Zaloguj się, aby obserwować  
casejx80

Usterki w TD

Polecane posty

casejx80    33

Witam mam problem z td 5030 mianowicie od pewnego czasu zaczął opadać hamulec jak wcisnąłem pedał i trzymałem opadł do końca ... 2 dni temu zaczął palić się stop i pali się nieustannie ... a gdy zaciągnę ręczny i później puszczę to napęd piszczy tak jak przy właczonym przednim napędzie dopiero jak zgaszę to to puszcza .... jakieś sugestię prosze pilnie o pomoc bo mam jeszcze robotę w polu. Dodam jeszcze że ciągnik ma 3 lata

Edytowano przez casejx80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walkol    34

Polecam serwis nh albo serwisanta z nh na "lewo" bo to nie ursus,mtz ani zetor


Zanim coś napiszesz przemyśl to kilka razy .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakub667    162

albo coś z pompą hamulcową

a co do serwisu nie musisz tylko do mechanika jak sam nie chcesz się bawić

bo pytałem się serwisanta czy tak ciężko jest coś naprawić w new hollandach to powiedział jeżeli nie chodzi o elektronikę to nie tylko fakt jest gorszy dostęp do niektórych podzespołów niż np w 60-ce ^^

Edytowano przez Jakub667

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Polecam serwis nh albo serwisanta z nh na "lewo" bo to nie ursus,mtz ani zetor

A widziałeś kiedyś hamulce w ursusie czy zetorze ? :) jeśli nie masz widocznych przecieków to albo pompa albo nieszczelny tłoczek najprędzej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walkol    34

mam 3 ursusy i naprawa jest prosta


Zanim coś napiszesz przemyśl to kilka razy .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casejx80    33

bobek napisał ze miał tak samo i ze to uszczelniacze na pompce hamulcowej do zbiorniczka od płynu jest taki dostep ze nawet głowu nie mogę wstadzić bo maska przeszkadza odkręciłem tą zakrętkę od zbiorniczka i zakręciłem to hamulce przestały się świecić non stoper a jak wciskam hamulec to się teraz wogóle nie świecą teraz jestem chory ale jak dojdę do zdrowia to sie zainteresuje co tam naprawde jest grane ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romet737    5

Witam.Mam problem w NH 5040 ,a mianowicie z tymi bocznymi szybkami co się powinny uchylać a teraz nie moge ich otworzyć. Najpierw z jednej a teraz z drugiej nie moge nawet przez siłe ,choć boje się o szybe. Może miał ktoś taki przypadek z tymi szybkami co z tym zrobic.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baarth    20

Pewnie przymarzły ci uszczelki gumowe do ramy stalowej kabiny .

 

Albo wstawić do ciepłego ciągnik albo delikatnie opalarką/suszarką podgrzać uszczelkę dookoła szyby .

 

Jak juz otworzysz polecam wytrzeć do sucha i spryskać smarem sylikonowym do uszczelek

 

Pozdrawiam


New Holland T7.185; New Holland T6050 Plus; New Holland T6050 RC; New Holland T5060; New Holland TC5050; Kverneland 150S x 2 ; Kverneland Exacta HL; Unia Kombi ; Apollo 16 ; Pottinger 3003 S i pare innych "zabawek"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romet737    5

Witam.NIestety problem tkwi w tych zamkach ,tj, sprężyna zacieła się z tym sworzniem i koniec nie idzie otworzyć. Trzeba chyba nowe zakupić ale spróbuje to rozebrać........ Ale mam jeszcze jeden problem ,mianowicie parują mi szyby przy zamknietej tylnej szybie. Ciągnik bez klimy, próbowałem już wszystkiego ,dmuchawa na ful ,ciepłe i zimne powietrze i parują.Jedyny sposób to otwarcie tylnej szybie ale przy tej pogodzie to mi śnieg kurzy do środka. Czy też tak macie w swoich TD, może da sie coś z tym zrobić ? POZDRAWIAM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    25

z tyłu za głową masz takie dwie kratki jak nawiewy, to jest wentylacja, otwórz je, a nawiewy skieruj na szyby,

od środka umyj dobrze szyby i później zastosuj http://showcarshine.pl/5-pielegnacja-szyb/895-rain-x-anti-fog-200ml-zapobiega-zaparowaniu.html tylko jedną szybę musisz zostawić bez specyfiku, ona będzie parowała i zbierała wilgoć z powietrza, ten specyfik powinieneś dostać i w większych supermarketach typu tesco

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

jak te kratki z tyłu otworzysz to będzie pobierało powietrze z kabiny i jeszcze bardziej szyby będą parować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
8piotrek6    111

z tyłu za głową masz takie dwie kratki jak nawiewy, to jest wentylacja, otwórz je, a nawiewy skieruj na szyby,

od środka umyj dobrze szyby i później zastosuj http://showcarshine....niu.html��tylko jedną szybę musisz zostawić bez specyfiku, ona będzie parowała i zbierała wilgoć z powietrza, ten specyfik powinieneś dostać i w większych supermarketach typu tesco

 

 

Szkoda kasy na specyfiki, trzeba stosować metody naszych babć :) Najlepiej umyć szyby z zewnątrz i w wewnątrz chłodną przygotowaną wodą z octem w proporcji pół na pół i użyć do tego miękkich szmatek, albo papieru, a potem zrobić miksturę z wody 0,5l i 5 kropli gliceryny (dostępne w aptece) delikatnie spryskać szyby przetrzeć szmatką, papierem, a na koniec zwinąć mamie albo siostrze pończochę i wypolerować szyby. Efekt jest taki że są jak nowe i zabezpieczone przed parowaniem, no a dodatkowo skieruj wszystkie nadmuchy na przednią szybę i puść letnie, lub zimne powietrze nie gorące i otwórz kratki wentylatorów nad tylną szybą na maksa, jak zadziała to spróbuj cieplejsze powietrze i nagrzej porządnie kabinę by osuszyć maksymalnie powietrze wewnątrz.

 

te kratki otwarte to obieg zamknięty powietrza, a jak je zamkniesz to wentylator "na siłę" przez filtry wciąga powietrze zewnętrzne.

Edytowano przez 8piotrek6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

No więc to przecie o to chodzi żeby brał świeże powietrze z zewnątrz, a nie mieć duchotę w środku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romet737    5

Dzisiaj sprawdziłem te otwory wentylacyjne i powiem że z tyłu były otwarte a z przodu dwa otwarte a dwa zamknięte. Odkopałem instrukcje obsł. od TD ale niema słowa o parowaniu szyb. Po zamknięciu tylnych i otwarciu i skierowaniu nadmuchu na szybe przednią wydaje się że będzie ok ale to w krótkiej próbie na postoju .Pozostaje mi jeszcze dokładne umycie szyb.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    16

@casejx80 jak rozwiązałeś problem z hamulcami ? mam właśnie też taki problem w td5030... wymieniałeś pompki czy może same uszczelniacze ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez maciekkowalski91
      Witam czy któryś z użytkowników wie jakie powinny być luzy na zaworach ssących i wydechowych w silniku Forda 2723e bez turbiny w kombajnie New holland. Niestety nie znalazłem żadnych informacji na temat tego silnik w internecie. Z góry dzięki za pomoc
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj