Skocz do zawartości
fd65

płeć karpia

Polecane posty

fd65    0

Jak rozpoznać płeć karpia są jakieś różnice w ich budowie zewnętrznej ciała? pytam bo chcę sobie kupić dwa karpie i założyć ich hodowle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

heheheh tym razem Mod się mylisz.Samice karpia bardzo łatwo poznać od samca , jako że jestem wędkarz więc coś wiem o tym :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

POL1    28

A/ Samce są w większości cieńsze i mają większe płetwy piersiowe, otwór odbytowy ma formę szczeliny.

 

B/ Samice są okrąglejsze, mają mniejsze płetwy piersiowe i okrągły otwór odbytowy.

 

C/ Samce mają wąsy , samice nie ale tutaj do końca nie jestem pewny.

 

Czyli najłatwiej zajrzeć pod ogon i zobaczyć jaki mają tyłek :ph34r::ph34r::ph34r:

Edytowano przez POL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

tego nie wiem ale na pewno nie karp :D:D:P:P :lol: :lol: jakbyś mi tą rybę dał do ręki to bym się zorientował czy to samiec czy samica :unsure: :unsure: :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

W gogle są ale nie chce mi się tutaj wstawiać , za duzo roboty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

No czym karmic to dowiesz sie w sklepie wedkarskim albo zoologicznym

 

Jak w wedkarskim maja zanenty to i maja karme

Edytowano przez banan575

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

oooooo MOD fajnie to wkleił :P a po co Ci to potrzebne czym karmić?

Naturalnie to pszenicą i kukurydzą a sztucznie to paszą.

 

Hehehehe szkoda że ktoś nie założył tematu jak rozpoznać faceta od kobiety :D wtedy dopiero temat by był goracy jak by padły fotki od kogoś :P

Edytowano przez POL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

dzięki

a czym karmić takiego karpia?

To w wannie w łazience zamierzasz ich hodować, czy jak? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zgadza się, natomiast dwa karpie na patelnię, to już jest nie lada uczta. :P i nie ma znaczenia tu płeć, chociaż preferuję samice. :P :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian40000    85

może kolega ma narazie oczko wodne i więcej się ich tam nie zmieści.:) a dopiero jak się rozmnożą to wykopie im staw.:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Zgadza się, natomiast dwa karpie na patelnię, to już jest nie lada uczta. :P i nie ma znaczenia tu płeć, chociaż preferuję samice. :P :lol:

na patelke polecam szczupaka JEST BOSKI w smietance cebulce i na masełku

Mat 912 a w jakim wieku preferujesz te samice? takie bardziej dożałe czy jeszcze młodziutkie i głupiutkie co biorą na zwykłego "robaka" ?? :D :D :D :D hehehehehehheheheheheheh

Edytowano przez POL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian40000    85

karpie to nie problem problem jest z tym żeby stworzyć im warunki do rozmnażania. Ostatnie lata są chyba za zimne bo u nikogo w okolicy się nie wytarły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

U mnie tym bardziej :D :D za to karaś tak się wytarł że jest go jak much w lecie :lol: :lol:

Edytowano przez POL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fd65    0

narazie w małym oczku wodnym sobie popływają do wiosny a na wiosne im zrobie staw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Ale to w zimie musisz grzałke do tego oczka wsadzić by Ci woda bnie zamarzła.

Są takie sopecjalne grzałki co w oczku trzymają temperaturę +5 stopni.

Kup taką i lodu nie bedzie , bo jak bedzie lód to się uduszą . :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pawlo621
      Witam, szukam osób które posiadają  pewną wiedzę na temat sprzedaży królików bądź tuszy do masarni. Szczególnie jestem ciekawy wymogów i opłacalności związanych z owym interesem. Zaznaczam że nie chce prowadzić sprzedaży na dużą skalę. Na razie pytam z czystej ciekawości. 
      Zapraszam do dyskusji.
      Pozdrawiam. 
    • Przez burtek
      Witam serdecznie,
      w swoim nabytym nie dawno gospodarstwie posiadam 3 duże psy (dwa bernardyny i jeden owczarek niemiecki). Psiaki karmie resztkami z jedzenia, chlebem oraz kupuje im kości z mięsem z masarni. Chciałbym jeszcze kupić im karmę, aby poprawić ich wygląd. Jaką dobrą i tanią karmę polecacie dla psiaków? Jak Wy karmicie swoje psy?
    • Przez Ferdek07
      czy ma ktoś takie urządzenie czy jest dokładne i czy można zwykłym krawieckim centymetrem zmierzyć i obliczyć masę bydlęcia
    • Przez Lupek
      Czy ktoś zajmował się tym, co o tym sądzicie?
    • Przez Rozwojowiec
      Witam, chciałbym poruszyć temat hodowli która nie wymaga dużo czasu i jest opłacalna. Myślę nad kurkami na wolnym wybiegu oczywiście pod produkcję jaj.. chciałbym mieć od 200-400 kur mam działkę, budynek to nie problem. Chciałbym się dowiedzieć czy to dobry pomysł i jakie są nakłady jakie zyski. Mam jeszcze jeden pomysł taki jak świniodziki.. czytałem że są z tego dobre pieniądze tylko ile zwierząt trzeba było by hodować żeby zarobić a nie dokładać i dokładać jak to w rolnictwie bywa. Wiem że hodowla ich jest nielegalna, ale rozmawiałem z wujkiem leśniczym i mówi że nikomu to nie przeszkadza i nikt tego u nas nie sprawdza. Mógłbym odrodzić Las i trzymać swiniodziki właśnie tam.. skoro mieszkały by w swoim naturalnym środowisku to czy dużo paszy było by im tam potrzeba ? A może kury i świniodziki na jednym wybiegu widziałem takie rozwiązanie. Jeśli macie lepsze pomysły na hodowlę innych zwierząt (bardziej opłacalnych) to proszę o propozycje. Zapraszam do dyskusji. Łódzkie.
×