Zaloguj się, aby obserwować  
crvx40

John deere 6910- pare pytań

Polecane posty

crvx40    11

Witam! Od wczoraj jestem posiadaczem takiego ciagnika i mam do was pare pytan.

1. Jak spuscic plyn z chlodnicy i z bloku

2. Nie podnosi mi sie maska z jednej strony jet tloczek gazowy z drugiej nie ma jak to wogole dziala zeby sie podnosila

3. Poci sie z tylu silnika od kabiny jak konczy sie silnik jest tam taka jakby przystawka i za nia kolo zamachowe i pomiedzy ta przystawka a silnikiem sie poci . Jest tam jakas uszczelka czy cos?

4. Jak go myli to powciskali brud pod uszczelniacze od silownikow do wspomagania. jak to rozebrac i czy kupi sie takie uszczelniacze niekoniecznie w serwisie johna? Prosze o podpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    11

rok 2000 a z mth to nie wiem bo zegar nie bije. i czego zdjecie ci wstawic? calego ciagnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nhfan    1

wrzuć foto ciągnika, napisz ile Cie kosztował i czy długo musiałeś jeżdzić oglądać może być na PW :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    11

Zdjecia wstawie dopiero po nowym roku bo nie mam czym zrobic. pomozcie w sprawie moich pytan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

kolego z tego co widze to kupiłeś coś w czym się nie orientujesz. skoro nie było wycieków a teraz są to ciagnik gył dobrze prany myjką cisnieniowa. płyn z chłodnicy korek czarny w dolnym prwym rogu od strony kabiny, blok z lewj strony śruba wkręcona. twoje określenie umiejscownia wypocin nic nie daje, foto/tysunek techniczny z katalogu.uszczelniacze sie kupi tylko oryginalne sa co do mm watpie zebyc kupił idelanie takie same nieoryginalne uszczeniacze ew. po nr katalogowym w google wpisz john deere part catalog tam wpisujesz model io masz katalog do sowjego janka, uszczelniacze jak wszytsko w johnie sa niestety calowe nie metryczne


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    11

Kolego a ktory ciagnik od handlarza nie byl prany. Olej w tych miejscach gdzie jest to zaden problem wystarczy tylko rozebrac i wymienic uszczelniacze badz przeczyscic skoro byl myty pod cisnieniem prawdopodobnie zoztal wbity jakis paproch pod uszczelniacz i sie poci pozatym reszta jest sucha. No z tymi calowymi wymiarami to asz raje troche lipa ale cos za cos i dzieki wielkie za odpowiedz. A mozesz mi jeszcze powiedziec jakie oleje lejesz do silnika hydrauliki itp?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

oryginalne silnik jd plus, hudraulika hygard, nie widzę sensu zaoszczędzenia 100 zl na olejach czy filtrach. olej w silniku raz na rok wymeiniam przynajmniej lub co 250 h a w hydrulice to starcza na 1500 mth lub na 4-5 lat dlatego nie widze sensu zaoszczędzenia ew. fusch (kiedyś to on produkował dla johna oleje teraz nei wiem ale chyba tez), w oleje z orelnu do zachodnich ciagników nie wierzę mimo że mają te samą klasę jakości. a uwierz że są ciagniki nie prane myjkami.


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    11

jakiegos badziewia nie bede lał do silnika i hydrauliki tylko takie jak zaleca producent na byle jaki olej mnie nie stac a propo mycia ciagnikow to wszystkie ktore ogladalem byly myte

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Johny6910    41

1.do spuszczania płynu z chłodnicy masz malutki plastikowy korek po prawej str chłodnicy od str silnika , za takim grubym przewodem do chłodnicy

2. z prawej strony masz otwierane drzwiczki w obudowie silnika, za nia jest rączka pociagasz do przodu i sie maska otwiera

3. nie wiem

4. http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.HomePageServlet_Alt masz tu wszystkie uszczelniacze i ich nr katalogowe ale raczej to tanie nie będzie :/

jak możesz to wstaw zdj tych wycieków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    11

Panowie zrobilem zdjecie gdzie sie poci. Z moich obserwacji wybija go ze srodka miedzy silnikiem a kolem zamachowym. Czy tam jest jakis uszczelniacz?

file://localhost/C:/Users/User/Desktop/DSCF0784.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    11

Wyciek zostal zlikwidowany 2 dni pracy i zrobione:) Mam jeszcze jedno pytanie po wlaczeni WOM-u nie pokazuje mi czasami obrotow. Czy to wina czujnika jesli tak to w ktorym on jest miejscu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Proponujemy sprawdzić przewody elektryczne, począwszy od samego czujnika, aż do kontrolera (BCU, znajduje się w tylnej części kabiny). Pomiar prędkości WOM jest dokonywany przez czujnik indukcyjny, z dwoma przewodami (żółtym i brązowym).Czujnik znajduje się w obudowie WOM, jest wkręcony pionowo na samym środku obudowy. Zachęcamy udać się do autoryzowanego Dealera w celu dokładnego zdiagnozowania problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

A czy da się w tym modelu sprawdzić przebieg? Skoro licznik nie działa to być może ktos tam paluszki włożył? Przebieg zapisuje się w jakimś sterowniku czy tylko w liczniku? Jeśli nie pokazuje obrotów to co się dzieje wyświetla się 0? Jeśli tak może szwankować czujnik lub jego połączenie. Jeśłi ginie wogóle wskazanie to może być problem z licznikiem czy wyświetlaczem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    11

zegar pokazuje zero przy wlaczeniu zapala sie koltrolka ze walek chodzi ale nie pokazuje obrotow tak na wysiwtlaczu cyfrowym jak i na wskazowce na prawym zegarze. Licznik juz bije mth ktos widocznie sie bawil i licznik cofnal. ile powinno byc oleju w skrzyni? patrzac na wzernik z tylu to olej byl na pierwszej kresce od dolu i zapalila mi sie kontrolka od niskiego cianienia w skrzyni dolalem oleju pomiedzy pierwsza a druga kreska na polowie i przestalo siwiecic czy to moglabyc ta przyczyna czy to jakis problem ze skrzynia dodam ze ciagnik stal jakies 15min zgaszony wiec olej chyba tak szybko nie ostygl jak dolalem oleju pojezdzilem troche i juz sie nie zapalila.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Co do wom u mnie w ferdku 4255 pomogło czyszczenie czujnika a dokładniej umycie ropą. Nawet bez demontażu. Na 540 pokazywał mi 0 na 1000 ledwo 300. Umyłem ropą wom i czujnik, nawet nie wierzyłem, że pomoże i jak ręką odjoł. Co do tego licznika obejżyj konsole czy śrubki nie ruszane. Jeśli ktos grzebał w śroku mógł uszkodzić obrotomierz. Zawsze możesz poszukac kogoś kto cofa liczniki w autach i dac mu do sprawdzenia może to jakaś drobna wada. Ja swój od mf a dałem jak mi wyświetlacz szwankował. Przy okazji koleś stwierdził, że nic w nim nie grzebano. Co do tego oleju faktycznie mogło byc mało i się zapalała kontrolka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    11

Dzieki hubertus za rady umycie wom tzn? dzias sprawdze te kable i umyje ten czujnik i zobaczymy. Czasami dziala a czasami nie tak jakby cos w nim nie stykalo

 

Panowie wiecie moze ile kosztuje raczka zmiany biegow z przyciskami zolw zajac i gdzie ja mozna kupic? odrywa mi sie przycisk od zolwia i jak sie wyrwie bedzie porazka probowalem kleic ale nie daje rady.

 

Mam pytanie. Wyjezdzam dzis spod wiaty ruszylem kierownica w prawo puscilem a ona nadal sie krecila do zlozenia kol odbilem lekko w lewo i to samo. Sam kreci kierownica co moglo sie stac? Mial ktos podobny problem? dodam ze jak wjezdzalem pod wiate wszystko bylo ok

 

Edytuj, a nie pisz posta pod postem!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł20498
      Witam wszystkich mam taki problem z john deerem 6310 a mianowicie czasem dzieje sie tak ze wrzuce rewers do przodu a ciagnik nie jedzie poruszam troche rewersem albo zgasze ciagnik i odpale wrzuce rewers i ciagnik jedzie. Zadne kontrolki sie nie pala problem jest tylko do przodu  do tylu ciagnik jedzie bez zarzutu dodam ze problemu z uciagiem nie ma dzieje sie to to sporadycznie czasem tez lubi wyrzucic rewers po czym wrzuce i jedzie dalej. Czy jest jakis przekaznik rewersu w tej skrzynce  z bezpiecznikami albo moze to ktoras z cewek ? Gdzie one sie znajduja.? Pozdrawiam
    • Przez Przemektsp
      Dzień  dobry
      Mam problem z moim john-deere 6610 przechodzi sam w tryb diagnostyczny d1a podczas jazdy , zapala sie ,,i,, niebieskie, czerwony i żółty wykrzyknik 
      Nie mam wsadzonego bezpiecznika do diagnostyki
    • Przez Lukas85
      Koledzy mam problem z przyciskami od EHR na błotnikach ciagnika JD 6910. Problem polega na tym że pod błotnikami sa jedynie uciete kable a przycisk dostałem oddzielnie wraz z kawałkiem wiazki. Po lewej stronie jest 8 kabli, natomiast wtyczka w przycisku ma tylko 6. Po prawej stronie jest 6 kabli ktorych kolory odpowiadaja kolorom w uciętej wtyczce ktora dostałem. Podłaczyłem przycisk z prawej strony dopasowujac kolory ale nic nie działa. Zmierzyłem napiecia na przewodach i po przekreceniu kluczyna na 4 z nich jest napiecie. Troche to według mnie nie logiczne bo wydaje mi sie ze napiecie powinno byc tylko na dwoch przewodach. Sam przycisk sprawdziłem i jest na 100% sprawny. Wewnąttrz są dwa mikrostyki z 3 przewodami każdy. Jak dany przycisk nie jest wcisniety styk zwiera dwa przewody. Po nacisnieciu rozwiera jeden z nich i dolacza drugi. Wyglada mi to na kontrole obecnosci lub sprawnosci przycisku na błotniku. 
      Czy ktos moglbym sprawdzic ile ma przewodów i jakie sa kolory we wiazce z lewej strony?
      Czy w tym ciagniku da sie w jakis sposób sprawdzic błędy podnosnika bez podłaczania komputera?
    • Przez Artur312
      Witam.pytanie czy ktoś przerabiał temat z .Skrzynia mechaniczna z rewersem elektrohydraulicznym. Na wstecznym biegu słychać stukanie pod kabiną ale tylko gdy włączony napęd.
      Może ktoś pomoże w tymacie .
    • Przez Joejoe
      Świeci kontrolka nr 1. Nie ma żadnych objawów spadku mocy itp. Pod obciążeniem podczas orki świeci kontrolka nr 9. Czujnik wymieniony, ciśnienie na hydraulice 200bar. 100mtg po wymianie oleju i filtrów oryginał jd
      Jak sprawdzić ciśnienie na skrzyni?
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj