macko25

Koło pasowe od silnika wału korbowodu

Polecane posty

macko25    27

Czy ktoś wie jak się zdejmuje to koło pasowe????w środku na kole tzn na wale było przykręcone na trzy śruby dziesiątki nie wiem po co i jak to kolo się trzyma.

Na kole pasowym są otwory i nagwintowane na M8 i M10 i wkręciłem tam śruby i nie mogę wyjąć tego koła nie chce się wysunąć i bardzo proszę o poradę czy ktoś w tym robił już to

silnik perkins 1006-60T

post-15661-0-02282700-1354885952_thumb.jpg

post-15661-0-30451300-1354886001_thumb.jpg

post-15661-0-46051600-1354886049_thumb.jpg

post-15661-0-50263700-1354886122_thumb.jpg

post-15661-0-13687500-1354886646_thumb.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Środkowe trzymają koło, nagwintowane otwory są na ściągacz,

jest tak spasowane na klina że nie wyskoczy jak gumka z majtek :P musisz się z tym pomęczyć.

 

 

Jak dasz radę to dorzuć fotę na wprost koła [z czoła],

po co go ściągasz ?

Edytowano przez esgreg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz0209    22

Kolega wyżej ma rację, trzeba się pomęczyć tak więc śruby utwardzane i próbuj. Dokręcaj i trochę pukaj młotkiem przez jakieś aluminium albo dębowy klocek żeby ruszyło. w ostateczności trzeba będzie podgrzać palnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Musisz dotoczyć ściągacz lub pożyczyć.Ściągacz musi być przykręcony do otworów po zewnętrznej a w środku śruba do wału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macko25    27

udało mi się ściągnąć to koło pasowe zrobiłem sobie taki prosty ściągasz z płaskownika wywierciłem dwa otwory na śrubę M10 które jest przykręcane do koła pasowego i na środku płaskownika przyspawałem sobie taką grubą podkładkę a do wału na trzy otwory włożyłem trzy długie śruby M8 żeby ten płaskownik ściągacz się opierał o te śruby a śrubami M10 przykręcałem to koło i ładnie się wysuwało ale śrubam M10 musiałem głęboko wkręcić w gwint bo jak płytko złapałem i zacząłem ściągasz to gwint się wyrwał.

a obudowę zdejmuję dlatego że muszę tam uszczelkę wymienić bo płyn mi wycieka tzn poci się tam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No widzis jakejse dołeś rady :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Clark
      Mam następujący problem. Po podpięciu przyczepy nie mogę jej podnieść, tzn nawet nie drgnie. W styczniu jeszcze kiprowała jak głupia, odstawiłem ciągnik na dwa miesiące i jest problem. Wydaje mi się, że olej nie jest wcale podawany. Po przesunięciu dźwigni słychać syczenie (pracę) ale nic się nie dzieje. Próbowałem nawet palcem wcisnąć zaworek w szybkozłączu (na włączonej dźwigni) i nic, nawet kropla nie poleciała. Wszystko inne działa bez zarzutu. Miał ktoś podobny problem? 
    • Przez Silver
      Witam!
      Naczytałem się że tak awaryjne są skrzynie w mf serii 30xx, wiec może ciekawą alternatywą jest mf 399
      http://www.allegro.pl/item274257484_massey_ferguson_399.html, czy to jest nowsza wersja 690, jak jest z komfortem czy w 3060 jest lepsza kabina czy nie, zaznaczam że nie potrzebuje ani ehr ani półbiegów, bo to chyba jest najbardziej awaryjne w 3060?
      Ile pali perkins 6cio cylindrowy?
    • Przez Tomex04
      Witam mam problem mf6120  z przyciskiem przedniego napędu napęd da się załączyć przez przycisk blokady przy prędkości rozłącza lecz przycisk od 4x4 nie załącza ani nie rozlącza

    • Przez marian508
      witam serdecznie od kilku dni pali mi sie kontrolka akumulatora oraz czerwony trójkąt ostrzegawczy czasami sie żarzą, napięcie na alternatorze sprawdziłem jest 14,2 więc jest ok czy owe kontrolki oprucz ładowania jeszcze za coś odpowiadają czy dalej szukać problemu w instalacji i ładowaniu ?
    • Przez neqsik
      Witam,
       
      Co prawda mój temat dotyczy koparko-ładowarki, ale zabudowanej na ciągniku MF, także myślę, że dział odpowiedni. Koparko-ładowarka jest na silniku perkins 4P, ogólnie kabina jest dość fajnie zrobiona, pełna podłoga, sporo szyb, fajne uszczelki na drzwiach, szybach itp. dobra guma na podłodze. Ale mimo wszystko wydaję mi się, że można trochę poprawić fabrykę, bo np. ściana grodziowa pomiędzy silnikiem a kabiną jest z blachy i nie jest niczym wyłożona, a jest tam sporo miejsca i tak się zastanawiam, czy mogę ją wyłożyć od środka i od zewnątrz? I co najlepiej w tym miejscu przykleić? Od środka tam są pompki hamulcowe, przewody, deska rozdzielcza itp także myślę, że tu nie będzie problemu, ale od zewnątrz jest bak no i pod bakiem już jest silnik, więc zastanawiam się co tam ewentualnie można przykleić aby to było bezpieczne - coś ognioodpornego może? Macie coś sprawdzonego? 
      Tak samo myślę nad dachem, jest tam co prawda jakaś tapicerka, ale będę go ściągał do malowania, więc myślę, żeby go też wykleić czymś. Jeszcze nie wiem ile tam jest miejsca żeby zmieścić wyciszenie ale wstępnie myślałem nad matą butylową - spełni to swoje zadanie?
      Maszynę trochę ogarniam, bo kupiłem częściowo zapuszczoną i przy okazji chcę trochę poprawić fabrykę - nie potrzebuje mieć ciszy jak w aucie, ale chcę niewielkim kosztem trochę poprawić komfort pracy
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj