nasil90

Wszytko o mf 3080 i pochodnych

Polecane posty

sznajdik    573

Tam tak jest że jest duże i małe ciśnienie dlatego pompa ma 2 sekcje a skoro wspomaganie chodzi bez problemów to sekcja niskiego ciśnienia czyli 17bar jak się nie mylę działa i będzie to wina raczej mechaniczna a nie hydrauliki ale tego ci nie poradzę bo nie chcę wprowadzić w błąd poprostu jeszcze nie ingerowałem w skrzyni w tym stopniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

no żadne synchronizatory i tarczki nic do tego nie mają
tzn trzeba ściągać dekiel i zaglądać na wodzik reduktora

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Z tego co piszesz to ewidentnie nie dopina Ci przesuwki na reduktorze i tam zgrzyta. Plusem jest to że możesz zrobić próbę przy min. ilości oleju i zdjętej pokrywie i zobaczysz czy dopina przesuwkę a jak nie to co jest powodem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraku    5

A to co zrobić by dopinała ta przesuwka na reduktorze ?

 

Edytowano przez kraku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Trzeba znaleźć powód a potem go usunąć a przyczyn może być kilka i trudno zgadnąć co jest nie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraku    5

Jak wyjąć wodzik od żółwia zająca ? Czy należy całą skrzynia wyjechać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Odbezpieczasz cały wałek i wysuwasz ku silnikowi tylko nie wiem czy cały wyjdzie czy nie bo wysuwałem jedynie tyle aby wyjąć właśnie ten wodzik w 3060

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraku    5
Napisano (edytowany)

A jakie powinno być ciśnienie  z dzielnika na skrzynie ?

Edytowano przez kraku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusek360    28

Witam mam problem z mf malowalem maske i ja sciagnolem i odkrecilem te bezpieczniki z przodu przy masce i po załozenu wszystkiego wogóle sie zalancza przedni naped blokada i złuw zajac nie działa kontrolki tez nie swieca sprawdzałem to prad dochodzi do tych bezpieczników z przodu i do wyłaczników tez dochodzi i juz nie wiem co mu jest bezpieczniki wszystkie dobre prosze o odpowiedz moze to wina elektrozaworu???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054
Napisano (edytowany)

to idź kablem od bezpieczników w kierunku kabiny. gdzieś coś urwałeś że nie ma zasilania autotronic.

Ewentualni drut od masy dokręcony do klemy Ci uleciał przy klemie albo w kostce na kabinie

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    145

Sprawdź te bezpieczniki i te kostki co masz pod maską czy są dobrze zapięte, czy nic nie pomylone, bezpieczniki w kabinie, sprawdź elektrozawór - daj na niego prąd z innego źródła, tylko go odkręć tzn cewkę i sprawdź czy jak dajesz prąd to ją przyciąga bo chyba tak powinno być


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusek360    28

kostek pod maska nie ruszalem tylko odpiolem te 2 bezpieczniki podpiete napweno dobrze bo sobie zdjecia robilem  przewod masowy lonczy bo traktor odpala a ta kostka w kabinie od masy to gdze sie znajduje??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

Nie wiem jak u Ciebie ale ja w 2 traktorach widziałem osobny czarny drut masowy podpiety pod śrube klemy. W tej wiązce nad silnikiem jest chyba tylko 1 czarny więc w kostce przy kabinie obok pompki sprzegła znajdziesz.bez problemu. 

Ja przy wymianie aku te mase odłaczył i cały autotronic mi umarł... gdy włączałem światła, świeciła się kontrolka blokady mostu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusek360    28

masa jest podpieta z akumulatora na srube z przodu na ramce a zadne kabelki od niej nie ida. dalej nic nie pomaga kable sprawdzone i zero reakcj prosze pomozcie cos wymyslec bo jusz szału dostaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054
Napisano (edytowany)

a w kostce koło pompki sprzegła na kabinie masz jakiś czarny drut? zlokalizowałeś w tej kostce druty które idą od bezpieczników nad akumulatorem? do autotronic prąd dochodzi? W przedniej kostce zwanej A piny 1,2, oraz 3 po stacyjce a masa na pinach 8 i 9

 

I nie szalej.. to jest urok starych traktorów. Gdzieś przypadkiem pociągniesz przewód i zaczyna się zabawa :D

post-120-0-87998700-1455025854_thumb.jpg

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    145

Druty ;) Tu jest o tyle łatwo że są kolorowe kable, w Renault Ares mamy wszystkie białe i tam się połap :) Autotronic można zresetować odpinając go całkowicie na chwilę ale to nic raczej nie da bo to tak jak by zgasić ciągnik. A masz do klemy + przewody dobrze przykręcone ? tam dochodzą takie bodajże dwa od EHR jeden a drugi nie pamiętam czy właśnie nie od autotronic'a  i nie sugeruj się nowymi bezpiecznikami bo nowy nie znaczy dobry i lepiej je sprawdź, czy po obu stronach masz prąd. Ja obstawiam, że jednak gdzieś coś się odpięło i o tym nie wiesz i tam tkwi problem tylko musisz szukać :) 


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusek360    28

 koledzy to jest datatronik do kostek idzie prad z aku a czarne przewody to tylko idzie jeden do rozrusznika a drugi na gniazdo do przyczepy jutro zaczynamy 3 dzien poszukiwan sprawdze jeszcze  te bezpieczniki z przodu  a moze to wina czujnika złów zajac??


mozecie mi podac numer tel jak cos to zadzwonie?


jeszcze jedno a moze to wina komputera lecz nie wydaaje mi sie zeby sie moglo cos stac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

jeszcze jeden bezpiecznik masz w skrzynce w kabinie od sterownika... skrajny prawy, drugi albo 3 od dołu. Jeżeli nic Ci nie działa co jest sterowane elektrozaworami to ewidentnie padł sterownik lub jego zasilanie.

Gdy na zgaszonym wciśniesz sprzegło to pali się kontrolka cisnienia skrzyni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

pierwsze wyczyść styki w gniazdach bezp nad akumulatorem... jak je ruszyłes to moga nie przewozic.... a potem nie ma zmiłuj sie tylko trzeba lecieć wzdłuz przewodu i szukać gdzie sie napięcie gubi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
      AgroDane - Dane techniczne maszyn rolniczych
      AgriDane - Specs of agricultural machinery
      AgriDaten – Technische daten von landmaschinen
      AgriSpec – Technische gegevens voor
      AgriDatos – Datos técnicos de maquinaria agrícola
      AgriDonnées – Données techniques des machines agricoles
      AgriDati – Dati tecnici per macchine agricole
      АгроДанные — Tехнические данные сельскохозяйственной машин
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj