wojtek15

New Holland TS 115A dymi na biało

Polecane posty

romek6340    221

Sprecyzuj jeszcze kiedy dymi... Od jak dawna i czy na zimnym czy cały czas. Bo jest trochę możliwości prawdopodobnych przyczyn od błahostki do problemów z układem wtryskowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cinek1808    1746

bo jest zimno to dymi na biało jak na niebiesko to olej bierze jak na czarno to paliwa nie spala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek15    7

jest tak ze jak pod pompuję paliwa to jak odpalę zadymi na czarno a jak pale normalnie to dymi cały czas na biało czy jest zimny czy ciepły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    35

Zimno jest to zimnym będzie dymił na biało. Możliwe że termostat się zaciął i silnik się niedogrzewa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cinek1808    1746

jak by wina turbiny to na czarno by dymił a sprawdź czy w oleju wody nie ma (taka śmietana) bo może nie zauważyłeś że ubywa płynu w układzie chłodzenia

Edytowano przez cinek1808

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baarth    20

A paliwo zimowe czy letnie ???

 

U nas rok temu jak letnie paliwo zamieniało się w kasze to ciągnik z powodu za małej ilości paliwa podkapcał na biało niebiesko ,

 

Dodatkowo słychać było głośną pracę pompy wtryskowej .


New Holland T7.185; New Holland T6050 Plus; New Holland T6050 RC; New Holland T5060; New Holland TC5050; Kverneland 150S x 2 ; Kverneland Exacta HL; Unia Kombi ; Apollo 16 ; Pottinger 3003 S i pare innych "zabawek"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

cinek1808 przy obciążeniu kopcił by ostro na czarno a nie bez obciążenia.Zresztą kolega napisał ze jak pod pompuje to zadymi na czarno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

A paliwo zimowe czy letnie ???

 

U nas rok temu jak letnie paliwo zamieniało się w kasze to ciągnik z powodu za małej ilości paliwa podkapcał na biało niebiesko ,

 

Dodatkowo słychać było głośną pracę pompy wtryskowej .

 

 

Bardzo dobre pytanie, ponieważ dwa lata temu w czasie dość mocnych mrozów, po odpaleniu nasz NH tez papieża wybierał, do tego pompa wtryskowa chodziła głośno i okazało się, że z filtru paliwa można było zeskrobywać parafinę


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj