sprawdź jego stan i czy filtr w skrzyni nie zassany do środka. Czyli tak: Pompa systemowa w skrzyni nr 10  ciągnie olej przez smok jeśli smok zabity, nie pociągnie albo  z początku trochę. Pod skrzynią duża śruba smok ułożony jest w poprzek skrzyni. Najlepiej w katalogu go znajdziesz. Rzadko to pomaga ale będziesz miał już czysty.  Podaje do filtra, w  filtrze mamy zaworek bezpieczeństwa 13. Jest on z boku skrzyni na 30 klucz bodajże ścina w nim kołek, wyciągany haczykiem z drutu, jak ścięty to hydraulika martwa. Dalej do rozdzielacza na skrzyni. Nieraz zdarza się że ktoś na szybkiego rozpoławiał skrzynie i zapomniał sprawdzić oringi a przez nie potrafi uciekać olej.. Dalej do rozdzielacza na skrzyni. Tu mamy zawór regulacji  ciśnienia 17,jeśli się zaciął część  ciśnienia, albo całe pójdzie  do skrzyni. Jeśli mamy nieszczelny wzmacniacz (hi-lo) na włączonym,  ciśnienie pójdzie  do  skrzyni i tak samo z przodem i womem. Najlepiej miesć zegar i wpiąć go w rozdzielacz i włączać wom przód hi-lo. Spadki ciśnienia pokaże od razu. Jeśli sa długotrwałe to rero rozpoławiamy. Ciśienie w granicach 10 bar. Dalej mamy  zaworek bezpieczeństwa z prawej strony skrzyni 16, co te trzy grube przewody są. Dalej pompa. Pompa ma 3 wyjścia. Powrót, wysokie ciśnienie i nadmiar. z pompy nadmiar idzie do zbiornika wyrównawczego w nim zaworek z kulką lubi się rozsypać, u góry. Z pompy wychodzi wysokie ciśnienie i idzie do zaworu ciśnieniowego ustawionego na ciśnienie ma wynosić 180 bar. Jeśli się zaciął ciśnienie pójdzie do skrzyni. Jeśli jest ok to działa orbitrol i podnośnik. Na powrocie jest zaworek ustawiony by olej sobie swobodnie wracał do skrzyni. Jeśli hydraulika drży znaczy że pompa nie dostaje wystarczająco dużo oleju czyli ma nieszczelność na tym układzie co opisałem. Trochę to skomplikowali jankesi  w nowszych już poprawili ale dodali elektronikę co się pierdzieli zresztą w sg2 też się pierdzieli jnak sie nie dba. Jak coś dzwoń 502903110 

schemat_ukladu_hydraulicznego_john_deere_seria_40_i_50_l_6d00515527fa42140e7aa4055b82f993.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    190
Bardzo dziękujemy za przydatne informacje. Ja mam do naprawienia układ w koparko-ładowarce JD410. Różni się trochę od ciągnika tym że ma większą pompę, nie posiada zbiornika wyrównawczego, zamiast polbiegów ma hydrauliczny rewers, nie ma 4x4. wspomaganie na serwo. Na pompie hydraulicznej jest elektrozawór, który upuszcza ciśnienie przy kręceniu rozrusznikiem. Objawy jak w każdym Jelonku. Wszystko szarpie, zanika wspomaganie, bardzo wolno pracuje, ale ma siłę. W jednym filtrze było trochę poszarpanej gumy, drugi filtr czysty, siatki nie wyjmowałem bo przeszkadza drugi filtr. Jakieś wskazówki? Jak by ktoś nie widział takiego sprzętu, pokazuję 2 filmiki: https://youtu.be/2UIicshqO2Q https://youtu.be/MsuMkLM4kAM

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz1972
      Mam problemy z ciągnikiem John Deere 1640 a dokładnie z podnośnikiem i turem  przy podnoszeniu tur i podnośnik drży.Wymieniłem pompę wewnętrzną skrzyni, pierścienie, tuleje i podkładki dystansowe koszyka półbiegów , wszystkie oringi , uszczelki gumowe, uszczelki tłoka podnośnika.Po remoncie nic się nie zmieniło.Ciśnienie w pokrywie skrzyni wynosi 9.5 atmosfery.
      Jeżeli ktoś wie co może być powodem usterki będę wdzięczny za wskazówki.
    • Przez Ryjek1238
      Witam.
      Po remoncie hydrauliki w John Deere 2130, a mianowicie po wymianie obydwóch pomp hydrauliki (spowodowane użytkowaniem traktora bez filtra oleju ze zużytymi tarczkami sprzęgła mokrego w skrzyni, przez poprzedniego właściciela), mam problemy z hamulcami. Mianowicie hamulców nie da się odpowietrzyć standardowymi metodami, cały czas z odpowietrzników wydostają się pęcherze powietrza. Czy miał już ktoś taki problem, lub wie jak go rozwiązać? Ponieważ dosyć sporo zainwestowałem w ten sprzęt i kończą mi się pomysły jak rozwiązać ten problem.
      Pozdrawiam
      Tomasz.
    • Przez pawel_rawa
      witam mam problem z biegami w john deere 1640 kabina sg2 gdy włączam szybki zakres to ciągnik nie jedzie czasem uda sie i wskoczy może 1 raz na 10 prób i tu pytanie czy da się zdjąć tą przystawke od biegów z prawej strony skrzyni bez otwierania góry?
    • Przez TacerOo
      Witam,
      posiada ktoś schemat elektroniki John deere 2140 ew. czy coś takiego gdzieś dostanę ? Od jakiegoś czasu przestało działać dosłownie wszystko. Mogę jedynie odpalić ciągnik. Brak ładowania, świateł, kontrolek. Prawdopodobnie gdzieś jest spięcie, ale w tonie kabli ciężko się połapać. 
    • Przez Maciek0903
      Witam wszystkich już kolejny raz. Otóż w moim cudeńku pojawił się już kolejny problem. Po rozgrzaniu zaczynają mrugać kontrolki które widać na załączonym zdjęciu, a gdy już pojeżdżę tak z godzinę to świecą bez mrugania. Jak dodam mocno gazu to przygasają. Sprawdziłem ciśnienie oleju i na zimnym jest 4 bar, a jak się rozgrzeje to tak spada do 2.8 bar( oczywiście na wolnych obrotach). Czy to awaria czujnika ciśnienia oleju?
       
      Pozdrawiam
      Maciek

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.