Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Też nie słyszałem o nowej 5R. Ale nie mając co robić przeglądałem amerykańską wersj strony John Deere'a i znalazłem tam parę ciekawostek dotyczących

wogóle serii 5. Perwszą był brak wogóle serii R- pewnie dlatego, że tam ten przedział mocy zalicza się do grupy ultility, czyli po chłopsku ,,raczej na ogródek niż na pole''.

Natomiast seria 5M ma fajną maskę, co można zobaczyć na prospekcie- przynajmniej na niektórych obrazkach: http://www.deere.com/en_US/docs/zmags/agriculture/online_brochures/tractors/5m/5m_tractors.html

 

Co do 5E to 3 cylindrowe wersje mają oryginalne kabiny (takie jak cała reszta serii 5) i wyglądają z nimi jak porządne John Deere'y a nie jak te z polskimi kabinami.

Oczywiście wszystkie te modele różnią się danymi technicznymi, ale nie wiem na ile to jest różnica w konstrukcji a na ile różnica w przeliczaniu np: HP na KM

No i na końcu jest jeszcze seria 5D o mocy 45-55 KM.

 

Broszura:

http://www.deere.com/en_US/docs/zmags/agriculture/online_brochures/tractors/5d_5e_series/5d_5e_series_tractors.html

Opublikowano

Maski ta amerykańska seria M ma super, ale kabiny ładniejsze te na polski... czyli pewnie i europejski rynek. I tak może odbiegając od tematu bo miało byc o R. Ta amerykańska e-M-ka też jest made in china?

Opublikowano (edytowane)

Montowana w łamerykańskiej fabryce chyba Augusta Works ale podzespoły jak przedni most, przekładnia i tylny most z chińskiej fabryki JD podobnie jak 5M z Manncheim.

A i brak w łamerykańskiej wersji półramy a inna maskę ma dzięki temu że już posiada filtr DPF pod maską.

A w instrukcji taka ciekawostka dotycząca filtra: "Generally, DPFs on engines below 175 hp / 130 kW will require servicing at about 3,000 hours while engines at or above 175 hp / 130 kW will require servicing at about 4,500 hours. As ash levels rise in the DPF the capacity for soot storage is reduced and the back pressure of the exhaust system will rise more frequently. The Exhaust Filter’s dash lamp indicator or the diagnostic gauge will indicate when the DPF needs servicing."

Edytowane przez adikpl1
Opublikowano

Dostałem od dealera cynka że produkcja 5R euro IIIA powoli zbliża się do końca, nie wiem niestety do kiedy można je zamawiać. Mam nadzieję że zdążę zamówić po rozpatrzeniu wniosku MGR :ph34r:

Opublikowano

Gadałem ostatnio z dealerem i są to ostatnie chwile na zamówienie 5r w starej wersji... Sam dokładnie nie wie jak te nowe mają wyglądać itp. ale pewnie chodzi tu o normy emisji spalin. Do kiedy się da to przytrzymają ciągniki bez Ad Blue...

Opublikowano

Co do ceny to można się miło zaskoczyć albo przedstawiciel w bednarach miał złe informacje. Interesowałem się głównie 5085m, lecz dealer zaproponował po nowym roku serię 5r która w standardzie posiada maksymalne wyposażenie 5m + amortyzowana kabina i tuz przedni standard, skrzynia command 8 czyli bezstopniowa.... cena za całość (5090r) tu mnie powalił 176tyś netto... jak myślicie chyba się pomylił? Bo maks wyposażenie 5085m gdzie skrzynia z dwoma polbiegami bez amortyzacji i tuza 170tyś netto.

Opublikowano

Silnik PWX z EGR DOC i DPF co może sprawiać kłopoty przy użytkowaniu na niskich obrotach np. przy pracy z ładowaczem. Mają w ofercie silnik PSL z systemem EGR DOC i SCR co wydaje się byłoby lepszym rozwiązaniem

http://www.dieselprogress.com/August-2016/Deere-Launches-PowerTech-PSL-45L-Diesel/#.V_Xmr_mLSUk

Ciekawe jakie jest miejsce produkcji. tylny most w ogóle nie przypomina starej 5R a wręcz jest taki sam jak w 5M, który ma podzespoły produkowane w Chinach.

Opublikowano

Kolego jeśli by to miał być silnik z SCR to zapomnij o ściętej masce, doskonałej widoczności czy zwrotności. A co do skrzyni to raczej ją powinni nazywać Direct Drive bo jest bardziej do tej skrzyni podobna. Ciekaw jestem jak wygląda podłokietnik w tej najprostrzej która ma zmianę sekcji wajchą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v