Skocz do zawartości
jacek5227

Oznaczenia ciągników JD

Polecane posty

jacek5227    7

Czy jest jakaś zasada na odczytanie z nazwy ile Km ma ciągnik albo jaka wersja wyposażenia?! Czy poprostu trzeba to wiedzieć...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deere2140    20

Z nazwy odczytasz ile ma km np. 6105R ma 105 km do tego jeszcze trzeba dodać IPM ( Power Boost) . A co do wyposażenia litera R oznacza , że jest lepiej wyposażony ( w starej serii 6030 Premium).

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kris14    259

No to to jest jeszcze stare oznaczenie, 7 to numer serii, 30 to jest 'generacja' a 9 oznacza model, oznaczenie nie związane z mocą.

 

W przypadku poszukiwania danych technicznych polecam konedata.net

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deere2140    20

Starszych seriach z modelu np. 6630 raczej się mocy nie odczyta, ale w nowych wersjach owszem.

5M - np.5080 - czerwony -liczba koni mechanicznych

5R-np.5100R - w tym modelu litera R dotyczy wyposażenia, oraz moc maksymalna jest o kilka koni wyższa niz znamionowa.

6R - np. 6170R - w modelach seri R nie jest to moc maksymalna tylko znamionowa , za razem R - lepsze wyposażenie .

7R- np. 7200R

8R- np. 8360R

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    823

Tak samo jest z serią 6M jak np. 6150M, 5E- 5075E oraz 6D- 6100D

W starszych seriach w modelu nie ma ukrytej mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MarekZulawy
      witam. chcialem spytac jak zwiekszyc moc w ciagnikach johne deere? interesuja mnie 6 cylindrowe serii 6030. ponadto ile tej mocy bezpiecznie mozna dodac, ile bedzie to kosztowało, czy nie koliduje z gwarancja i czy trzeba do tego mocniejszej skrzyni bbiegów?
    • Przez dexter00
      Witam. Posiadam elektrozawory i mam problem w 2 parami wyjść hydraulicznych dokładniej to podłączone przewody wyskakuja. Kiedy bez przewodów poruszam przyciskami  otwierającymi zawory widzę że gniazda są wypychane co zapewne sprawia że przewody wyskakują, Nawet gdy uruchamiam 1 gniazdo to wypycha też to z drugiej pary. 3 para działa ok.Proszę o pomoc
    • Przez JohnDeere6610
      Witam. Potrzebuje informacji na temat błędu DSM 523533.10(widocznego na zdjęciu). Problem w tym że ciągnik po właczeniu świateł załącza zapłon bez przekręconego kluczyka, załącząją się zegary i CommandCenter, dodatkowo nie ma świateł krótkich, tylko długie(przełączając krótkie/długie nic się nie zmienia, cały czas pokazuje niebieską kontrolke na zegarach).
      Polska instrukcja tłumaczy to jako: 
      Układ elektryczny
      Zablokowany przycisk na module przełączającym.
      Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem, lub jest w stanie pomóc ?
       
       

    • Przez Kamil1804
      Witam. Od nie dawna jestem posiadaczem John Deere 6320 premium 2004 roku . Po odpaleniu i przejechaniu kilku metrów zapalają się kontrolki nr 8 i 3 po czym gasną . Nie mija chwila i zapala i zapala się kontrolka nr 2 . Ciągnik pracuje normalnie hydraulika tez . Olej i filtry wymieniłem , ikonki zapalają się po każdym odpaleniu . Może ktoś miał podobny problem ? Pozdrawiam .

    • Przez TheZielonyJohny
      Witam serdecznie. 
       
      Mam mały problem z zakupionym używanym JD 6930 premium. 
       
      Problem polega na tym, że po puszczeniu pedału hamulca słychać strzał w przedniej osi TLS. 
      Podejrzewam, iż wynika to z faktu załączania przedniego napędu podczas hamowania, a następnie jego wyłączanie po puszczeniu hamulca. Więc może to być kwestia różnicy prędkości pomiędzy przednią osią a tylną. 
      Dodam, że po zahamowania tylko jednym hamulcem ( nie ważne czy lewy czy prawy) nie zanotowałem ani razu takiego uderzenia. 
       
      Opony na ciągniku : 
      Przód 540/65 R28 - nowe 100 % protektora
      Tył 650/65 R38 - ok. 20% protektora
       
      Przednia oś zalana olejem Spirax. 
       
      Zastanawiam się czy te opony mogą razem ze sobą współpracować. 
      Sama oś TLS chodzi perfekcyjnie, nie jest jeszcze wybita. 
       
      W instrukcji spotkałem się tylko ze wzorem na procentowe wyprzedzenie w prędkości pomiędzy przodem  a tyłem. Nie ma jednak podane jakie konkretne rozmiary opon mogą ze sobą współgrać bądź też nie. 
       
      Jakieś sugestie, doświadczenia, podobne problemy ? Z góry dziękuję  
×