versus

Ursus C-330 zapowietrza się

Polecane posty

Uzumymw    0

Dziś przedmuchaliśmy ponownie układ, lecz bez skutku, nadal w odstojniku zbiera się powietrze, ciapek traci siły, gdy poluzuję podczas pracy silnika odstojnik naleci paliwo i na jakiś czas 30-stka odzyskuje siły.

Edytowano przez Marcin91
literówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    497

W ciapku bak jest wyżej niż pompa, więc zrób tak:

poluzuj rurkę przy filtrach paliwa (tę, która paliwo wychodzi) i bez żadnego pompowania paliwo powinno samoczynnie się sączyć i to dość wyraźnie.JAk nie będzie leciało to nie ma siły, coś jeszcze jest zapchane i pozostaje ci wykręcić wszystkie rurki, posprawdzać śruby, czy te dziureczki wewnatrz nie są zapchane oraz wymontować, porozkrecać i wyczyścić pompkę zasilającą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uzumymw    0

Odkręcaliśmy - nadal jest to samo. Najdziwniejsze jest to, że podczas gdy chcemy odpowietrzyć 30-stkę za pomocą ręcznej pompki (tłoczyska), to paliwo jest mielone nic się nie pompuje, a gdy odkręcimy odstojnik podczas pompowania, pompka pompuje jak należy, aż słychać że pcha to paliwo.

 

Jedyne co Nam zostało sprawdzić to przedmuchać przewód powrotu paliwa, reszta została już zrobiona.

Edytowano przez Marcin91
literówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230

proponował bym spróbowac bez filtrów miałem przypadek że nówki filtry poszły do wyrzucenia , pompka nie mogła przeciągnąc przez nie paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

witam ja miałem ostatni dokładnie takie same objawy tylko nie w 30 tylko w zetorze a przyczyna tego jest banalna wyciąg ten filtr z tego kieliszka przy pompce ręcznej i załóż bez niego i na 100 procent będzie dobrze u mnie była to za tempa sprężyna po tym filtrem . mieliło mi tam paliwo i zapowietrzał się podczas pracy u ciebie będzie to samo . pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    497

proponował bym spróbowac bez filtrów miałem przypadek że nówki filtry poszły do wyrzucenia , pompka nie mogła przeciągnąc przez nie paliwa

 

czysta głupota

wciagnie jakiegoś paprocha, zapcha/zniszczy coś w pompie albo wtryskiwacz i dopiero bedzie problem.

 

ps

nie wiem z czego musiałyby być te filtry, żeby nie puścić paliwa.

jeździłem już chyba na wszystkich dostępnych (filtron, wf, ab, asso) i z zadnym nie było najmniejszych problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uzumymw    0

Na pewno to nie wina filtrów, bo nim zakupiłem nowe, na starych już się zapowietrzał. A za nic w życiu nie będe jeździł bez filtrów nawet nie spróbuję, nie mam zamiaru regenerować lub kupywać nowej pompy.

 

Wywal odstojnik i spróbuj bez niego.Jak będzie bobrze to coś z odstojnikiem nie tak.

Chłopie, jak wykręce całkowicie ostojnik to paliwo będzie mi uciekało, jedynie jak na chwilę poluzuje to się odpowietrza, bo ostojnik się napełnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

A nie idzie wyciągnąć środka odstojnika albo odkręcić odstojnik i bezpośrednio pod pompkę przewód od zbiornika przykręcić.Idzie tylko trochę pomyśleć trzeba. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
denis667    0

Witam

Mam problem nie da się odpowietrzyć pompy wtryskowej w filtrach paliwo jest a tam z śrubki odpowietrzającej o pompy wtryskowej nie leci paliwo.

Pompowałem z 30 min i nic.

Co to może być ? może to być pompka zasilająca czy co ?

Edytowano przez denis667

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Przy dobrze działającej pompce ręcznej po kilkunastu naciśnięciach pompki, gdy paliwo już wszędzie dotrze trzeba użyć większej siły podczas nacisku i słychać wracanie się paliwa do zbiornika.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

heh miałem to samo niby bilo ciśnienie ale jednak nie bilo go i filtry tak jakby dalej zapowietrzone. Takie dzisiejsze pompki, założyłem stara cieknie jak cholera ale przynajmniej pompuje a te nowe to o d*pę rozbić miałem 3 wersje tych pompek ze sprężyną ( pomagająca pompować) niby mielecka i jakiś Tajwan plastikowy i najlepsza się okazała stara pompka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
denis667    0

Nom zgadzam się z kukum problem rozwiązany kukum miał racje. ;) Dzięki za pomoc.

Ile nalać oleju do silnika ? 7l ? czy ile

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil927    229

sam ostatnio nalałem prawie 7 i jest przy górnej kresce, nalej z 6,5 i zobacz gdzie jest na bagnecie olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
denis667    0

Aha dzięki za odp.

A da się sprawdzić orbitrol bez zakładania go do ciągnika ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
denis667    0

Tamto już naprawione.

A da się sprawdzić orbitrol bez zakładania go do ciągnika ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam
Ostatnio wymieniłem przewody wysokiego ciśnienia i cały filtr powietrza i od tego czasu jak dodam gazu to tak jakby łapał powietrze jak wejdzie na obroty to jest dobrze co może być przyczyną tego ze po dodaniu gazu tak jagby się zqpowietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maju3060    15
Witam. Otóż mam problem z ciapkiem ponieważ,, zapowietrza się,,. Na początku było tak jakby na obrót wału tracił paliwo i nagle wracało, ostatnio w trasie na obrotach brakło mu tchu😁,no i zgasł po czym ciężko było go odpowietrzyć, i tak dwa razy na odcinku 7km, zauważyłem że problem pojawia się jak już chwilę pochodzi. Cały układ wyczyszcozny dwa razy, pompka zasilająca wymieniona, może miał ktoś podobny problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2444

może nie szczelny układ paliwowy i zasysa powietrze. może pompa się kończy jak końcówki wtryskow


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maju3060    15
Powietrze bym wykluczył, a nie dodałem że pompa jak i wtryski rok temu były srawdzane, pompa poprawiana bo żarła dużo paliwa a wtryski nie lały, lecz w pompie zasadniczo często nie sprawdzałem oleju i pewnego razu była sucha miarka, mogło się coś poknocić?
Powietrze bym wykluczył, a nie dodałem że pompa jak i wtryski rok temu były srawdzane, pompa poprawiana bo żarła dużo paliwa a wtryski nie lały, lecz w pompie zasadniczo często nie sprawdzałem oleju i pewnego razu była sucha miarka, mogło się coś poknocić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz0611    5527

Może gdzieś w przewodach paliwowych ukryte jest sitko które się zabrudziło, miałem tak w Bizonie, cały układ paliwowy sprawdzaliśmy, a okazało się że poprzedni właściciel zamontował sb sitko i ono się zabrudziło i blokowało dopływ paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez ursusc335m
      Witam kupię Ursusa C 330 z opłatami zarejestrowanego. Cena jaka mnie interesuje +-10000 zł. Rocznik obojętnie. Województwo podlaskie okolice Augustowa. 
    • Przez pawelk2002
      Dzień dobry chciałbym prosić o pomoc w budowie mojej nowej przyczepki jednoosiowej do C-330 która będzie mi służyła do przywiezienie drzewa,ziemniaków oraz różnorodnych ładunków jak to na wsi wszystko się trafi. Aktualna moja przyczepka ma wymiary szerokość 1m długość 1,75m wysokość 0,6m. Jest to niewielka przyczepka po moim dziadku która służyła mi do końca tego roku i niestety już jej czas minął. Planuję zrobić przyczepkę o wymiarach szerokość 1,5m długość 2,5m wysokość 0,4m. W przyczepce przydały by mi się hamulce na korbkę tzw. hamulec ręczny który będę mógł zaciągnąć podczas zjazdu drogą polną jest niestety u nas dość stromo a drogi zaniedbane i zarośnięte i nie wiem od czego taki układ jezdny zaadoptować. I zastanawiam się od czego mógłbym wykorzystać układ jezdny do mojej przyczepki?? Oraz nie jestem pewien co wybrać na ramę by nie było za dużo ani za mało.  Z góry za pomoc oraz cenne wskazówki byłbym wdzięczny co pomogło by mojemu tacie wykonać taką przyczepkę 
      Dziękuje i pozdrawiam Paweł :) 
    • Przez lukasz9741
      Witam.
      Na początek chciał bym się przywita bo to mój pierwszy post na forum.
      Mam na imię Łukasz i posiadam ursusa c330m z1991r.
      W dniu dzisiejszym urwało mi się ramię kierownicze prawe coś takiego: http://allegro.pl/ramie-kolumny-kierowniczej-c330-ursus-oryginal-p-l-i5480372251.html
      Czy mógł by mi ktoś podpowiedzieć jak się do tego zabrać aby samemu to wymienić?
      z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez livebird
      Witam mam pytanie odnośnie podłączenia dodatkowego oświetlenia roboczego LED w ursusie c330, gdzie mam to podłączyć, co trzeba zrobić by było to bezpieczne połączenie i jakie ledy najelepiej wybrać, chodzi mi o 2 lampy na tył kabiny umieszczone przy daszku.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj