Polecane posty

tamilka92    0

Mam problem z Mf 3610. Od kiedy zaczeły się niskie temperatury jest problem z odpalaniem. Dodam że pompa jest zrobiona, głowica po regeneracji. Zostały założone dodatkowe świece żarowe co powinno ułatwić odpalanie a w dalszym ciągu ma wielki problem. Jest mozliwość że jest jeszcze inne ustawienie pompy (chodzi mi o cech na trybie pompy ) niż ten jeden ? Dodam że jest to pompa stojąca. Co może być przyczyną słabego odpalania ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Jakość paliwa;] ciśnienie na wtryskiwaczach albo po prostu przytkany układ paliwowy co jest najczęstszą przyczyną. Filt powietrza sprawdź jeszcze, dawka rozruchowa na pompie może być za mała


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Samostart moim zdaniem dopiero od -15 się powinno stosować a do tej temperatury powinien jako tako odpalać ale musi mieć sprawny aku i układ paliwowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf30    82

Ja psikam samostartu i pali bez problemu, nawet jak jest ok 0 stopni, bo to mu nie zaszkodzi, w małych dawkach oczywiście, a dwa razy kręci i pali elegancko.

Pryskam w odstojnik co wystaje ponad maskę ale tylko troszeczkę a nie jak jest na opakowaniu 3 s ja psikam ułamek sekundy jedno przyciśnięcie, z filtrami póki co się nic nie dzieje, tylko trzeba pamiętać żeby go nie grzać wtedy:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    39

moj 3630 tez slabo pali jak jest z -10 to wogole nie zapali a moj drugi 8120 to raz przekreci walem i chodzi nawet -15 (i stal na dworze) ale teraz jest juz w garazu ;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Może rozrusznik ma przebicie i słabo kręci przy małych obrotach rozrusznika też nie będzie dobrego efektu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Ja obstawiam przymarzające paliwo na filtrze co utrudnia rozruch. Do samochodu nalałem ostatnio letnie zapasy paliwa i przy -13 miał problem z odpaleniem, zalałem zimowe do -25 i odpalał przy większym mrozie bez probemu, więc po prostu na razie zalej go innym paliwem


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    11

ile macie akumulatorów w mf?? ja mam w 3060 jeden i slabo kreci ale jest miejsce na dwa bo dodatkowa masa jest moze wina rozrusznika nie ma mocy dobrze zakrecic. ja robilem swoj rozrusznik i dobry jest i dalej slabo kreci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tamilka92    0

Mam 1 akumulator 180 Ah. Masę mam podłączoną do wspornika osi. Rozrusznik kręci dobrze bez zastrzeżeń :)

 

Mam jeszcze jedno pytanie. Do czego jest ten czerwony przycisk przy stacyjce. Podejrzewam że to jest od podgrzewnia świecy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

A świecy nie podgrzewa się trzymając kluczyk na max przekręcony? ja przekręcam na max czekam jakiś czas i wciskam sprzęgło i zapala tyle że u mnie 3060 nie wiem jak w twoim jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tamilka92    0

Jak wiezmiesz stacyjke na plus to grzeje a jak na maxa to nie wiem podejrzewam że nie. Co może być nie tak czy ten model już tak ma ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf30    82

żeby zagrzać trzeba dać stacyjkę tak jak zapalasz, tylko że bez sprzęgła, czekasz 20s i naciskasz sprzęgło. Tak mam napisane na naklejce na szybie. I jeszcze jest żeby dać gaz do dechy przy rozruchu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Witam. Podesłalby ktoś zdjęcie gdzie zamontować linkę od hamulca recznego? Albo jakoś logicznie podpowiedział gdzie ja zaczepić?
    • Przez Kawid
      Witam mam problem z dynashift w MF 3075 ponieważ sam przełącza tryby A, B ,C ,D podczas jazdy lecz gdy włączam światła wszystko się uspokaja
    • Przez Ajaa
      Witam mam pytanie podejdzie mi silnik z Massey Ferguson 690t do Massey Ferguson 3065?
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj