sylwek91

Kubota M110GX- Opinie

Polecane posty

yarpen12    1

Tak teraz jest duża różnica w cenie. Ale jak ja zamawiałem JD to było tylko 30tys różnicy w cenie a w wyposażeniu przepaść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marc28    0

Dla mnie Kubota jakimś dziwnym trafem nie może sie przebic na Polskim rynku. Niby Super ale trzeba obniżac mocno ceny i koszty serwisu i tak w statystykach nic nie zmienia 200 - 300 szt/ rok.

Przy takiej ilości żaden deeler nie bedzie utrzymywał stanu cześci zamiennych i nie daj ......... coś wysiądzie i tygodnie oczekiwań gdyz zamienników nikt nie ma.

Do marek europejskich dostaniesz co najmniej w kilku różnych sklepach.

 

najbardziej dziwnym rozwiązaniem w tych ciągnikach jest napęd przodu - ta sama konstrukacja co w MTZ ( napęd stożkowy) - u mnie w okolicy wszyscy mieli z tym problemy

oczywiście w MTZ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Co do tego mostu to jakiś wymysł japończyków. W katalgou części mf a 42xx też jest tego typu przednia oś z adnotacją, że tylko na japonie. Może potrzebne im to na pola ryżowe czy coś w tym stylu. A może taka lokalna tradycja. Co ciekawe koła w tym cudzie techniki skręcają się o 55 St jak w tradycyjnych osiach. Więc nie konwencjonalna konstrukcja żadnej przewagi jeśli chodzi o skręt nie daje. Trwałość jest raczej lepsza niż w mtz ach.

Co do serwisu masz rację w temacie o kubocie m128x mamy przykład. Jak wymieniano potencjometr rewersu ponad miesiąc i co więcej serwis nie potrafi naprawić usterki. Nie ma co się więc dziwić, że szału na rynku nie ma skoro takie informacje się rozchodzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krowka62    22

Dla mnie Kubota jakimś dziwnym trafem nie może sie przebic na Polskim rynku. Niby Super ale trzeba obniżac mocno ceny i koszty serwisu i tak w statystykach nic nie zmienia 200 - 300 szt/ rok.

Przy takiej ilości żaden deeler nie bedzie utrzymywał stanu cześci zamiennych i nie daj ......... coś wysiądzie i tygodnie oczekiwań gdyz zamienników nikt nie ma.

Do marek europejskich dostaniesz co najmniej w kilku różnych sklepach.

 

najbardziej dziwnym rozwiązaniem w tych ciągnikach jest napęd przodu - ta sama konstrukacja co w MTZ ( napęd stożkowy) - u mnie w okolicy wszyscy mieli z tym problemy

oczywiście w MTZ.

 

 

W tym roku tylko Kubota sprzedała 355 sztuk od początku roku i sprzedaż wzrasta co nie można powiedzieć o innych markach z nielicznymi wyjątkami.

Dealer nie będzie przecież utrzymywał wszystkich części na magazynie, co najwyżej materiały eksploatacyjne. Z tego co wiem to główny magazyn części na Europę jest w Niemczech.

Co do usterki w m128x to faktycznie grzebią się z tym aczkolwiek nie żebym ich bronił ale ciągnik miesiąc nie stał na serwisie i nie pracował. Widocznie ktoś zawalił z dostawa potencjometru- moze dealer może Niemcy.

Ta sama konstrukcja jak w MTZ - to ja się pytam czy kolega widział most w Kubocie o MTZ nie wspominając. Może zasada ta sama działania ale budowa jest zgoła inna.

 

http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/maszyny-rolnicze/co-drugi-ciagnik-duzej-mocy-jest-zielono-zolty,44399.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Nie wiem skąd się wzieło 355 sztuk. W tabelce jest 206 od stycznia do maja 2013 z czego 42 sztuki sprzedane w maju. Może ktoś doliczył kosiarki i wyszło 355. Jak już nie raz pisałem poczekajmy, zobaczymy.

Co do potencjometru, co z tego, że ciągnik nie stał w serwisie. Skoro nie działał jak trzeba. Marna to pociecha dla kogoś kto wydał na to tyle kasy. I szczęście, że usterka nie unieruchomiła ciągnik. Co nie znaczy, że jazda z szybko biorącym, lub nie poprawnie działąjącym sprzęgłem nie może przyczyniac się do szybszego zużycia niktórych elementów.Gorszą wiadomością jest to, że serwis nie potrafi tego naprawić.

Co do nie utrzymywania zapasu części a tylko materiałów eksploatacyjnych na szczęście nie wszystkie firmy tak myślą. Przeglądałem sobie katalog części do mojego 42xx. Masa części jest dostępnych na magazynie u korbanka. I to nawet takich, które teoretycznie się nie psują. Mało tego nie muszę nawet do serwisu jechać. Moge je kupić przez internet i za 2 dni mieć w domu. Do kuboty mało, że katalogu części nigdzie nie znajde to trzeba miesiąc na części czekać i jeszcze serwis nie potrafi naprawić. Takie rzeczy niestety też świadczą o popularności danej marki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krowka62    22

Przepraszam Kolego Hubertuss 206 sztuk od początku roku sprzedała Kubota - mój błąd.

Żyjemy w XXI wieku i czy część jest na drugim krańcu Europy czy za w Polsce ona może przyjść w dwa dni. Nieważne czy zamówić przez telefon, internet itp.

Niestety magazynowanie części kosztuje i wpływa na finalną cenę. Co do Korbanków można się zgodzić dostępność części jest ale cena pozostawia wiele do życzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nikt nie odpisuje bo wszyscy swoimi kubotami juz wykonują prace polowe:) ja posiadam kubote m110gx:) jestem zalozycielem tego tematu i chcialem sie doradzic przed zakupem ale jednak sam zdecydowalem i postawilem na kubote i nie zaluje ani troche. jestem bardzo zadowolony. do ciagnika zostal jeszcze zamontowany tur quicke q46 i caly zestaw wazy ponad 6 ton wiec niech tam tez nikt nie mowi ze jest to ciagnik lekki. polecam ogolnie ta maszyne bo ma wiele ciekawych zastosowan, bardzo przydatnych uzytkownikowi i malo pali. kabina przestronna i wszystko widoczne dookola. wyglad tez calkiem elegancki i traktorek niezawodny jak narazie:)

 

do krowka62. a Ty tez zainteresowany m110gx? a moze przez ten czas przez ktory byla cisza taka na tym forum juz zakupiles jakas maszyne?

 

Witam.

Jak sprawuje się ta Kubota po dłuższym użytkowaniu?

Jakie spalanie?

Jakieś usterki?

Ile już w niej wykręciłeś godzin?

Może ktoś jeszcze ją użytkuje?

Jestem zainteresowany tym modelem wiec będę wdzięczny za jakieś szersze informacje :)

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek91    1

Witam.

Jak sprawuje się ta Kubota po dłuższym użytkowaniu?

Jakie spalanie?

Jakieś usterki?

Ile już w niej wykręciłeś godzin?

Może ktoś jeszcze ją użytkuje?

Jestem zainteresowany tym modelem wiec będę wdzięczny za jakieś szersze informacje :)

Pozdrawiam!

 

Witam :) Kubota sprawuje się narazie bardzo dobrze i nie mam zastrzeżeń żadnych:) Jeśli chodzi o spalanie to paliwożerna ona nie jest i jest w miare oszczędna. Wiadomo że jak ktoś ostro daje to swoje wypije. W pługach overum 4x46 mieści się w przedziale 10-12 l/ha. nakręciłem w niej już 430 mth i usterek jak narazie nie bylo i oby tak pozostało :) ale wiadomo że mogą się pojawić czasem jakieś choroby wieku dziecięcego ale to są pioerdułki takie. Śmaiło mogę polecić ten ciągnik :)

Edytowano przez sylwek91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krowka62    22

W niej jest taki sam silnik jak w M8560 czy M9960?. Oczywiście z innym sterownikiem silnika.

 

kubota-m9960-plug-3x45_31952_93_1160504.

Edytowano przez yacenty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam na testach ten ciągnik i mam wrażenie że tych 115KM to tu nie ma. Spalanie wyszło około 11l/h przy pracy z biernym obsypnikiem no i 30 kilometrów przejazdu. Prędkość robocza około 6km/h bieg 6m. Przy wyższym biegu nie miał mocy żeby pociągnąć. Moją M8540 też jadę z tą prędkością a jednak mocy ma tylko 88KM.

A jeśli mogę spytać skąd jesteś i od jakiego dillera miałeś ciągnik na testach? Bo właśnie gdzie ja mam zamiar kupować to nie mają na testach, a chciałbym go wypróbować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukimi    0

Witam te Kuboty są do bani mam i żałuję tego bardzo zdecydowanie Fendt tylko wyłącznie komfort jazdy niema o czym gadać.Nie polecam Kuboty i nie suhajćie przedstawicieli tylko użytkownika pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Nie wszystko chodzi na jednym oleju ze skrzyni.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kredka250    0

Witam jest to mój pierwszy post. Chciałbym szczerych i rzetelnych odpowiedzi mianowicie pomału przymierzam się do nowego prowu i zbieram opinie chciałbym kupić ciągnik 110 115 koni będzie chodził na 80ha lekka ziemia. Będzie pracował generalnie przy maszynach pół zawieszanych talerzówka i agregat uprawowo siewny unia focus t drive i 4 pług jakis ibis. Zastanawiam nad kubota m110gx nie ukrywam że ze przekonuje mnie głównie cena dosyc bogate wyposażenie w standardzie spalanie i tu jest moje pytanie czy to niskie spalanie jest autentyczne. Jak z jakością sprzętu , awaryjnością aktualne ceny przeglądów i jak serwis bo różne opinie słyszałem i nie wiem już komu wierzyć. Ciągnik nie jest najcięższy w stawce i oryginalne opony szczególnie przednie ma dosyć wąskie i zastanawiam czy sobie poradzi. Czekam na opinie z góry dzięki i pozdrawiam.

Edytowano przez Kredka250

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bronek    248

Jestem posiadaczem kuboty m110gx od prawie roku. Spalanie rzeczywiście nie jest duże, przy orce 4x45 ok10l/h, agregat talerzowy 3m podobne spalanie. Koszt przeglądów: pierwszy po 50h -750zl , kolejne co 500h - 2500zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek1079    0

Moja 130 z talerzówką 4m i mocnym ogniu bo zależało na czasie więc prędkość 13km/h spalanie 7,5l na ha. Jej minus to tylko waga a dokładnie jej brak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik995    9

Witam chciał bym się coś dowiedzieć o tych traktorach . A mianowicie o Kubocie M110GX i DF seri5C 5110C . Który z tych traktorów będzie lepszy w eksploatacji bez awaryjni i mniejsze spalanie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrk1113    3

Witam. Jestem nowy na forum i również jestem zainteresowany kupnem nowego traktora i myślałem albo o kubocie m110 gx albo o jakimś claasie. Ale z tego co się dowiedziałem i jeździłem obydwoma to cena kuboty jest raczej niższa i spalanie raczej również niższe tylko zastanawia mnie awaryjność tych ciągników. Widzę że na forum jest paru użytkowników tych maszyn i do tej pory jak się sprawdzają ?? W moim przypadku pracował by na ok 50ha z pługiem kverneland 4 zagonowym i agregatem uprawowo-siewnym ursusa. Dziękuję i pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrk1113    3

Właśnie rozważałem opcję przedniego tuza np. do spychu śnieżnego, i raczej jak kupować to z tuzem. A co do modelu to za dużo nie wiem o 9960 ale u dilera oglądałem m110 gx i powiem szczerze pod względem wygody i skrętu mile mnie zaskoczył i spalanie wydaje mi się w miarę niskie tylko ciekaw jestem jak z serwisem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krowka62    22

Ja miałem ten sam dylemat ale pomiędzy Kubotą a NH T6.  Za Kubotą przemawiało dobry skręt, 24 biegi, tańsza cena a za NH cięższa waga, szóstka silnik, prostota silnika (żadnego DPF  EGR), przyjemniejsze wykończenie wnętrza.

Wybrałem NH dlatego że potrzebowałem traktora do ciężkich robót  a niestety silnik Kuboty w ciężkiej robocie możę się sprawdza ale nie pod względem zużycia paliwa. Co do  uciągu.Kubota jest za  lekka jest - nawet z balastem. Z całą stanowczością to pisze bo posiadam M8560.

Kubota także przegra pod względem transportu bo nie posiada osiągania prędkości 40km/h przy ograniczonych obrotach silnika.  Opcja ta występuje  w M60 aczkolwiek prędkość 40 osiągana jest tylko przy obrotach 2100-2200. NH osiąga tą wielkość przy obrotach 1900 (17 bieg) oraz na 16 biegu (obroty 2200) czyli w obrotach mocy maksymalnej.  Kubota przy obrotach 2200 nie osiąga mocy makymalnej, dopiero przy 2600 więc po redukcji do 35 biegu osiągnięta jest prędkość 34-35.

 

Więc polecam Kubotę jak już nie raz pisałem do gospodarstwa gdzie jest uniwersalnym ciągnikiem oraz do lekkich i średnich robót.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Prawie jak bym siebie czytał. Od początku to pisałem. Silnik kuboty nie bardzo nadaje się do ciężkiej pracy. Wykończenie kabiny nie powala. Jak widać nh jest lepszy. Na 50 ha i ciągnik główny zdecydowanie lepszy będzie claas. Posiada w ofercie większe, cięższe i mocniejsze ciągniki. Silniki chyba są te same co w nh. A więc bez dpf. A to, który mniej pali z jazdy u dealera po placu nie bardzo da się rozstrzygnąć. Jednak nie jeden tu napisał, że w polu kubota nie jest wcale tak ekonomiczna. Jedyny atut to niska cena.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sniperghost
      Witam.
      Posiadam mini traktor kubota gl 320 . Ostatnio zauważyłem, że jakiś przewód wisi , jakby został zerwany, nie wiem gdzie on ma być podłączony. Jeżeli ktoś wie co to jest z góry dzięki za pomoc.


    • Przez strd
      Witojcie hej.
       Z racji zapchania się DPFa u ojca w Kubocie M7060 poszukuję gniazdka diagnostycznego. Wiem, że jest 4 pinowe i wisi gdzieś na wiązce nad chłodnicą, ale nic tam takiego nie widzę. Czy to jest to w którym jest wtyknięty rezystor 120 Ohm 1/2W?
      Z góry dzięki.
    • Przez kubaguzik
      co myslicie o marce kubota wasze wrazenia plusy i minusy tych ciagników
    • Przez jacek_83
      Mam problem z Kubotą l5040.
      Gdy jechałem z przemysłem, ciągnik zaczął tracić moc i mocno dymić na niebiesko, do tego stopnia, że byłem zmuszony redukować i nie wkręcał się w obroty. Pomyślałem, że może wtryski lub filtr paliwa. Wymieniłem filtr na nowy, do zbiornika wlałem preparat do czyszczenia wtrysków, ale to nie pomogło.
      Następnego dnia było już ok. Cały dzień i nawet małej chmurki. Kolejnego dnia problem powrócił. Dolałem paliwa i siuwaksu do czyszczenia wtrysków i pojeździłem. Było ok.
      Za jakiś czas pojechałem do majstra Kubotą, żeby poprawił elektrykę, było ok. Następnego dnia gdy wracałem znowu zaczął dymić na niebiesko.
      Nie zauważyłem, żadnej reguły, raz jest wszystko dobrze, a innym razem już nie. Nie zwróciłem uwagi czy bierze olej. Jak nie dymi nie ma siły, to wstawiam do garażu i nim nie jeżdżę.
      Problem pojawia się przy zagrzanym silniku. Nigdy przy odpalaniu. Paliwo z jednego źródła z Orlenu. Problem pojawił się na jesieni, po zakończonym sezonie zbiorów.
      Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Gdzie najepierw szukać przyczyny?
    • Przez Nikt23489
      Witam. Mam problem z Kubotą M7040. Mianowicie traktor do tyłu jedzie płynie na każdym biegu lecz po przełączeniu rewersu do przodu ona ruszy kawałek i przestaje jechać. Jaki może być tego problem ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj