Zaloguj się, aby obserwować  
SZMEKK

Case 5150 Maxxtrac

Polecane posty

SZMEKK    21

Witam

Stalem sie wlasnie posiadaczem tego ciagnika chcialbym sie tutaj o nim dowiedziec kilku rzeczy ponieważ w innych tematach nie bylo konkretów.

jakie ilosci olejów wchodza do silnika i hydrauliki/skrzyni? i jakie najlepiej stosowac?

jaki jest w przyblizeniu koszt wymiany wszystkich filtrow i olejów?

jakie macie w swoich case rozmiary ogumienia ponieważ w moim beda do wymiany przednie kola?

co dokładnie oznacza nazwa MAXXTRAC?

Bede wam wszystkim bardzo wdzieczny jesli chodz troche mi pomozecie.

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
los    0

Witam mam ten sam model od 3lat. Od samego początku stosuje oleje fuscha nie mam przekonania do polskich odpowiedników

A wiec :

silnik

Olej Titan Truck Plus 1540

 

Przedni most

Olej Agrifarm Gear LS 90, jeśli chcesz stosować inny to koniecznie z końcówka LS(Limited Slip)

 

Wszystko kupuje w GRENE

 

Skrzynia

Tu kupuje w serwisie case hydrotrans plus parametrów nie pamietam , można zadzwonic do serwisu a tam wszystko powiedzą .

Do skrzyni wchodzi 76 l oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casexpmx    10

a co oznacza nazwa MAXXTRAC?

MAXXTRAC to są biegi pełzające

Pytaj jeżeli coś cie ciekawi;)

Edytowano przez casexpmx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
los    0

kolego a powiedz jak ci sie ogolnie sprawuje ten case?

 

Nie mam powodów do narzekań przez trzy lata użytkowania tylko pomkę zasilającą do paliwa wymieniłem .

Może ma mały minus bo trochę za lekki jest jak na nasza polskie drogi i trzęsie w trasie .

Jak na 125 km 6 cylindrów myślę że jest oszczędny ,

orka gleby lekkie schodziłem nawet do 14l/ha 9km/ha 1800 obrotów

gleby ciężkie 24l/ha szybkość jazdy 5km/ha 1800 obrotów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemas8595    0

Witam mam taki ciągnik super sprzęt tylko dbaj o niego co do olei to też leje fucha z grene a co do ceny to nie pamiętam ale wychodzi taniej niż superol bo rzadziej go się wymienia(250mtg)i nie pożyczaj od kolegów maszyn które mogą zmieszać ci olej bo będziesz miał koszty i to nie małe jak coś to pytaj pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casexpmx    10

czy te biegi pelzajace wlacza sie ta dzwignia calkiem z tylu?

 

Tak tą ostatnią dźwignią,na zgaszonym silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZMEKK    21

kolego a jak powinno sie prawidlowo ruszac tym ciagnikem z obciazeniem tz chodzi mi o to czy jesli np mam dwie przyczepy zaczepione do niego i staruje np z krzyzowki to czy lepiej jest wrzucic rewers do przodu i ruszac bez sperzegła czy moze bezpieczniej jest ruszac ze sprzeglem kiedy rewers jest juz zalaczony??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    29

Przy takim obciazeniu jest chyba oczywiste ze musisz puszczac sprzegło i jednoczesnie dodawac gazu zeby go nie zadusic co raczej stanie sie przy właczeniu rewersu tak jak mówisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casexpmx    10

Przy takim obciazeniu jest chyba oczywiste ze musisz puszczac sprzegło i jednoczesnie dodawac gazu zeby go nie zadusic co raczej stanie sie przy właczeniu rewersu tak jak mówisz

Powino sie ruszać tak jak Mycek powiedział ze sprzęgłem,bo na pusto możesz sobie z neutrala na jazde do przodu właczyć i jechać.Ale jak masz ciężar to i szkoda skrzyni na takie szarpnięcia bo wtedy nie otyle sie tarcze sprzęgłowe sie psują ale kosze bo znam kilka przypadków gdzie sie rozspawały albo pękły.Ja z ciężarem staram sie tak ruszać żeby tego zgrzytu w skrzyni nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZMEKK    21

koledzy a powiedzcie gdzie wlancza sie blokade jak koal sie zaczna slizgac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    29

Rozumiem ze chodzi Ci o blokadę mostu ?? Klawisz od niej znajduje sie za dzojem od ehr wyglada tak samo jak klawisz od właczania przedniego napedu czy halogenów tylko ma dodatkowo taki mały pstryczek który przestawiasz jednoczesnie naciskajac klawisz w tedy od sie blokuje i blokada sie załacza rozłaczasz ja naciskajac tylko klawisz lub naciskajac hamulec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZMEKK    21

niegdy nie urzywalem ehr moze tak po krotce wytlumaczysz jak sie nim steruje jest dzoistik i sa tez pokretla na jakiej zasadzie to dziala?

zauwazylem tez ze nie dzialaja mi te przyciski co sa na blotnikach, trzeba cos w ciagniku przestawic zanim sie tego bedzie urzywac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    29

To co Ty robisz tym ciagnikiem ze nie uzywasz ehr? Duzo by pisac zeby to objasnic guziki z tyłu na błotnikach dziłaja tylko przy przestawieniu dzoistika na pierwsza pozycje do przodu w tedy jak dobrze sobie przypominam przestaje migac kontrolka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZMEKK    21

ciagnik mam dopiero od 3tyg i jest zima wiec co mam robic ehrem? poki co wymieniam w ciagniku oleje ,uszczelniacze i naprawiam co co trzeba przed wyjazdem w pole i dlatego pytam o ehr bo nigdy nie mialem stycznosci z takim sterowaniem podnosnika i nie chce byc zaskoczony jak zaczne cos robic i bede myslec czy to dziala prawidlowo czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casexpmx    10

ciagnik mam dopiero od 3tyg i jest zima wiec co mam robic ehrem? poki co wymieniam w ciagniku oleje ,uszczelniacze i naprawiam co co trzeba przed wyjazdem w pole i dlatego pytam o ehr bo nigdy nie mialem stycznosci z takim sterowaniem podnosnika i nie chce byc zaskoczony jak zaczne cos robic i bede myslec czy to dziala prawidlowo czy nie.

 

NIe masz co sie bać tego ehr-u.Ja przez 7 lat to jedynie kontakt wymieniłem ten (dżojstik) bo sie już styki wyrobiły,po za tym to wszystko działa.Dobrze że powymieniałeś oleje.I nie ma co wymieniać na siłe bo wszystko może sie popsuć a po co sie na koszta narażać;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZMEKK    21

poprzedni wlasciciel podobno wymienial ten dzoistik, a powiedz mi co mozna sprawdzic na tych wyswietlaczach cyfrowych , poki co to widzialem obroty silnika , walka, i prdkosc jazdy niewiem natomiast jak mozna sprawdzic mth? mam 2 male wyswietlacze i na zadnym nie pokazuje mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casexpmx    10

na tym głównym wyświetlaczu to tylko co mówiłeś.Ja mam mth na tym wyświetlaczu w prawym dolnym rogu na pulpicie.A nie wiem dla czego ci nie pokazuje mth.W jednym mam cyfrowy a w drugim case mam na cyferki i działają.Może weź wykręć te 4 śrubki z pulpitu , go wyjmij i sprawdź czy czasami sie kabel nie urwał z wtyczki od wyświetlacza tam dosyć gruba wiązka idzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
123wojtex    5

@casexpmx O ile dobrze mi wiadomo to MAXXTRAC oznacza to że traktor ma pneumatykę a jak ma biegi pełzające to ma na przednim grillu napis PLUS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZMEKK    21

poprzedni wlasciciel wymienil stacyjke na nie oryginalna , niewiem czy da sie ja przekrecic w lewo, musialbym poszukac w internecie oryginalnej bo nie lubie jak sie kojdy robią. ta ktora jest teraz zalozona przekreca sie raz w prawo a kolejny raz to juz rozruch, oryginalna stacyjka ile miala pozycji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez messot
      Witam
      Pacjent bliźniaczo podobny do case mx 
      Przy zmianie z 3 na 4 połbiegu delikatnie przydusza silnik i tak samo z 2 na 1
      z 1na 2 ok 
      Z 2 na 3 ok
      Z 3 na 2 ok
      Ciśnienia posprawdzane po 19 na każdym połbiegu
      Cewki podmienione z innego ciągnika 
      Obserwacje przy zmianie z 2 na 1 na drugim koszu ciśnienie spada do ok 15b na ułamek sekundy i dopiero spada liniowo
      Na pierwszym koszu narasta liniowo 
    • Przez agromichu
      Case 4220 podnośnik nie opada pod obciążeniem. Dodatkowo dźwignia od wysokości opadania podnośnika (ta do pługa) tylko podnośniła i opuszczała. Ostatnio tata jej używał i zaczął cały ciągnik drżeć i koniec końców coś się zrobiło tak, że teraz nawet podnośnik nie chce opaść pod obciążeniem. Nie wiem czy to ma znaczenie ale przy uchwycie cięgna centralnego od podnośnika wychodzi jakiś bolec i jest na wierzchu. Gdzie szukać przyczyny? Co to może być? Proszę o pomoc.
    • Przez ProstyRolnikZPodlasia
      witam objaśni mi ktoś od czego są wszystkie pokrętła ehr w case mx 135? z góry dziękuję
    • Przez agromichu
      Gdzie znajduje się pompa hydrauliczna w case 4220? Czy rozdzielacz może przepuszczać olej przez gniazdo? Mam problem z rosiewaczem amazone z hydraulicznymi zasuwami, które się same otwierają na rozgrzanym oleju i czasem jest problem z dźwigniami rozdzialacza ponieważ na rozgrzanym oleju jest problem z otwieraniem i zamykaniem zasów. Tak jakby fiksował rozdzielacz. Proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj