janzda

wspomaganie renault 95-14

Polecane posty

janzda    2

witam jak to jest z tym cięzko działającym wspomaganiem na wolnych obrotach przy rozgrzanym ciągniku?jakie są tego przyczyny? i jakich dalszych konsekwencji moge się spodziewac?

Edytowano przez janzda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Zmień olej, pompe możesz mieć słabą albo orbitrol puszcza


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey1993    15

Zależy jaki olej masz i czy jest odpowiedni stan, gdy miałem zalany agrolem takie przypadki mi się zdarzały ostry zakręt noga z gazu i nagle brak wspomagania, po wymianie oleju zapomniałem o takich przypadkach, pewnie jedyną konsekwencją może być wbicie się w kogoś ogrodzenie


kupię przyczepę wywrotkę 4,5t, sprzedam ursus c330m 1991r, rozsiewacz KOS na podnośnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kpiotr    16

witam. temat wspomagania w renault to dość powszechny problem w tych seriach. ja miałem i w zasadzie nadal mam i wielu innych uzytkowników też. W gre wchodzi pompa siłownik lub orbitrol lecz ciężko to jednoznacznie stwierdzić. ja wymieniłem pompe , uszczelnilem siłownik lecz nadal duzo brakuje do zadowolenia. W moim wrecz pompa trzymala kierownice czyli nie pozwalala skrecic . po wymianie jak jade to spoko skrece szybko ale na postoju nie zbyt. Radzę zacząć od sprawdzenia ciśnienia w układzie lub od rzeczy najtanszych czyli siłownik . Kolega z AF zmienil silownik na większy i problem minal skręca wolniej ale bez problemu. pozdrawiam


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kpiotr    16

ale dwa sa dopiero w serii 54. mozliwe ze ten jeden fabrycznie ma za mala srednice i nie daje rady skrecic. warto spróbować podmienic i sie okaze


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janzda    2

a jaki olej na dolewke polecacie w rozsądnej cenie? mam renie od niedawna a miernik macza się minimalnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

To Ty go może najpierw zmień i zalej stan a dopiero później szukaj przyczyny


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janzda    2

przyczyne juz mi podpowiedzieliscie i raczej to napewno bedzie brak stanu oleju w skrzyni... a jesli chodzi o wymiane całości to ciężka sprawa (kryzys)... nie mam pojęcia jaki jest obecnie, nie wygląda najgorzej ale podobno to o niczym nie świadczy.... jaki uniwersalny olej polecacie na dolewke?? a moze stanowczo to odradzacie skoro nie wiem jaki jest olej w skrzyni??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

to zależy jak długo chcesz renie użytkować ja przez 1 rok dolałem z 15 l hl 68 bo mi gubił przez odpowietrznik z tyłu był do wymiany maczet na tłoczysku głównym i było git handlarz z wielkopolski u którego kupywałem renię takie dolewa gdy są braki w reniach i mówi że jest to olej w sam raz na te skrzynie a sprowadza renie ponad 10 lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

co prawda mam inny ciągniki ale jeśli jest to olej tagże do skrzyni to stanowczo odradzam hydrauliczny gdyż nie zapewni smarowania i skrzynia pójdzie . A że handlarzowi starcza ale jak on jeździ tylko do bramy

Sam stosuje AGRO UTTO ok 10-12 zł/l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

stary chyba krótko żyjesz albo bajek się na słuchałeś fusch lepszy ale i droższy w 20 lat temu nie było takich olejów a jak skrzynie owe wyglądająto nie ursus żę musi hipol ale też nie johny czy massey

po pierwsze handlarzowi dobrze starcza od40 do 100 traktorów rocznie

po drugie uprawia ok 85ha swoich i dzierżawionych

po 3 agrol jak się dobrze rozgrzeje w starszych ciągnikach to pokaże wszystkie nieszczelności

po 4 hydrauliczny w hydraulice sie sprawdza a do smarowania się nie nadaje? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    635

też mam trochę mało oleju ale na wiosnę mam zamiar dolać Fuchs Agrifarm 10W-40... Chociaż ostatnio rozmawiałem z moim kuzynem (dyr. handlowy Orlen oil) i mówił mi żebym nie przepłacał oraz zaproponował coś takiego (część maila między oddziałami handlowymi)

 

 

Witam

 

W kwietniu tego roku do oferty wprowadziliśmy nowy produkt Platinum Multi STOU 10W-40.

Platinum Multi STOU 10W-40 jest alternatywą dla oleju Fuchs Agrifarm STOU MC 10W-40 - najbardziej znanego (dawniej Hydramot MC 10W-40) i najlepiej sprzedającego się oleju Fuchs na polskim rynku rolniczym.

 

W związku z pytaniami o mieszalność w/w produktów w załączeniu przesyłam pozytywne wyniki badań laboratoryjnych.

 

Mam nadzieję, że przydadzą się jako pomoc w sprzedaży.

 

 

Pozdrawiam

 

 

oraz link:

http://www.orlenoil.pl/oleje-dla-motoryzacji/oleje-dla-rolnictwa/idp:430/oleje-wielofunkcyjne-PLATINUM-MULTI-STOU-10W-40.html

 

przesłał mi też świadectwo całkowitej mieszalności tego oleju z Fuchs Agrifarm 10W-40...

Oczywiście cena niższa. Na 20L 100zł taniej w porównaniu do Fuchs

co o tym myślicie????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
frankoo    6

troszkę odgrzeję.

W swojej 75.14 po jakimś czasie ciężko działa wspomaganie.

Jest tak że działa ale bardzo powoli albo zrobi się z pół obrotu kierownicą i stop.

To co zrobiłem:

Wymiana wszystkich filtrów (prawie bo nie mogę jednego zlokalizować) i zalany olejem stou.

To co ja mogę na tą chwile zrobić to pomierzyć ciśnienia .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcian888    0

Witam, koledzy potrzebuję pomocy, niedawno wspomaganie w mojej renówce 145.14 zaczęło przerywać i słychać specyficzne buczenie podczas przerywania ( coś jakby zawór bądź powietrze w układzie), kupiłem nowy orbitrol ale bez efektu, mierzyłem ciśnienie na siłowniku wyszło około 142 atm. siłownik na 100% jest ok. Zauważyłem również że podczas gdy wciskam hamulec i pompa podaje olej na wyjście z tyłu przestaje przerywać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj