Zaloguj się, aby obserwować  
dawciu22

co wybrać zrobić obciążniki na tura czy lepiej kupić tuza i zrobić balast.

Polecane posty

dawciu22    9

tak jak w temacie, posiadam tura przy crystalu, który ogranicza troche widoczność podczas prac polowych i teraz rozwarzam opcje kupna tuz, lepsza widoczność i tur nie dostanie tak po d*pie podczas w jechania w jakąś dziure czy coś,co wy sądzicie na ten temat,

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jestem w podobnym dylemacie tylko o tyle w lepszej sytuacji iż mam na ciągniku tura i tuza. mi tur przeszkadza tylko podczas siania agregatem do nie widzę śladu od znacznika. wiosną chce właśnie zrobić balast na przedni tuz. mam taką skrzynkę i chce ją właśnie obciążyć i zamontować na tuzie. ale to wyjdzie dopiero wiosną praktyka. a odnośnie twojego pytania fajne fajne ale koszty tuz ok 6 tys i balast od 2-3 tys także trzeba przekalkulować czy jest sens.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawciu22    9

koszty jak koszty ale tur dostanie jak cholera amortyzatora nie moge włącznik jak mam coś na turze i jakaś dziura to tur podskakuje jak głupi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tur to aż tak mocno nie dostanie ale za to ciągnik (przednia oś) najlepiej by bylo tura odczepiać i zakładać balast na tuz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawciu22    9

no sęk w tym że tak chce zrobić tylko w crystalu mi 20 tysi zawołali za tuza i balast do tego robocizna i przejazd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr119    49

na alegro są tuzy przestępnej cenie tur jak tur samemu turowi nic się aż tak nie stanie jak adaptacji od tura gdzie największe siły są przekazywane na ciągnik a przedniej osi nic się nie stanie jesli balast na turze będzie odpowiadał naciskowi balastu na tuzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawciu22    9

tak patrzyłem na allegro tylko z tym że ciągnik jest na gwarancji i samemu zakłądać to nie wiem czy można

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak masz na gwarancji to samemu raczej nie mozesz załozyć bo jak ci soś padnie w ciągniku to nie uznają gwarancji także raczej nic nie zrobisz samemu....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawciu22    9

no tak wiem o tym. więc temu się pytam co jest lepsze tuz czy dorobienie obciążników na tura

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Osobiście wydaje mi się że tuz. Od tura bardziej sztywny, solidnie zamocowany obciąża bezpośrednio przednie koła nie podnosi środka ciężkości i na pewno mniej podatny na zużycie i uszkodzenie. Tur jak by nie było masa wysoko, obciąża przednie pośrednio przez cale ramię i system mocowania. Jak go wyklepie na sworzniach czy zwichruje to będzie za późno na zastanawianie się.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

najlepiej to chyba pomęczyć się do końca gwarancji i później już można szaleć do woli co sie chce tur czy tuz czy inne uzdrojstwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus11    57

Ja też mam zamiar kupić tuza ale to jak skończy sie gwarancja lepiej nie ryzykować. Na allegro tuzy sa po 4.5tyś do mojego ciągnika. Jak byś dał im wymiary to też by zrobili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawciu22    9

w sumie zostało jeszcze jakieś rok i 2 miesiące gwarancji także może jakoś to przepękam, a orientuje się ktoś jaki koszt jest zrobienia górnej części krokodyla, ponieważ jak kupowałem ciągnik dostałem widły krokodyl lecz bez tej górnej części co się zamyka, teraz pytanie jaki koszt byłby tej góry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj