Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Massey
kamil21    10

Witam wraz ojcem mamy zamiar kupić mf6150 z ładowaczem czołowym i tu powstaje pytanie jak jest z tymi wersjami bo boimy się ,że jak coś się w skrzyni posypie to naprawa będzie kosztować z 20tyś tak gdzieś słyszałeliśmy i troche to droga naprawa , ogólnie ta elektronika naprawy są drogie ? wiem , że gdzieś takie tematy już może były ale ja chciałbym żebyście napisali czy warto kupywać takie coś czy może lepiej coś zwyklejszego , i na co zwracać uwagę przy oględzinach takiego ciągnika bo mamy jednego na oku ale narazie wachamy się czy zakup takiego ciągnika to nie jest pchanie się w póżniejsze koszty napraw . Z góry dzięki za odp które na pewno mi się przydadzą bo wczoraj oglądaliśmy ciągniczek sprowadzony z francji ogólnie fajnie ale nie wiadomo co jest w środku i czy po jakimś czsie użytkowania nie będzie trzeba spodziewać się większego wydadku na naprawe jak najlepiej sprawdzić stan takiej maszyny na co zwracać uwagę .liczę na szybkie odpowiedzi bo zależy nam na czasie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    131

To jest właśnie ryzyko kupna używki że po jakimś czasie można dołożyć albo cieszyć się wygodą i rozsądną ceną ciągnika z tym trzeba się liczyć kupując z drugiej strony patrząc jakiś ursus czy zetor nie równają się do tego komfortu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nigdy nie będziesz wiedział co jest w środku. to wyjdzie dopiero z czasem ja kupiłem 2 lata temu Mf 6140 z turem chodzi bez zarzutów. tylko przez pierwszy rok jeździłem z włączonym przednim napędem ale to dopiero wyszło po roku :D zauważyłem to wcześniej ale nie było czasu naprawić. Przyczyną był komputer u korbanków nowy 6 tys ale zrobiłem ze znajomym elektrykiem obejście za 50zł i chodzi jak marzenie. wpiąłem się w kontrolkę na desce i stamtąd idzie sygnał na elektrozawór. tak no większych awarii nie było i odpukać oby tak dalej. najważniejsze to olej w skrzyni żeby nie mieszać z hipolami i innymi smołami co są w przyczepach i innych maszynach.

do tura bardzo fajne zwinne ciągniki ja swoim podnoszę 1600kg bez przeciwwagi. polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamil21    10

my byliśmy oglądać tego http://otomoto.pl/ma...60-A239085.html w dzień wygląda dużo lepiej tylko ojciec się boi , mówi ,że może lepiej kupić coś z wersji 30xx głównie chodzi o ten http://otomoto.pl/ma...85-A237780.html , wiadomo jest tańszy , i z naprawami niby też jest taniej wrazie coś . Ciągnik pracował by u mnie na 16 ha , głównie przy orce i agregacie uprawowo-siewnym i dwa razy w tygodniu bale ze stoga przywieść w sumie nie napracował by się .

Edytowano przez kamil21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    5

mam 3060 juz kilka lat zwinny traktor ladowacz fauheux f2 laduje belki na tiry z jednej strony zaladuje cale auto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlkpmder    6

Obawiam sie że do zestawu uprawowo siewnego mocy może mu braknąć wszystko zależy jaki to zestaw a do tura super maszyna zwrotna zwinna jeśli ma jeszcze dynashift to już bajka. Ewentualnie może lepiej popatrzeć za samym ciągnikiem który nie chodził w turze i tura dokupić, ale to już Twoja decyzja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertb    0

Szczerze to ci powiem że ten pierwszy prawie caly malowany(oprucz tylnych felg)oni tam u Maślaka to te ciągniki wszystkie podpicowują kiedys też oglądałem u niego i swojego 3060 kupiłem od tego goscia ze Stawiszyna też tam troche ciągników się przewinie . Przy moim po dwóch latach komputer sie spieprzył koszt 2tyś, nieraz ładny i wypolerowany może szybciej się zepsuc niż ten brzydki i brudny czyli loteria

 

Szczerze to ci powiem że ten pierwszy prawie caly malowany(oprucz tylnych felg)oni tam u Maślaka to te ciągniki wszystkie podpicowują kiedys też oglądałem u niego i swojego 3060 kupiłem od tego goscia ze Stawiszyna też tam troche ciągników się przewinie . Przy moim po dwóch latach komputer sie spieprzył koszt 2tyś, nieraz ładny i wypolerowany może szybciej się zepsuc niż ten brzydki i brudny czyli loteria

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil21    10

dobra dzięki za podpowiedzi ale , jednak nie kupiliśmy massey fergusona , w poniedziałek ojceiec zaliczkował renaualta 550 aresa i pod koniec tygodnia go weżniemy . Temat można zamknąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

boisz sie kupic mf z mniejsza iloscia elektryki a kupujesz aresa ktory nawet nie ma manulanej skrzyni :P chyba ze to jakas podstawowa wersja (jezeli takie sa) :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

a ja wlasnie nie bo one to takie "skladaki" nie maja nic swojego tylko tak biora to silnik jd to fendta itp ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    131

Tak samo jak pronar zwożą klocki lego do fabryki kleją do kupy i wychodzi pronar weź znajdź części później do składaka jak nie wiesz co masz. A MF podajesz model rocznik i masz co ci trzeba

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

powiem wam cos o pronarach :D sąsiad kupil nowego 150albo 120 tysi z turem nie mogl zjechac z lawety bo tur nie podnosil (elektryka) po miesiacu (odsniezania, jeszcze nie poszedl w pole nawet razu) zaczol sie lac z kazdej srubki pojechal na serwis wrocil na wiosne zaczepil plug pojechal i nie mogl wrocic biegi sie podzialy, ostygl i jakos wrocil pojechal na serwis teraz podrzucał mi buraki to tam hydraulika dziala tak ze daje mu gaz do dechy a on modnosi jak liwarkiem na sprzegle trzyma az smierdzi podrzucil mi 1 strone i kazalem mu juz jechac do domu bo by mi sie na polu jeszcze rozpadl :D dokonczylem swoja stara c360 z turem :P powiecie ze ma fany tur nie? 3 sekcyjny :D co z tego ze podnosi 1500kg czy tam 2000 jak na 2 sekcji nie daje rady? troche ponad tona i mu sie na 2 sekcji sam otwiera O.o (np palety z nawozami prawie spadly) na serwisie powiedzieli ze nie moga tego wzmocnic bo przewody nie wytrzymaja :P sam wlasciciel mowi ze drugi raz w zyciu by go nie kupil :D

 

wedlug mnie to on jest wart max 50 tysi ale to max a nie 150 :/:P

Edytowano przez kravter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    131

Mieszkam nie daleko fabryki jakieś 20 km to wiem jak jest zna się pracowników co to robią. Kiedyś miałem okazję przejechać się dość nowym białorusem rok może troszkę więcej (raczej szczęście że się przejechałem bo pewnego razu zakopałem swego MFhttp://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/352517-mf-3060/ i trzeba było pomocy więc idę do gościa bo nie miałem nr żeby zadzwonić a mieszka blisko wsiadamy odpala ładnie wrzuca bieg coś za zgrzytało zatrzeszczało wrzuca coś drugą wajchą i nin znów przerzuca i przerzuca już straciłem nadzieję trwało to ok minutę ale ruszył mówi mi jeszcze biegi nie dotarte tylko przytaknąłem) więc moja opinia o nich jest słaba i nie polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

aa to z biegami to on tez ma proboje wrzucic bieg i tylko kupa zgrzytu nowy ciagnik bez synchronizacji porazka :P a te skrzynie? zeby nim jechac to trzeba specjalne szkolenie przejsc :D kurde u sb wsiadam daje 2 reduktor przod i jade a tam chyba ze 3 wachy :D na jednej biegi na drugiej grupa biegow a na 3 nawet nie wiem co :D a brak reduktora to juz calkiem meczarnia ;d

Edytowano przez kravter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez djarcik
      Witam forumowiczów! W związku z tym że ostatnio pojawił mi się problem przy moim MF 3080 tworzę ten temat aby pomóc innym poszukującym. W moim MF komputer został już dawno przerobiony na przekaźniki, jeszcze zanim go kupiłem. Teraz pojawił mi się problem z przełączaniem skrzyni na żółw/zając a także z rozłączeniem przedniego napędu. Jak wiadomo w tym ciągniku często wiąże się to z awarią komputera sterującego skrzynią. U mnie komputer jest odłączony natomiast jest zrobiona BARDZO prowizoryczna przeróbka na przekaźniki. Do tej pory działało jednak coś musiało paść i chcąc to naprawić niestety nie mogę dojść do ładu i składu z tym. Chcę zrobić instalację na nowo jednak byłbym wdzięczny jakby ktoś ogarnięty na schemacie rozrysował jak takowa instalacja ma wyglądać jakich użyć przekaźników oraz jak to wszystko połączyć. Temat przekaźników był już w wątkach poruszany jednak schematu nie znalazłem jak to dobrze zrobić. Liczę że ktoś pomoże i mi i innym forumowiczom którzy mają podobny problem.
    • Przez MichalP
      Witam. Przymierzam się do zakupu mf6170. Ciągnik już upatrzyłem, oglądałem, odbyłem jazdę testową, ale mam jeden dylemat. Ciągnik jest wyposażony w  skrzynię dynashift z mechanicznym rewersem.  Czy te skrzynie występowały w wersji z 2 półbiegami? Zakres na desce jest od A do D, ale mi sie  udało tylko sprawdzić A i B, dalej nie idzie. Oczywiście sprzedawca sam nie wie. Obejrzałem kilka tych ciągników i wszystkie biegi miały od A DO D. Jak czytałem  o tych skrzyniach wszędzie  jest  napisane ze mają  4 półbiegi, ale czy na pewno??
    • Przez sznajdik
      Czy da się zrobić wyjście do hamulca hydraulicznego do hamowania przyczepy w mf 3060 i gdzie ewentualnie się podłączyć?
    • Przez kiernoz
      Witam. Mam do kupienia traktor Massey ferguson 6110 Chciałem zapytać czy to dobry traktor i czy jest awaryjny ? byłby to traktor zastępujący ursusa c3603p głównym jego przeznaczeniem była by praca z ładowaszem czołowym ,rozrzutnik, beczkowóz, kosiarka, zgrabiarka ,przetrząsarka. Był by to 2 traktor w gospodarstwie do lżejszych prac. Z góry dziękuję i pozdrawiam
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
×