Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
gosysko

MF255 hydraulika zewnętrzna i podnośnik

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
gosysko    0

Witam! Mam taki oto problem. CZy jest możliwe aby jednocześnie działały w MF 255 podnośnik i hydraulika zewnętrzna? Jeśli tak to proszę opisać jak to ustawić. A może ktoś to przerobił "u siebie w garażu"? Proszę o rady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

W instrukcji obsługi od 4512 (podnośnik jest tej samej konstrukcji) napisane jest że można korzystać z podnośnika i hydrauliki zewnętrznej jednocześnie... aby z tego korzystać należy:

- wąż zasilający rozdzielacz Kontakt/RBS [ten cienki] przykręcic z drugiej strony zaworu rodzielczego,

- przełączyć zawór na wyjście "1"

- żeby korzystać z hydrauliki zewnętrznej, dźwignia od podnośnika musi być ustawiona na "stały wydatek", przez co podnośnik będzie wtedy na maksymalnej wysokości...

 

Próbowałem takie coś zrobić przy 4514, ale nic z tego nie wyszło :), ale może przez to że mechanik źle podłączył rozdzielacz (pomylił węże)- dopiero później się zoriętowałęm, dlaczego nie chce wywracać przyczep :angry:, ale teraz jest git.

Mógbym jeszcze raz spróbować z tym zaworem, ale musiałbym bawić się w rozbieranie kabiny ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kris14    259

Ech, Ci konstruktorzy z Wawy :) .

Ma może ktoś nowsze wydanie instrukcji (tak z lat 2003-2006)?

Może tam jest coś na ten temat... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gosysko    0

A myśleliście zamontować drugi rozdzielacz, np od wózka widłowego, żeby na jednym był podnośnik a na drugim "kiper"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

No, a jak chciałbyś podłączyć ten rozdzielacz do siłownika od podnośnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    10

Nigdy nie zastanawialem sie glebiej nad owym tematem,jednak wydaje mi sie ze chcac poslugiwac sie jednoczesnie hydraulika zewnetrzna i podnosnikiem,chyba trzeba jakis inny rozdzielacz(ten pod siedzeniem) taki ktory bedzie dawal oleja na h.zewnetrzna i podnosnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yogi    7
A myśleliście zamontować drugi rozdzielacz, np od wózka widłowego, żeby na jednym był podnośnik a na drugim "kiper"

prościej było by chyba zamontować dodatkową pąpe i podłączyć ją tylko do h.zew. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    10

Niby prosciej,ale.....do tego potrzeba pompe,weze(badz rurki) olej mozna by wziasc z tylnego mostu,jednak najpierw mozna by zaglebic sie w ten rozdzielacz pod siedzeniem,moze udaloby sie cos z tym zrobic...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yogi    7
jednak najpierw mozna by zaglebic sie w ten rozdzielacz pod siedzeniem,moze udaloby sie cos z tym zrobic...

no niewiem czy da rade bo w mf-ie główne sterowanie (rozdzielacz) podnosnika jest w całości skręcony z pąpą i znajduje się na dole korpusu tylnego mostu!! a rozdzielacz pod siedzeniem to następna część obwodu którym przełanczasz tylko kierunek cisnienia oleju! żeby działał "kiper" to dzwignie podnośnika musisz mieć ustawione na podnoszenie i przełączony ten rozdzielacz pod siedzeniem a jak dzwignie dasz na opuszczanie to "kiper" niebędzie działać tak że używanie obu opci naraz chyba niebędzie możliwe ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gosysko    0
A myśleliście zamontować drugi rozdzielacz, np od wózka widłowego, żeby na jednym był podnośnik a na drugim "kiper"

 

hmm hyba nie do końca się dobrze wyraziłem. Myślałem nad zamontowaniem drugiego rodzielacza 2 sekcyjnego, tak aby na jednej sekcji był podnośnik a na drugiej kiper

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sidrobert    0

są kupić specjalne rozdzelacze do mf i wszystko działa beż przełanczania- słyszałem i doradzali.

 

jak chcecie to mogę sprawdzić u nas w agromie bo jest zaj...ście wyposażona w te duperele

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kinga1111
      kupiłem massey ferguson 294s na 3 biegu jest zbyt wolny może jest 4 bieg? prosiłbym o schemat biegów
    • Przez Paweł9042
      Jak wymontować lewą półoś?
    • Przez czapla112
      Witam. Czy ktoś mi powie który z tych ciągników jest "lepszy", na co zwrócić uwagę oglądając go u sprzedającego?
       
      MF 3060 - Używany, Rok prod 1995, Moc 86km, Silnik 4 cyl Półbiegi Rewers mechaniczny.
      I w sumie nie ma więcej informacji w ogłoszeniu. Po zdjęciach nie wiele widać bo czysty jak nowy.
       
      MF 1004 - Rok produkcji 1985, 6600 Motogodzin, silnik 4 Perkins bez turba, 3 biegi, 1 pół bieg mechaniczny, reduktor, skrzynia całkowicie mechaniczna, posiada tura, tuza, kabina ogrzewana, pneumatyka do przyczep, opony tył 80% przód 50%,stan bardzo dobry, świeżo sprowadzony z Niemiec
    • Przez mirek18
      Mam problem z moim MF-255, przy ściąganiu pokrywy regulatora pompy wyhaczyła się sprężyna główna regulatora i sprężyna biegu jałowego od dźwigni głównej regulatora, nie wiem na jaki otwór zamontować sprężyny w dźwigni głównej regulatora pompy. Czy ktoś spotkał się z takim problemem?  Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez jaszczur2008
      Witam. 
      Mam problem z mf 3125 1991r. Polbiegi i przedni ogarniety.
      Mam pytanie odnosnie spalanie W komputerze. Pokazuje 0. Trzeba moze cos ustawic? Czy cos moze niedzislac.
      Wskaznik poziomu paliwa dziala.
       

×