Skocz do zawartości
lewy85

urwana sruba od odpowietrzanie pomy paliwowej zetor 10540

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lewy85    1

witam. Panowie potrzebuje pomocy. sprawa wygląda tak ze w moim zetorze 10540 od jakiegoś czasu delikatnie ciekło paliwo spod śrubki na pompie paliwowej od jej odpowietrzenia, wykręciłem tą sróbe wymieniłem podkladke miedzianą która była na niej i wkręciłem, podczas dokręcania łebek srubki urwał sie a reszta została w korpusie pompy paliwowej, na szczescie srubka ta miała we wnetrzu dzikurke i przy pomocy cienkiego bita udało mi sie ją wykręcic. kupiłem drugą orginalną sróbke założyłem nową podkladke i zeby nie popełnić tego samego blędu dwa razy powoli delikatnie dokecałem tą surbe. po uruchomieniu silnika spod tej srubyki dalej wydobywało sie paliwo więc dokręciłem ją jeszcze ok połowy obrotu lecz podczas dokręcania poczułem pod koniec zmniejszony opór więc ją wykręciałem. okazało sie ze gwint na pompie jest już uszkodzony i podczas wykręcania srubki kilka zwojów gwintu zostało na srubce. W obawie przed tym aby całkiem nie uszkodzić tego gwintu na pompie srubke owinąlem teflonem nowa podkladka i wkreciłem dlikatnie nic to jednak nie dało paliwo dalej delikatnie sie sączyło, wykręciłem ponownie zdjąlłem teflon ze sróby posmarowałem wszysto sylikonem dalem nową podkladke tym razem taką gumową i delikatnie wkręciłem niestety i tym razem nic nie pomogło paliwo dalej cieknie. kupiłem inną nową srubke z tym samym gwintem dalem nową podkladke wkreciłem ją do pompy a paliwo dalej cieknie przy próbie dokrecenia jej ukręciła sie łebek odpadł a reszta zostaław pompie. cos mi sie wydaje zegwint w pompie na dobre się zniszczył bo nie było czuć zbyt duzego oporu przy dokrecaniu i zdziwiony jestem ze wogole ta srubka sie zerwała.

tak czy siak nie wiem co z tym fantem teraz zrobić. srubke pokombinuje i moze uda mi sie ją jakoś wykręcić ale co z gwintem na pompie paliwowej jesli okaze sie ze jest uszkodzony a raczej napewno tak jest?? co z tym zrobić??

bede wdzięczny za wszelkie rady i pomysły:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksys    3

Ewentualnie specjalnym klejem do gwintów mozna spróbować pokombinować,a jak nie to powiekszenie otworu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lewy85    1

zgadza ta srubka to M6x1. najprosciej byloby przerobic na M8 ale nie da rady bo jest tam mało miejsca, lebek od M6 ledwo się miesci, zeby go kluczem nasadowym odkręcić to musi byc on bardzo cienki z kolei srubokretem nie da rady bo nie ma za bardzo tam jak łapy włożyć zeby ją dokręcić/odkręcić.

tak czy siak czeka mnie wymontowanie pompy paliwowej, nigdy tego nie robiłem wiec doradzcie na co zwracac uwagę przy demontażu pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    462

Zaznacz jak jest ustawiona, natnij przecinakiem na pompie i mocowaniu pompy delikatny znak.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez luck30w
      Mam zamiar kupić zetora Forterre 105 tylko mam dylemat czy brać standardowe 14,9 R24 przód 18,4 R38 tył czy może szersze? Proszę użytkowników tych ciągników o opinie.
    • Przez Autofan
      Co sądzicie o dwóch nowych modelach Zetora Utilix i Hortus które miały premierę na targach Agritechnica w Hannowerze:
      http://www.zetor.cz/zetor-utilix
      http://www.zetor.cz/zetor-hortus
      Jak się podoba wam Major w nowej stylistyce?
      http://www.zetornewshape.com/cs/
       
    • Przez wojtas
      Tak jak w tytule -kierunkowskazy  w proksie a właściwie ich brak. włącznik działa kontrolka działa a nic nie miga . prawdopodobnie przerywacz. może ktoś go wymieniał i wie gdzie się on znajduje bo nie mogę go namierzyć pomimo zdjęcia osłon pod tablicą zegarów. 
    • Przez Quercus78
      Chcę kupić ładowacz czołowy do zetora 9540 i nie mam pojęcia jaki. Producentów jest wielu , ale jaki wybrać.Będzie służył głównie do załadunku obornika,wapna i podnoszenia big bagów z nawozem. Pomoże ktoś ze swojego doświadczenia.
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Zapowiada się, że rok 2012 to początek dużych zmian w ofercie ciągników Zetor. W połowie roku mapojawić się nowy model ciągników Forterra z oznaczeniem HSX. Ciągnik będzie wyróżniał się przede wszystkim nową przekładnią z elektrohydraulicznym rewersem. Przekładnia 30/30 będzie miała 5 biegów, dwustopniowy wzmacniacz momentu oraz 2 zakresy. Poza tym dostępna będzie preselekcja wzacniacza momentu, co oznacza, że ciągnik będzie automatycznie zmianiał przełożenia w zależności od obciążenia. Sterowany elektrohydraulicznie WOM będzie można obsługiwać z zewnątrz ciągnika. Poza tym w Forterrach HSX zwiększony zostanie o 100 mm rozstaw osi w porównaniu z dotychczas oferowanymi ciągnikami tej serii. Nowa seria ciągników składać się będzie z 5 modeli o mocy od 90 do 137 KM.
      W 2013 roku Forterra HSX ma być dostępna z czterema prędkościami WOM, amortyzowaną kabiną i zachodzącą na dach szybą przednią, co zwiększy komfort pracy z ładowaczem czołowym. Kolejną nowością, jaką Zetor przygotowuje na rok 2013 jest Forterra HSX HD. W ciągnikach tych rozstaw osi zostanie zwiększony o kolejne 100 mm. Poza tym w ciągniku montowana będzie wydajniejsza hydraulika 80l/min. Forterra HSX HD oferowana będzie z nową, amortyzowaną przednią osią i wielofunkcyjną dźwignią w kabinie, którą zmianiać będzie można m.in. przełożenia. Poza tym konstrukcja najlepiej wyposażonej Forterry będzie przygotowana do zamontowania większego, sześciocylindrowego silnika. Producent nie zdradza więcej szczegółów.
      Wszystkie modele ciągników Zetor Forterra od 2012 r. wyposażone będą w dwa siłowniki wspomagające podnośnik. Zwiększy to udźwig do 6000 kg. Poza tym w podnośniku Bosch z EHR oferowana będzie standardowo funkcja HitchTronic. Po wybraniu tego trybu pracy podnośnik będzie zbierał informację o TUZ i automatycznie regulował parametrami pracy tak, aby głębokość pracy narzędzia nie uległa zmianie [...]
       
       
      Tekst zaczerpnięty z wydania 02.2012 magazynu TopAgrarPolska (str. 180).
       
       
      Hmm.. I co wy na to koledzy?? :rolleyes:
×