Skocz do zawartości
kedar006

Potrzebuję informacje o kombajnie DEUTZ-FAHR M1620H

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Deutz-Fahr
kedar006    0

Witam.

Tak jak w temacie, potrzebuję jakichś danych technicznych tego kombajnu, jaki silnik, czy są dostępne części, czy dużo ich wyszło itp.

Zamierzam kupić taki ale nic na jego temat nie mogę znaleźć.

Jak sądzicie- opłaca się go kupić i przystosować do zbioru kukurydzy?

Edytowano przez Marcin91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal97rolnik    396

Jeśli chodzi o silnik to na pewno jest tam silnik Deutz bardzo mocny i oszczędny( sam o tym się przekonałem ) Nie jestem pewny ale chyba ten model ma silnik turbodoładowany. Miałem 2 kombajny tej marki i nie narzekałem. Gorzej może być z częściami. Tyle wiem na temat tych kombajnów.

Edytowano przez Michal97rolnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    436

W M1600-1620 siedziały wolnossące V8 Deutza, powiem Ci tak, jak świeżo sprowadzony od Niemca to bierz ale jak chodził X lat w Polsce to radzę dokładnie obejrzeć. Sprawdź stan łożysk podsiewaczy i stan przenośników powtórnego czyszczenia i zbożowego, reszta raczej mało awaryjna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

akmaly    194

http://www.konedata.net/DF1202.htm

Proszę :)

Kolego @pawel885 - ten kombajn wg mnie nie ma przenosnika niedomłotów - Fahr ma tzw wentylator domłacający choc spodkałem się z nazwą kłosownik - jest to patent Fahra.

A czy warto go kupić do kukurydzy to nie wiem - maszyna prosta, dostęp do części różny - silnik bez problemu nawet najmniejsza pierdołka - skrzynia razczej zapomnij o nowych częściach - reszta tak różnie.

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    436

Są przenośniki po bokach ( właśnie te wentylatory) materiał idzie do powtórnego przesiewania a nie na bęben jeśli chodzi o ścisłość :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pietras892    203

warto zerknąć czy rama nie pęknięta i podsiewacz w jakim stanie bo podobno spory wydatek...v aż tak oszczędna nie jest w 16xx i jak się nie myle to v6 nie v8 jest :)

Edytowano przez Pietras892

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    157

Poszukuje kabiny do fortschrita e-514. Jeśli macie jakies info bardzo PROSZĘ o kontakt


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    194

Są przenośniki po bokach ( właśnie te wentylatory) materiał idzie do powtórnego przesiewania a nie na bęben jeśli chodzi o ścisłość :)

Kolego przenosnik to przenosnik a wentylator to wentylator nie widze podobienstwa między tymi mechanizmami:)

 

W 1620 jest silnik 8 cylindrowy bez doladowania.

 

Należy zwracac uwagę na elementy te których naprawa jest kłopotliwa lub droga, napewno lożyska i pasy to nie podstawa do oceniania stanu kombajnu - można dostać w każdym sklepie . Zwróć uwagę głównie na ten naped hydrostatyczny, silnik, stan posiewacza i ogólnie czy nie pospawany i takie tam jak w każdym innym kombajnie. Jedynie co do silnika przy jednostkach chłodzonych powietrzem nie moze byc mowy o wyciekach oleju w okolicy cylindrów i głowic. Ten wentylator łatwo sie regeneruje wiec to zaden problem.

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylip    2

Warto uważnie przyjrzeć sie silnikowi i bardzo dbać o jego czystość - dotyczy silnika V8. Jak jest słabe chłodzenie to te jednostki lubią sie zacierać na pierwszym cylindrze - jest przed nim kierownica powietrza zabierająca część strumienia na chłodnicę oleju. Zdarzały sie też 6 cylindrowe turbo, tam nie ma tego problemu.

Ponadto trzeba obejrzeć to co w każdym innym kombajnie - podsiewacz oraz przenośniki pod spodem (kłosowy i ziarnowy) czy nie są nadmiernie pognite. Na koniec warto sprawdzić funkcjonowanie układu napędowego - pewnie bedzie hydrostat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    194

kolego pawle - przenośnik służy do transportu a wentylator kłosowy ( tak to tłumaczy Deutz-Fahr Polska) choć wg. mnie lepszą nazwą jest kłosownik - nie tylko transportuje ale i domlaca więc twierdzenie że to przenośnik wg. mnie wprowadza w błąd:)

Nie wiem jak jest dokładnie w 1620H ale w wielu innych modelach jedyną rzeczą zużywającą się są łopatki ( można łatwo zregenerować) i ta blacha odpowiednia do rodzaju zboża ( płaska lub tarka oraz czasami widziałem taką z paskami) to też można dorobić a blachy to chyba żaden problem. Wg. mnie to chyba żaden problem i jest dużo więcej ważnych elementów na które należy zwracać uwagę.

Kolego co interesuje cię ten DF. Przy silnikach chłodzonych powietrzem nie może być mowy o przeciekach w okolicach cylindrów - tam musi być sucho, a jak są już przecieki to spradź dobrze żeby później nie żałować.

O czystość to trzeba dbać każdego silnika chłodzonego powietrzem bo jak go przegrzejesz to i po kapitalnym może już nie chodzić tak jak trzeba - tak u znajmoego jest i wielu mechaników co u niego było to ciągle powtarzało że te silniki po przegrzaniu to już nie to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylu93    1

Odswieze troche temat panowie czy do takiego kombajnu pasuje mniejszy heder mianowicie od deutza 1002 chyba??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mateuszgmail
      Witam. Czy ktoś z użytkowników posiada lub użytkuje ładowarkę teleskopowa Deutz-Fahr? Mam zamiar kupić używaną 30.6 i proszę o opinię na ich temat oraz na co trzeba zwrócić uwagę przy zakupie. 
    • Przez adamdx18
      Witam 
      Zgłaszam się z pomocą ponieważ poszukuję części do deutz fahra dx 4.50 
      i jeżeli to możliwe żeby było to w obrębie województwa śląskiego 
      za wszelkie namiary oraz pomoc w znalezieniu części bardzo dziękuję  
    • Przez pawelk018
      Witam wszystkich
      W kombajnie Deutz Fahr M900 wyskakuje mi 3 i 4 bieg. Co może być tego przyczyną? Wodzik? W jaki sposób rozwiązać ten problem?
      Dzięki i pozdrawiam
    • Przez robert983
      zakładam temat dla tego że nie ma dla naszych maszyn takiego tematu może komuś się przyda a i mi też ponieważ potrzebował bym katalog części do deutz fahr m900 najlepiej po polsku może być xero lub inna forma.oczywiście odpłatnie
    • Przez ktomek154
      Witam, czy ktoś jest w posiadaniu instrukcji i/lub katalogu do toplinera 4075 H ?
×