Skocz do zawartości
gosysko

brak ładowania w T-25

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
T-25
UrsusCzesio    304

A mój ma 26 lat :rolleyes: Mam 2 halogeny juz i chyba jeszcze 2 dołoże bo przy tkaim alternatorze to się nie będe bał ze aku siadzie 2x prawie taka moc :( Ale chyba nic mi nei spali ze taki mocny alternator?? :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

To we Władku jest alternator tylko 400W tak? Ja myslałem ze 700W taki jak mam w C-330 wygladaja prawie tak samo tylko ze w Ciapku ma mniejsze koło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Tak tak tylko 400W i jakoś dobrze mi ładowal swego czasu na halogenie to jak wsadze 700 W hoho :( :rolleyes: :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

TBhog    14
Ale chyba nic mi nei spali ze taki mocny alternator?? :rolleyes:

 

nie no skąd, wręcz odwrotnie. Jak ma za małą moc to alternator można ew zjarać. A co do mocy to mój ma 400W i wszystkie posiadane przeze mnie książki obsługi a jest ich 4 podają, że 400.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Dobra, jutro dzwonie do Jubana Polska, zaraz z rana jest to z jakieś 40km ode mnie moze dojdzie wm iare szybko w poniedziałek musze mieć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

To dziwne troche ze w waszych ksiazkach pisze ze ma 400W jak u mnie jest juz na alternatorze napisane jak byk ze 700W dzis sprawdzałem :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TBhog    14

Mam 2 alternatory. Jeden zamontowany od nowości z regulatorem w kabinie, drugi z regulatorem w alternatorze. Na obydwu jest napisane "400W". Skoro masz 700 to nic tylko się cieszyć :rolleyes:. Widoczne jakieś modele były z 700 albo od pewnego roku takie montowali. Nie wiem, gdybam sobie :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

No pablo ma nowszego od mojego chyba o ile dobrze pamietam mój 83 rok a w książce mam z regulatorem w kabinie alternator a na ciagniku od nowości z wbudowanym :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

No mój jest 93r wiec troche młodszy musze zobaczyc własnie w ksiazce ile tam pisze i wam powiem ale napewno napis na alternatorze nie kłamie i sie bardzo ciesze z tego powodu ale u mnie tez jakos cienko ładuje chyba dam go do naprawy niech zobacza co mu jest bo samemu nie chce mi sie bawic i nie umiem wiec lepiej dac fachowcom 1 dzien i po robocie a teraz zniwa to ciagnik bedzie potrzebny :rolleyes:

 

 

PS: U mnie w ksiazce pisze juz 700W :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Zamówiłem, tylko ze pryzjdzie pocztą bo jak kurierem to mozen ie dojsć bo wies i ja jescze wybudowanie to powiedział dzień dłużej ale będzie napewno. Pięniądze przygotoane oby ładował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    1059

Ja musze sobie zmienić arternator założe chyba od poloneza tylko nie wiem ile ma w polonezie W bo w starym mi sie łożysko te małe wyrobiło i czasami ładuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TBhog    14

Moim zdaniem zły pomysł z alternatorem z Poloneza. Jak widać oryginalny ruski wiele nie kosztuje a przynajmniej mamy alternator oryginalny no i bez szczotek czyli kolejnego elementu, który może się zepsuć. Nasz rusek ma prawie 30 lat i alternator nie był ruszany, nawet łożyska. Podejrzewam, że w poldkowym już z 5 razy trzebaby wymieniać łożyska, szczotki i mostki prostownicze. Osobiście bym tak nie zrobił no chyba, że miałbym sprawny od poldka na zbyciu to może bym kombinował :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Witam potrzebuje pilnej pomocy !!! nie ładuje mi w T25 przy włączonych odbiornikach prądu nawet na max obrotach. Gdy wyłącze szybko sie ładuje akumulator wykluczam alternator zepsuty. Dzisiaj odpaliłem ruska bo musiałem wyciągnąć 3P i jak włączyłem światła i halogeny to cały czas był ubytek prądu wogóle wskazówka się nie podnosiła może troszke ale jak wyłączyłem to wskazówka przesuneła isę na plus i normalnie szybko naładował. Nie wiem czy może przy obciążeniu się pasek ślizgał :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    1059

To sam jest u mnie jak jak go zapale to przez około 2 min ładuje mi na +30 :D a jak się rozgrzeje to na 0 ja u siebie podejrzewam regulator napięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

że szybko ładuje to ja sie o to nei martwie bo jest 2x mocniejszy od starego tylko czemu jak mam włączone coś to nei ładuje :D Jak światła wyłącze to go ładuje dopiero...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Odświezam temat. Jest tai problem. Dziś gdy jechałem po zboże do silosów ruskim to zauważyłem taki przypadek. Jechałem polna drgoą bez świateł i wszystko ładnie pięknie ładował tak na 10A włączyłem światła ładował dalej ale dla mnei było to logiczne. Ale gdy wyjechałem na szose i mu przycisnąłem to powyżej 1200 obr wskazówka spadła na - Wogóle nie ładował na szybszych obrotach a powinien bardziej. Im więskze obroty tym bardziej go rozładowywało B) przy gazie w podłodze spadło do ~ -20A :D A powinien przecież ładować jakiś czas a potem wskazówka spadać na 0 przy tkaich obrotach. Nie wiem co jest grane alternator ma rok. Gdy podorywałem w nocy rok temu to na światłach długichi 2 halogenach wskazówka była na 0 spadała lekko na - przy 400 obr ale bardzo lekko, tak piernik dobrze ładował ;[ Czy moze szlak go trafił od za dużych obrotów? Bo koło pasowe jest mniejsze niż na starym ponieważ on jest z MTZ. Hmm :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morientes    0

Witam prosiłbym o pomoc! Nie ładują mi się akumulatory we Władku jak podładuję je bardzo długo tak 12h to zapali raz ale podczas pracy silnika spada mi wskazówka z kontrolki ładowania i zapala się kontrolka a jak zgaszę go i znowu tak po 20 minutach chce zapalić to robi parę obrotu chłechta i nic rozładowany jest :lol: pomóżcie! dodam że akumulatory nowe mają 3 miesiące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morientes    0

Mam następujący problem. Mianowicie alternator nie ładuje akumulatorów w T-25. Co może być przyczyną. I jeszcze jedno pytanie: w alternatorze są szczotki czy szczotkotrzymacz?

 

Witam prosiłbym o pomoc! Nie ładują mi się akumulatory we Władku jak podładuję je bardzo długo tak 12h to zapali raz ale podczas pracy silnika spada mi wskazówka z kontrolki ładowania i zapala się kontrolka a jak zgaszę go i znowu tak po 20 minutach chce zapalić to robi parę obrotu chłechta i nic rozładowany jest :D pomóżcie! dodam że akumulatory nowe mają 3 miesiące.

 

Drogi kolego, jakbyś przeczytał wszystkie posty w tym temacie to zapewne byś zauważył, że wspomniałem wcześniej że było więcej niż 2 typy alternatorów w t-25. Nie chce sie już kłucić bo to nie prowadzi do niczego. Nie było moim zamiarem nikogo obrażać swoimi wypowiedziami i szkoda że niektórzy tak to odebrali. Poprostu źle sie wyraziłem. A na ostrą krytykę z Twojej strony (za ostrą moim zdaniem) zareagowałem też ostro bo już mam taki harakterek :lol:

 

Ładować musi jeśli jest sprawny i oczywiście prawidłowo podłaczony. :)

Odnośnie martwiacego cię koła pasowego to nie wiem jaki ma sprawiać problem. Po prostu przyłuż go do paska klinowego w ciagniku i zobacz czy pasek nie jest za wąski, czyli nie jest za głeboko w kole, jesli tak to może pasek jest stary i pasowało by go wymienic. Ale gdy jednak pasek nie jest zbyt zurzyty to trzeba by wymienic koło na węższe żeby pasek był chociażby w połowie tego koła. Ale jednak nie powinno byc z tym wiekszego problemu. Wiecej problemu może sprawiać samo zamocowanie alternatora aby koła pasowe były w osi, żeby nie wycierało paska. A czasem trzeba dac tylko podkładkę dystansową aby ustawic go w osi.

Musisz sie zabawic w ślusarza i może trzeba bedzie przerobic uchwyt i napinacz. Ja sam wymieniłem alternator we własnym Władku na alternator z busa. Nie miałem praktycznie żadnych problemów z jego zamocowaniem ani podłaczeniem(skromnie mówiac lata praktyki :( )

 

Witam prosiłbym o pomoc! Nie ładują mi się akumulatory we Władku jak podładuję je bardzo długo tak 12h to zapali raz ale podczas pracy silnika spada mi wskazówka z kontrolki ładowania i zapala się kontrolka a jak zgaszę go i znowu tak po 20 minutach chce zapalić to robi parę obrotu chłechta i nic rozładowany jest B) pomóżcie! dodam że akumulatory nowe mają 3 miesiące.

 

Witam prosiłbym o pomoc! Nie ładują mi się akumulatory we Władku jak podładuję je bardzo długo tak 12h to zapali raz ale podczas pracy silnika spada mi wskazówka z kontrolki ładowania i zapala się kontrolka a jak zgaszę go i znowu tak po 20 minutach chce zapalić to robi parę obrotu chłechta i nic rozładowany jest :o pomóżcie! dodam że akumulatory nowe mają 3 miesiące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vcc    10

Standardowo na początek sprawdzić połączenia na przewodach przy altku, amperomierzu, czy główny przewód prądowy idący od klemy dobrze łączy oraz sam amperomierz, dalej połączenia w alternatorze, władek dosyć się trzęsie na wolnych i połączenia się luzują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszesz wnioskuję iż zamiast ładować to ci pobiera prąd z akumulatora czyli masz uszkodzony alternator lub regulator. żeby to sprawdzić odłącz klemę plusową naładój akumulator i sprawdż czy podczas podłączania klemy występuje iskrzenie. jeżeli tak to instalacja pobiera prąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

u mnie w c360 3p myśleliśmy z tatą że prądnica nie ładuje(szczotki są dobre) a tu dzisiaj przy zapalaniu dym z akumulatora, mają 10lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Słuchajcie mam pytanie bo coś odbija ruskiemu z ładowaniem. Po odpaleniu niby go ładuje wskazówka spadnie na 0 i jest ok włącze światła i na średnich obrotach jesto k ale przydusze wp odłoge i spada na - a czasami go ładuje i stabilizuje sie na0 teraz moje pytanie jaka przyczyna tego będzie coś nie łączy? Przepalona żarówka od ładowania może miec wine? Bo przeczysciłem końcówki od aku, od alternatora i raz jest dobrze a raz odbija. Szukać przyczyny pod deską rozdzielczą. A no i bym zapomniał. Jak zostawie ciagnik tak na 2 dni to już nie moze przekręcic wałem. Jak naładuje prostownikiem to może stać tydzień i odpali a po alternatorze nie daje rady :D

 

Co do typów alternatorów były 3

400W z regulatorem napięcia w kabinie

400W z wbudowanym regulatorem napięcia( taki miałem orygianlnie)

700W z wbudowanym regulatorem napięcia( głównie adaptowany do MTZ, aktualnie mam taki)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kolego, woltomierz w rękę i pomiary. Bez tego to możemy sobie tylko powróżyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez adi972
      dlaczego w ruskim jak wrzucam wsteczny i na 1 to coś huczy
    • Przez Kondzik100
      Mój władek ma za małą dawke paliwa i sie zastanawiam gdzie mu sie ja podkreca . I tu mam do was pytanie gdzie i czym sie podkręca ??
    • Przez Eliasz
      Witam
      Ostatnio jadąc sobie drogą zauważyłem że na kopalni w dzrzewkach robi t-25 tylko z przednim napędem gdy zajechałem do domu sprawdziłem w swoim Władku czy posiada jakieś wyjście jest tam coś takiego chyba to czyli taka pokrywka z boku skrzyni tylko nie wiem co jest pod nią bo nie miałem czasu rozbierać
      i moje pytanie brzmi następująco ile może kosztować napęd i gdzie mógłbym go dostać oraz najważniejsze czy będzie on pasował
      Z góry wielkie dzięki
    • Przez wladek_t25
      Witam
      Po odpaleniu na jałowym bietu gdybdodaje gazu to z 700 obr. na 1800 zbiera się elegancko, lecz sprawa się typie gdy chwilę pojeżdze. Pod lekkim oporem wejście z 900 obr. na 1500-1600 to zajmuje z 10 sekund!! Nie wiem w czym rzecz, od średnich do max obr. wkręca się tak jak powinien. Pompa po regeneracji, nowa sekcja. Próbowałem delikatnie podregulować dawkę paliwa na większą, i to też nic nie dało. Kąt wtrysku idealny, co do mm. Co robić Panowie? Mam drugą pompę Ale w niej trzeba by było ustawić poprawną dawkę paliwa na stole probierczym. Jest może ktoś z okolic Elbląga i mógł polecić dobrego pompiarza? Ja zawiozłem do niby specjalistycznego zakładu to zmienili sekcję i mi ją oddali, nawet na stole jej nie regulawali bo założyłem ją to musiałem obroty regulawać i ten wkręt stop od gaszenia bo wykręcili. Zawiozłem drugiego zakładu w okolicy to opowiedzieli że pomp od ruskich nie przyjmują...
×