artur1980

EHR-pytanie

Polecane posty

Michal14514    0

witam był dzisiaj mechanik i stwierdził że jest panel zepsuty. czy znacie jakieś strony na internecie aby kupić taki panel ? szukałem ale nic niemoge znaleść

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Witam mam do was pytanie odnośnie podnośnika. Rozglądam się za renią i chciałbym sie dowiedzieć czy w przypadku awarii elektroniki można przerobić na sterowanie mechaniczne lub przy pomocy wyłączników sterować podnośnikiem?

Kolejne pytanie to czy łatwo steruje się podnośnikiem tzn czy jak chcę delikatnie podnieść lub opuścić to nie ma z tym problemu? bo np w mechanicznym sterowaniu delikatnie wajchą ruszę i minimalnie się przesunie a w elektrycznym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

po pierwsze polecam dokładnejszą lekture forum, bo pisałem o tym, tak jest taka możliwosc podpiecia elektrozaworow na krotko nawet przełacznikiem od kierunkowskazow i bedziesz tez opuszczał i podnosil, a w ehr masz predkosc opuszczania regulowana potencjometrem wiec mozesz ustawc bardzo wolne opuszczanie


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxx20    2

Odpowiada ona np za błąd ehr jeżeli miga to oznacza zwarcie elektrozaworów jeżeli świeci światłem ciągłym to ramiona są w innej pozycji niż ta zadana na panelu wtedy trzeba dokonać resetu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxx20    2

Musisz sprawdzić wszystkie kable i styki może coś zaśniedziało a może masz spaloną tą żarówkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxx20    2

Witam wiecie może do czego służy drugie pokrętło od lewej na panelu ehr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

jak dobrze pamietam jest to wysokosc/glebokosc pracy


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal14514    0

Odpowiada ona np za błąd ehr jeżeli miga to oznacza zwarcie elektrozaworów jeżeli świeci światłem ciągłym to ramiona są w innej pozycji niż ta zadana na panelu wtedy trzeba dokonać resetu

a jak zrobić ten reset?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal14514    0

jak ustawie pierwsze dwa pokrtła na 9 to delikatnie podnośnik opadnie, a gdy zmienie ustawienie to winduje do góry, gdzie może tkwić problem ?może kturaś cewka spalona na elektrozaworach?panel był w naprawie ,pompa nowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

u mnie tez tak jest ze jak rusze drugie pokretlo to zaraz winduje w gore, to tez mam je skrecone w dol, i uzywam tylko pierwszego, ale co jest tego przyczyna, robiłem różne kombinacje, i nic, najbardziej przypadł mi do gustu ehr z mf seri 30xx


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

Spróbujcie ustawić drugie pokrętło na około 7 to w cżasie orki na glinie,cży mokrym gruncie podcżas żwięksżonego pośliżgu żauważycie samocżynne delikatne uniesienie masżyny. Ja mam ustawione na 7 ale to żależy,cży reakcja ma być wcżeśniejsża, cży późniejsża. Jak póżniejsża to na sżeść a jak wcżeśniejsża to 8. Jak niema wogóle reagować i się śliżgać to 5.

U mnie mniej więcej tak to dżiała i mam to wypróbowane tylko w pługu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal14514    0

jutro przeglądne jeszcze przewody od panelu do tych elektrozaworów, już mi sie pomysły kończą co tam może być zepsute a wiosna tuż tuż.

gdzieś czytałem że za pomocą zwykłego przełącznika można sterować tymi elektrozaworami,jak to podłączyć niewiem. jak by ktoś napisał byłbym wdzięczny. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Z tego co gosciu jeden elektronik tłumaczył ze da sie ominąć ten cały komp EHR wpinają przekazniki zwykłe i działa (prawie) tak jak fabrycznie. Najgorsze to ze on wie a nie powie jak juz to za 7-8 stów tyle co ehr , ale po nim ma sie juz nie psuc. JA mam mechaniczne i troche was pocieszam, ale jak dojdziecie co i jak to dobra sprawa ehr:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

z tym spieciem na krótko to juz pisałem ale powtórze, bo sam miałem tak krótki czas, elektromagnesy w elektorzaworach , maja po dwa przewody czyli jeden masa drugi plus, elektrozawory sa dwa, jeden powoduje podnoszene drugi opuszczanie, jak zapodasz mase na jeden kabel plus na drugi to zacznie podnosic , jak zepniesz tak drugi pozniej to opusci, proste, ja miałem awarie bo niechciał mi działac ehr, to na szybko w pol godz idzie zrobic szybka instalke, mase od obydwu spinasz razem , bierzesz zwykly przelacznik od kierunków, na srodkowy pin w przełącznku podpinasz plus wziety np z pod zapalniczki , a na dwa pozostałe piny zapinasz na jeden z jednego elektrozaworu na drugi z drugiego, tym sposobem opuszczasz i podnosisz, minus tego polaczenia jest taki że jak przelaczysz na opuszczanie to spada cała szybkoscia w dół, moznaby zastosowac jakis potencjometr na opuszczaniu" , rozbudowac uklad o przekazniki oraz przyciski, no i dodatkowe bezpieczniki, pozniej jak miałem wiecej czasu , miernikiem posprawdzałem cała wiazke od podnosnika, rozebralem panel wyczyscilem styki , przyciski w blotnikach, no idziala po dzis ehr poprzez panel, a awaryjny " uklad zrobiony przeze mnie wisi wrazie czego, aha, jak miałem spiete po mojemu to panel odłaczylem całkiem


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1980    0

Witam

Dzisiaj uruchomiłem ciągnik i kontrolka od EHR miga ale jak kręcę pokrętłami to podnosi i opuszcza do wysokości jaka się zada na pokrętle. Jak trzymam przycisk to podnosi a jak puszcze to opada. Przycisk pewnie jest do wyrzucenia i możliwe że przez to miga kontrolka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxx20    2

Witam wiecie może którym pokrętłem ustawia się głębokość np orki 1 czy 2 od lewej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxx20    2

Oto skan z instrukcji i opis pokręteł EHR czy mógłby ktoś przetłumaczyć co do czego służy

post-40304-0-14782100-1366029387_thumb.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Dziś pojawił sie taproblem z podnoszeniem i opuszczaniem. Kontrolka miga w dwóch czestotliwościach: szybko i wolno tzn 1 migniecie i przerwa 2 sekundy oraz 1 mignięcie i przerwa pół sekundy. Gdy miga powoili ehr działa gdy zaczeło migać szybko kompletnie nic nie działało. Zauważyłem że podczas postoju problem sie nie pojawiał, wystarczyło że tylko ruszyłem ciągnikiem i kontrolka zaczeła migać. Wyłączyłem i ponownie włączyłem stacyjkę, kontrolka świeci, ruszyłem 1 pokrętłem, kontrolka gaśnie po kilku sekundach znowu zaczeła szybko migać. Problem ten sie nasila, dzieje się to coraz częsciej. Od czego zacząc szukanie usterki? gdzie znajduje sie czujnik położenia siłowników ?


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

czujniki położenia to tzw długopisy , są dwa jak spojrzysz na elektrozawory to za nimi jest taki płaski dekiel w którym w odstępie 10 cm sa wkrecone owe czujniki na klucz bodajze 24 z których to wystają przewody, ot i czujniki :) nie chce Cie pouczać bo masz rzeczowe posty i kumasz czacze ale posprawdzaj kostki, i potencjometry w ehr , moj tez wariowal a po przepryskaniu potencjometrow sprayem do styków zadziałało


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj