Skocz do zawartości
MarcinPykuS

Piłka nożna

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Piłka
mav    1

bardzo kiepska gra naszych mimo wygranej.

 

komentatora za teksty "imponujący drybling", "ręce same składają sie do klaskania" opisujące grę naszych piłkarzy powinno sie odstrzelić.

 

Takiej kopaniny jak w drugiej połowie była to lepiej nie oglądać. Naszym wychodzi tylko podawanie do bramkarza. I gra w przeciwnym kierunku, no i oczywiście bieganie wkoło przeciwnika ale nie atakowanie go lub przyglądanie sie akcji B) do tego można doda że 70% czasu na własnej połowie. Daleko tak nie zajadą.

 

Widać po trenerze że zadowolony z meczu to on nie jest....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    3

a ja wogole sobie oszczędzam nerwów i nie oglądam naszych "zdolnych i utalentowanych piłkarzy" i nie bede sie tu wypowiadał na temat tego meczu ale znając zycie to szaranowicz chwalił pod niebiosa naszych "biegaczo-kopaczy"

wole pooglądac siatke bo tam sobie radzimy jakos a jak juz oglądam noge to tylko lige mistrzów heh...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek    2

Ja przede wszystkim kibicuje reprezentacji.

A jesli chodzi orange ekstraklasa to (L)egia Warszawa, Zagłebie Sosnowiec, Pogoń Szczecin a z zachodnich klubów to Juventus, nom i do tego 2 razy w miesiacu gramy na hali w pobliskiej szkole....ja jestem golkiperem B)

Ale jesli chodzi o moja ulubiona lige to Angielska i Szkocka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    156

Moze i to co prezentuje obecna kadra nie jest futbotem na najwyzszym światowym poziomie ale jest juz lepiej niż na ostatnich MŚ gdzie zrobili z siebie pośmiewisko - poza tym to pal licho styl gry ważny jest i tak wynik a tu sytuacja jakby zaczeła się poprawiać B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal180    2

napewno grająduzo lepiej niż za Janasa czy Engela. Benhaker stworzył druzyne która moze coś pokazać na MŚ. ale nie odrazu Kraków zbudowano... . Sam Leo powiedział ze cieszy sie z wyniku meczu ale nie z gry naszej reprezentacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol12    0

Ja lubię piłkę nożną jest to bardzo ciekawy i emocionujący sport ;)

Często gram z kolegami na pobliskiej hali(w gimnazjum) oraz na boisku(obiekt tej samej szkoły)

Kibicuje oczywiście (L)egi Warszawa!!!

A mecze to lubię oglądać ale tylko na żywo dlatego często na takowe jeżdżę najgorzej jest jak się jedzie na jakiś okręgowy mecz i zaraz po ostatnim gwizdku sędziego albo nawet wcześniej kibice się po prostu napieprzają(przepraszam za wulgaryzm).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szpeniek25    0

Ja tam ganiałem za piłką jak byłem troszke młodszy,teraz nie mam po prostu na to czasu,ale w telewizji oglądam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gorzupiak    0

jak Kibicuje ASTRZE KROTOSZYN, LECHOWI POZNAŃ i REALOWI MADRYT sam gram w szkolnej drużynie

 

 

HALLA MADRID !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja sie interesuje pilko nozno jak nie mam czasu obejzec meczu o sledze w necie a grac w szkole lubie nie jestem najlepszy ale i nie najgorszy kazdy gra jeden lepiej drugi gorzej pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek1480    0

Ja zabardzo nie lubie pilki noznej bardziej interesuje mnie pilka koszykowa ( wiecej mozesz zrobic z przeciwnikiem np. pojechac mu z bara ze sie niezle wylomie ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal180    2

mi już sie znudziła "gała" ;) nie mam siły biegać za piłką. na ostatnim meczu w szkole skosiłem 3 gosci a za 4 biegałem pół meczu ale i tak go dopadłem :);) . Zadna polska drużyna mnie nie interesuje nikomu nie kibicuje . jedynie może Real Madryt mnie troche interesuje ale to i tak nie zabardzo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas310    0

Ja bardzo lubie grywać w piłke, interesowalem sie nia od dziecka ;). A kibicuje Realowi Madryt, Wiśle Kraków i rzecz jasna naszej reprezentacji ;)

 

 

Hala Madrid!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez silva
      Ciekawi mnie czy ktoś jeszcze kiedyś tańczył z Was gdzieś. Jeśli tak to gdzie i jakie osiągnięcia.
      Od ponad 2 lat tańczę salse a od ponad roku bachate może ktoś jest z tej kategorii. Mieliśmy kilka występów w klubach ale nic wielkiego.
    • Przez emilko
      Jestem początkującym biegaczem -na razie życiówka nie wygląda imponująco - 8,50 km w 60 min, ale jak na 100kg mojej wagi uważam, że jest całkiem nieźle. Ostatni wpadłem na pomysł, aby nie biegać po chodnikach i drogach asfaltowych tylko pobiec sobie po drogach polnych. W ten oto sposób będę mógł częściej kontrolować swoje uprawy. Piszcie jakie macie wyniki i jakie robicie postępy, może kiedyś spotkamy się na jakimś półmaratonie.
    • Przez ninaa123
      hej Za 2 tyg ide na silownie. Szukam legginsow i biustonosza sportowego. Znalazlam https://www.americanoutlet.pl/pl/  . Ceny jak na takie marki sa bardzo przystepne. Na fb napisali ze przy zakupie daja jeszcze 15% rabat. Co sadzicie o tych produktach? kto juz z was robil tam zakupy? znacie jeszcze jakies sklepy? choc ten wydaje sie byc naprawde fajny
    • Przez klusek
      Czy w waszej okolicy istnieją kluby sportowe które grywają mecze z innymi??Jeśli tak to jak sie nazywaja i czy dobrze grają
    • Przez antoni2
      Cześć wszystkim
      Zastanawiam się nad zakupem butów na halę i mam już wypatrzony jeden model: link
      Co o nim sądzicie? Jak wam się podoba?
×