nasil90

Wszytko o mf 3080 i pochodnych

Polecane posty

ppiotr    55

W moim 3085 były dwa orginalne z napisem mf 3060-3095 miały po 66 ah, teraz mam założony jeden 140 ah daje rade do -10 stopni, przy większych mrozach ma ciężko to podłączam drugi kablami bo mam dwa wolne akumulatory od bizona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusek360    28

cześć mam problem z podnośnkiem orałem dzisiaj ok 40a i podniosłem pług i chciałem opuścić i się nie opuszcza gdy dam żeby podnośnik opuszczał to zaswieca się kontrolka od podnoszenia a powinna sie zapalić ta od opuszczania Co to może byś? proszę o szybką odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fillipp    0

Cześć Panowie mam pytanie czy do mf 3085 do oleju silnikowego mogę założyc filtr z Sędziszowa - Polski różni sie wielkością ponoć nie jest gorszy ale koszt jego to 15 zl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    145

Ja tam w swoim 3060 do tej pory miałem 3 polskie filtry przy silniku i było ok, i teraz po remoncie tez kupiłem polski za 16 zł. To już wg Twojego uznania, pasować pasuje a to jaki kupisz i za ile to Twoja sprawa :) Druga sprawa nawet jeśli coś sie zacznie dziać to 15 zł nie jest aż tak dużo ( mówię tak bo inny powie że to nic a inny że jednak trzeba na to zapracować) i mozna kupić ten droższy choć nie widzę wielkiej różnicy poza ceną :)


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kar0711    1

Witam. Co sadzicie o modelu mf 3080 silnik 6 bez turbo, rok 90 z Francji. Skrzynia prosta?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

To czy prosta to można stwierdzić po obejrzeniu choćby lewarków od biegów z twoich danych tego cię nie stwierdzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fillipp    0

Cześć nie pali sie kontrolka od przedniego napędu co moze być przyczyna? Napęd chyba działa gdyz opierałem sie ciągnikiem i jest oki koła biorą, przy około 15 km sie wyłancza bo robi się ciszej w kabinie. Kontrolkka, wymiana żarówki ? W jaki sposob?

 

I jeszcze jedno 6-cio cylindrowy silnik zadbany ile mtg maxymalnie może wytrzymac ? ktoś zrobił wiecej niż 15000?

 

Np w 3080 lub 3085?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

A czy się zapala jak hamujesz? jak nie to możliwe że faktycznie żarówka do wymiany i trzeba całą deskę rozdzielczą zdemontować. Co do wytrzymałości to różnie ale nie wierzę że oleju nie będzie ciągną i że będzie dobrze odpalać normalnie te ciągniki z lat 90-tych będą miały 7-10 tys jak nikt nie kombinował jak lekko robiły w co nie wierzę to może wytrzyma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fillipp    0

Nie nie zapala się przy hamowaniu wydaje sie że wszystko jest oki, nie wiem tylko jak ją wymienić czy ktoś to już kiedyś robił? A co do oleju to rocznie robi około 250-300 mtg i poziom spada prawie do min. Żadnego dymu zarówno przy odpalaniu jak i pracy silnika czy to na zimnym czy na ciepłym nie widać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

15 tys niikt nie zrobi. Wał wytrzyma, góra nie. Ostatnio widziałem 4270 silnik podobny po 7,5 tys mth. Wał i panewki ok, tuleje 3 pierwsze z małym progiem ale 3 ostatnie z dość dużym. Ostatnia nawet z bardzo dużym. Ciągnik był eksploatowany w upalne dni do koszenia terenów zielonych stąd słabe chłodzenie. Pierścienie na wszystkich cylindrach były dość mocno zużyte. Myślę, że w dobrych warunkach wytrzymał by tak do 10 tys. oczywiście może jakiś tam silnik będzie się kołatał przy 15 tys bez remontu. Tylko czy będzie miał choć 3/4 deklarowanej mocy? Czy zucycie oleju bedzie w normie? Dodam, że ciągnik z pewnym przebiegiem od nowego w jednej firmie. W innej firmie Nh 170 km tez od nowości wytrzymał 10 tys mth.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Winio    6

Wszystko zależy w jaki sposób i w jakich warunkach ciągnik był eksploatowany. Sam znam jednego 3125, który ma teraz ponad 15 tyś motogodzin i dopiero końcówki wtryskiwaczy niedawno wymienione.

Nie ma jednak na to reguły, a sprawdza się tu powiedzenie "jak dbasz, tak masz".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jedrek71    0

Witam mam problem z elektryką w Massey Ferguson 3080 jak włączę światła postojowe to zaświecają się kontrolki od blokady i kierunków a obrotomierz spada wraz z wskaźnikami paliwa i temperatury, świateł mijania i drogowych wcale niema .Czy ktoś wie jaka jest przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Moim zdaniem musisz kostki przeczyścić przy desce rozdzielczej bo może gubi gdzieś masę i prąd leci nie wiadomo jaką drogą i robi choinkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam kolego fillipp, co do pytania o wymianę żarówki tj, najpierw musisz zdemontować obudowę tą plastykową przy kierownicy puzniej odkręć deskę rozdzielczą mocowana jest na 4 śruby,i wtedy masz dostęp do wszystkich kontrolek [żarówek].Żarówki masz w tych kwadratowych gniazdach musisz ją przekręcić w prawo lub w lewo by ją wyjąć.Pozdrawiam.

Edytowano przez wojciechwudarczyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fillipp    0

Witam mam problem z mf 3085 na zimnym silniku pali się przed odpaleniem kontrolka ciśnienia oleju w silniku a gdy jest rozgrzany wogóle sie nie zapala co może być przyczyną? I jeszcze jedno nie załancza mi sie przedni napęd przyciskiem podczas hamowania wygląda na to że się załancza w jaki sposób mozna sprawdzić co jest przyczyną i może jakiś algorytm postępowania. Nadmieniam że jestem początkującym użytkownikiem tego sprzętu. przestał się załanczać nagle zauważyłem to podczas pracy w polu jak się o mało nie zakopałem w błocie :). Proszę o pilną pomoc. Z góry dzięki.

 

i jeszcze jedno kontrolka od przedniego napędu nigdy sie nie świeciła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Może czujnik po prostu szwankuje i tyle koszt niewielki czujnika bez problemu można kupić i sprawdzić.Może podczas hamowania kontrolka się zapala a napęd wcale nie załącza jesteś tego pewien? zatrzymują się przednie koła przy ostrym hamowaniu? Jeśli podczas hamowania faktycznie załącza a przyciskiem nie to to musisz sprawdzić czy na przycisku masz prąd i czy po naciśnięciu go idzie dalej aż do elektrozaworu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fillipp    0

Mam jescze takie pytanie przy zgaszonym ciągniku przód powinien byc załączony gdyż nie dochodzi prąd do cewki ? Więc jesli sie nie mylę po podniesieniu przodu i załączeniu jakiegos biegu np. 1 przednimi kołami nie powinno dac sie krecic tak? I miedzy innymi w ten sposób powinienem sprawdzic czy elektromagnes załancza przód? tak sobie to układam bo w wekhend będę próbował coś porobic przy tym przodku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Tak ,przy zgaszonym jest napęd włączony po odpaleniu naped dalej jest włączony , naciskasz guziczek i wyłączasz....


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
      AgroDane - Dane techniczne maszyn rolniczych
      AgriDane - Specs of agricultural machinery
      AgriDaten – Technische daten von landmaschinen
      AgriSpec – Technische gegevens voor
      AgriDatos – Datos técnicos de maquinaria agrícola
      AgriDonnées – Données techniques des machines agricoles
      AgriDati – Dati tecnici per macchine agricole
      АгроДанные — Tехнические данные сельскохозяйственной машин
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj