Skocz do zawartości
ChiquitaB

Case JX 90 problem z hamulcami

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
ChiquitaB    48

Witam.

Mamy problem w jx90 z hamulcami a dokładniej raz są raz ich nie ma i pedał wpada w podłogę. Nie będę dodawał że to niebezpieczne bo każdy sobie potrafi to wyobrazić. Jak myślicie co jest nie tak.

Dodam że Case ma 560mth teraz przypadłość jest coraz częstsza. Kiedyś po odpaleniu nie było raz dwa razy jak się pedał wcisnęło i to przechodziło a teraz nie chce za bardzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    222

Cos mi się przypomina ze znajomy miał podobny problem w NH TD a przyczyna o ile się nie mylę był albo płyn hamulcowy tzn. jak było zimno robił się gęsty i przez cienkie przewody nie zasysała go pompka. Zwróć uwagę czy ma znaczenie czy jest zimno czy ciepło i w ogóle zobacz do płynu może jest coś w zbiorniczku i przytyka otwór ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    48

jutro sprawdzę a co do tego czy jest zimno czy ciepło to teraz Ci nie powiem ale prawdopodobnie jak się pożądnie rozgrzeje to chyba to nie występuje ale to bardzo długo by musiał teraz chodzić. dzisiaj chodził z 3 godziny i pod koniec trochę lepiej było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ChiquitaB    48

nic nie było dolewane a tam przychodzi jakiś płyn do układów hydraulicznych bo przecież to jest hydrauliczny układ żaden dot samochodowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirek767    46

tak jak Mariusz napisał, z płynem w Case nie można mieszać DOTów, trzeba firmowy płyn CNH. Na gwarancji w NH chcieliśmy dolać DOT 3 ale serwis powiedział że nie wolno bo niby dot z tym się pogryzie i kupiliśmy firmowy.

 

Chiquita- z tyłu ciągnika jest taki malusi zbiornik na płyn hamulcowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    48

dzięki jutro sprawdzę, jak pisałem wcześniej nic nie było dolewane. Jutro zajrzę w zbiorniczek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek420    3

Mój znajomy do Df nie nalał takiego płynu co trzeba i naprawa go nieźle kosztowała. Najlepiej lać orginał jak koledzy wyżej wspomnieli. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan2130    17

Witam przeraqbiałem ten problem jeszcze na gwarancji tak około 450 mth zaczoł pedał wpadac w podłogę wezwałem serwis i stwierdzili ze to pompki hamilcowe wymienili i było ok ale tera znowu zaczeło sie dziac to samo stan licznika 1480mth patrzyłem na alegro to takie pompki 800zł kosztuja http://moto.allegro.pl/pompka-hamulcowa-case-mxm-jx-i2788636566.html trochu przeraza mie ta suma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

Skończcie z tymi orginalnymi płynami, byle się specyfikacje zgadzały... , chyba że za dużo pieniędzy macie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dadam    4

Serwisant nas przestrzegał, żeby nic nie kombinować tylko lać orginał, bo po dolaniu płynu DOT NH stoi ponad tydzień w serwisie bo wszystkie uszczelniacze trzeba wymienić i to trochę kosztuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mmarecki    0

Zależy jaki masz rodzaj hamulców bo występowały w starszych jx-ach inne a w nowszych inne. Nie mylić z jxu bo to inna bajka. Najszybciej poznasz jak masz podwieszane pedały hamulców i sprzęgła to masz nowsze czyli lepsze, a jak pedały wchodzą w podłogę to te wersje miały problem z hamulcami. I jeszcze raz do Case i New Hollanda tylko oryginalny płyn.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolocase    0

tak jak panowie piszecie tylko orginał dlaczego to juz wyjaśniam:

plyny hamulcowe stosowane w grupie cnh sa na bazie oleju roślinnego a kazdy dot czy coś innego jest na alkoholu, a co za tym idzie uszczelniacze wewnątrz pompek poprostu sie rozstapiają, ktoś napisał ze chyba macie za duzo kasy i kupujecie orginał, powiem krutko widac odrazu ze kolega nie ma pojecia o niczym tylko o pisaniu głupot, u mnie w firmie 1 l płynu lhm fluid kkosztuje 23 zł netto czy to jest majątek, dot 4 jest drozszy, wiec bez takich bredni proszę

pozdrawiam uzytkowników case ih

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

bolocase - co ty opowiadasz, że ja pisze głupoty ?? zastanów się najpierw nad tym co to jest i jaki ma skład płyn hamulcowy typu dot-3, dot-4 - a płyn hamulcowy na bazie oleju mineralnego jaki musi być stosowany w układach hamulcowych jx-ksa?? , bierzesz katalog i szukasz w hurtowni lhm-u o takiej specyfikacji i oznaczeniu jak masz wyraźnie napisane w tabeli od stosowania płynów i smarów, i masz dokładnie to samu co byś kupił w serwisie. A odnośnie olejów silnikowych, czy hydraulicznych to może też tylko kupować oleje w niebieskich bańkach oznaczonych cnh?? bo co fuchs jest gorszy?? Tylko senk w tym że to jest to samo

Edytowano przez yanki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W moim new hollandzie td80 mama taki sam problem z chamulcami , pedał idzie do końca i zeor hamulca dopiero jak raz za razem się wciśnie pedał szybko to hamuje ale tez bez rewelacji , dodam że płyn był dolewany orginalny przez serwis , stan licznika 1600 mth.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolocase    0

kolego yanki ja nie mówie ze nie znajdziesz zamiennika, napewno znajdziesz, tylko czy sie opłaci skoro płyny czy oleje tej samej klasy kosztuja takie same pieniądze albo nawet są drozsze od orginału a co orginał to orginał! a jesli chodzi o płyn hamulcowy, to z doświadczenia wiem ze uzytkownicy nie patrzą w instrukcje co piwinni dolać tylko muslą ze płyn to płyn i leją oby był stan, tych pompek tyle juz sie nawymieniałem ze lepiej nie pytaj dawno mi zbrzydł i to wszystko z ludzkiej nie wiedzy, chodz zawsze zostawiamy wizytówki i powtarzamy aby pan dzwonił w razie jakiejś nie pewności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

W moim new hollandzie td80 mama taki sam problem z chamulcami , pedał idzie do końca i zeor hamulca dopiero jak raz za razem się wciśnie pedał szybko to hamuje ale tez bez rewelacji , dodam że płyn był dolewany orginalny przez serwis , stan licznika 1600 mth.

Układ zapowietrzony. Uszkodzone uszczelki pompek.

Zacznij od odpowietrzenia układu, jak nie pomoże to zaglądać do pompek hamulcowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benio60    0

Witam kolegę. Miałem ten sam problem,tylko że w case jx60 i nie były to pompki ,kolego musisz wyregulować hamulce, bo się szczęki zdarły i cylinderki za daleko wychodzą .Musisz leg noc pod traktorem i znaleźć cięgna które idą z zwolnicy do cylinderek i na nim jest regulacja .Podnieś na podnośniku i kręć koło i reguluj aż ci koło stanie ,potem popuść z dwa obroty aż kolo będzie się luźno kręciło .Później to samo zrób z drugim kołem.Dodam ze mój case jest z normom spalin 2 i wiem ze w nowszych są małe zmiany ale regulacja na pewno będzie,jak się nie mylę to cylinderki są od tylu na zwolnicach .

Edytowano przez benio60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    48

kolego ale nasz case ma 500mth trochę ponad. A powiedzcie mi koledzy w którym miejscu szukać pompki hamulcowej w jx90? Trochę teraz zimno i się nie chce za bardzo grzebać :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benio60    0

Pompki kolego masz pod maska ,ale ja ci pisałem ze cze ba regulować hamulce i musisz znaleźć cylinderki hamulcowe u mnie są pod spodem ciągnika kolo zwolnicy .Cylinderki są przykręcane do korpusu skrzyni i pręty z regulacja w chadza do zwolnicy i podreguluj tak jak pisałem

Edytowano przez benio60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×