versus

Ursus C-330 zapowietrza się

Polecane posty

lukasz222    2883

Takich drastycznych scenariuszy bym narazie nie wysuwał. Ale nie zaszkodzi sprawdzić przynajmniej oleju i ogólnie smarowania pompy jak tam to wygląda, bo jak się zatrze to już trochę kaski trzeba będzie rzucić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Odkręć króciec dochodzący do odstojnika i odstojnik od pompy.Może on jest zapchany jakimiś paściami i sprawdź zaworki na pompce. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Jak koledzy pisali trzeba zacząć od zbiornika czy nic nie blokuje wypływu paliwa ze zbiornika,

sprawdzić czy kranik jest drożny, tak samo przewody paliwowe o filtrach już nie wspomnę

oczywiście odpowietrznik w korku baku musi być drożny

Co do pompki zasilającej to zanim kupisz nową to można starą rozebrać sprawdzić stan zaworków, tłoczka, mogła nawet sprężynka pęknąć i tłoczek ma za mały skok i wtedy ma za mały wydatek pompka i tez bedziesz miał taki sam objaw. Jest jeszcze uszczelnienie tłoczyska może paliwo do wnętrza pompy gonić jak uszczelnienie przepuszcza.

Jest jeszcze coś takiego jak zaworek z kulką na przelewie pompy wtryskowej utrzymuje on stałe ciśnienie 1 at wewnątrz pompy wtryskowej też trzeba na to zerknąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hiddenly    0

Jakis rok temu miałem taki sam problem w c330 jechałem pod minimalna górke i gasł jakby nie mial siły okazało sie ze przewód od zbiornika do pompy byl zatkany jakims blotem radze ci zebys wyczyscil ten przewód i nowe filtry i zobacz czy w baku nie masz smieci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max696    9

Ja miałem to samo, okazało się że do baku dostało się jakieś ziarenko które przytykało kranik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    997

Miałem podobne objawy, raz ciągnik zgasł w czasie jazdy, nie wiadomo skąd ale w wężyku znalazła się osa, drugim razem ktoś przymknął kranik. Dlatego warto zacząć od prostych i tanich rzeczy zanim postanowi się coś wymieniać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

problem rozwiązany! Na szczęście wymieniłem tylko przewód od baku. Okazało się że pompka pompuje jak głupia a problem był w krućcu na który wetknięty jest przewód od baku, zebrał się syf na tej śrubie. Wyczyściłem i po bólu, dwa dni z pługami i ciapek nie zgasł ani raz.

Dziękuje wszystkim za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uzumymw    0

-- połączono --

 

Witam. Mam problem z moim Ursusem c330. Wymieniłem filtry paliwa, tłoczek odpowietrzający, również podkładki miedziane, lecz po odpaleniu po dłuższej pracy silnika traktor zapowietrza się. Odkryłem, że gdy poluzuję odstojnik, po chwili jest wszystko ok na jakiś czas. Czy ktoś wie jaka może być tego przyczyna? Z góry dziękuje.

Edytowano przez Marcin91
dublowanie tematów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cola92    2

pompka zasilająca może siadła albo filtry paliwowe wymień

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    499

jakieś farfocle z paliwa pozapychały rurki. Weź sprężarkę, albo jakąś pompkę i przedmuchaj układ. Odkręć przewód doprowadzający paliwo do filtrów i dmuchaj w niego w tę stroę, żeby paliwo wracało się do zbiornika.

Na 90% pomoże.

Nie raz miałem takie akcje wróżnych ursusach i zawsze to była wina syfu z paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uzumymw    0

A dlaczego jak poluzuję odstojnik i zacznę pompować tłoczyskiem to odpowietrza i czuć że tłoczysko pracuje, a gdy zakręce odstojnik, tłoczysko mieli paliwo w miejscu?

Edytowano przez Marcin91
literówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uzumymw    0

Przewód od baku był przedmuchiwany, jedynie wężyki od tłoczyska do filtrów nie były przedmuchiwane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sakos2803    3

Paliwo nie dochodzi. Napewno jakiś syf siedzi w którejś ze srób łączacych np. pompke z filtarami lub jakiejś innej. Odkreć wszystkie i sprawdz to.Przy okazji wymien podkładki.Przedmuchanie pomoże ale na krótka mete.Mozliwe też że podkładka gumowa pod kielichem filtra nie waszła dobrze na swoje miejsce.Jest dużo możliwośći,kombinuj i daj znac jaka była przyczyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

A ja bym sprawdził zaworek utrzymania ciśnienia na pompie paliwowej a dokładnie zamontowany na powrocie paliwa do zbiornika i odpływ do zbiornika czy nie jest za zapchany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Tak.On odpowiada za utrzymanie ciśnienia w pompie jak będzie zapchany też się tak dzieje lub odpływ do zbiornika to też będzie to samo.Miałem w bizonie taki numer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uzumymw    0

Wymieniliśmy go z 2 dni temu, bez skutku.

 

A gdzie znajduje się powrót do baku?

Edytowano przez Uzumymw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sakos2803    3

To na 100% nie zaworek ponieważ zapowietrza sie w trakcie pracy.Gdyby paliwo schodziło z układu po zgaszeniu ciagnika to tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez ursusc335m
      Witam kupię Ursusa C 330 z opłatami zarejestrowanego. Cena jaka mnie interesuje +-10000 zł. Rocznik obojętnie. Województwo podlaskie okolice Augustowa. 
    • Przez pawelk2002
      Dzień dobry chciałbym prosić o pomoc w budowie mojej nowej przyczepki jednoosiowej do C-330 która będzie mi służyła do przywiezienie drzewa,ziemniaków oraz różnorodnych ładunków jak to na wsi wszystko się trafi. Aktualna moja przyczepka ma wymiary szerokość 1m długość 1,75m wysokość 0,6m. Jest to niewielka przyczepka po moim dziadku która służyła mi do końca tego roku i niestety już jej czas minął. Planuję zrobić przyczepkę o wymiarach szerokość 1,5m długość 2,5m wysokość 0,4m. W przyczepce przydały by mi się hamulce na korbkę tzw. hamulec ręczny który będę mógł zaciągnąć podczas zjazdu drogą polną jest niestety u nas dość stromo a drogi zaniedbane i zarośnięte i nie wiem od czego taki układ jezdny zaadoptować. I zastanawiam się od czego mógłbym wykorzystać układ jezdny do mojej przyczepki?? Oraz nie jestem pewien co wybrać na ramę by nie było za dużo ani za mało.  Z góry za pomoc oraz cenne wskazówki byłbym wdzięczny co pomogło by mojemu tacie wykonać taką przyczepkę 
      Dziękuje i pozdrawiam Paweł :) 
    • Przez lukasz9741
      Witam.
      Na początek chciał bym się przywita bo to mój pierwszy post na forum.
      Mam na imię Łukasz i posiadam ursusa c330m z1991r.
      W dniu dzisiejszym urwało mi się ramię kierownicze prawe coś takiego: http://allegro.pl/ramie-kolumny-kierowniczej-c330-ursus-oryginal-p-l-i5480372251.html
      Czy mógł by mi ktoś podpowiedzieć jak się do tego zabrać aby samemu to wymienić?
      z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez livebird
      Witam mam pytanie odnośnie podłączenia dodatkowego oświetlenia roboczego LED w ursusie c330, gdzie mam to podłączyć, co trzeba zrobić by było to bezpieczne połączenie i jakie ledy najelepiej wybrać, chodzi mi o 2 lampy na tył kabiny umieszczone przy daszku.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj