aston

Zbiornik oleju mf 255

Polecane posty

aston    0

Witam. Montuję wspomaganie do MF 255 na orbitrol i mam mały problem- nijak nie mieści mi się zbiornik oleju. Może miał ktoś podobny problem i wie jak można to rozwiązać? Z góry dzięki za odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aston    0

To dokładnie to wspomaganie :) Zbiornik musi być w pionie, ale nigdzie się nie mieści i nie mam pomysłu gdzie go wsadzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beniu33    5

Zbiornik musi być przed chłodnicą , zdemontój klakson i tam zamontój .Mam takie samo wspomaganie.Z doświadczenia powiem , że teraz zamontowałbym na zewnątrz na ramie od tura ,bo olej od wspomagania burzy się i z odpowietrznika wydostaje na zewnątrz , co przy bliskości chłodnicy dale problemy, chyba że teraz unowocześnili zbiornik.Początkowo miałem zbiornik razem z pompą, ale tak pompa to była porażka -3 razy reklamacja no i jej montaż każdorarowo wymagał wykręcania rozrusznika

aston-napisz mi później jak to Ci działa ,mogę dużo podpowiedzieć , ja miałem duże problemy z geomertią kół.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hin    6

Też mam ten sam układ zamontowany. Zbiornik przed chłodnicą. Też się ciągle leje z tego olej, też problemy z geometrią. Do tego jazda po dordze (na prosto przy większej prędkości) to katastrofa- beniu też masz takie wrażenia z jazdy? Podejrzewam że ten orbitrol to jakaś tandeta, można było dać lepszy, lepiej też dopracować drążek poprzeczny i zbiornik oleju. Bo to wszystko jest zrobione tak na odp... Przy tej cenie kilkaset złotych nie zrobiło by dużej różnicy a klient by był zadowolony a nie się ciągle wnerwiał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beniu33    5

Musisz poprawić geometrię , ale nie skręcając drążek poprzeczny , bo wtedy siłowniki nie pracują na całej długości skoku , zapowietrzają się i wtedy masz problem z jazdą na wprost .Ja musiałem podpiłować kliny na osiach zwrotnic -po 1 mm a ubytek z drogiej strony klina niwelowałem podkładką 1 mm. W ten sposób bez kręcenia drążkiem poprzecznym udało się prawidłowo ustawić zbieżność .,AHA -na początku musisz wyregulować poprzecznym drążkiem taką długość , aby siłowniki pracowały na całym skoku, a nie rozrywały układu .Orbitrola bym się nie czepiał bo na początku też tak myślałem i podmieniałem go , ale problemy nie znikały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beniu33    5

Chodzi mi o kliny przy wąsach kierowniczych które wymieniałeś na te z podwójnymi wąsami(siłownik i drążek poprzeczny)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
    • Przez Piotrpiotrek89
      Cześć,
      Gdzie znajdę dane dot. Dmc przyczepy z hamulcem? Niestety wymagają tego przy rejestracji, a nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. Z góry dziękuję.
    • Przez 35bogus
      Witam, 
      Potrzebuje ustawić pompę wtryskową w MF690 1983r. Odebrałem pompę i wtryski od fachowca. Chcę ustawić prawidłowo pompę wtryskową ale nie mam pewności czy dobrze się do tego zabieram. Zaraz po świętach chce to zrobić. 
      Od początku. Kręcę kołem zamachowym, pojawiają mi się dwa znaki jeden po drugim, wnioskuję że to moment wtrysku, dalej kręcę mam jedną kreskę podejrzewam GMP 1 tłoka. Cofam do tych pierwszych dwóch znaków ale nie wiem na który ustawić. Bo jak ustawiam na drugim to w pompie nie mogę ustawić znaku C na koniec segera. Pompa była u dobrego fachowca. Może ja na zły znak ustawiam. Proszę o poradę czy ustawiać na tym pierwszym z tych dwóch czy na dym drugim z tych dwóch. Będę wdzięczny za podpowiedź jak ustawić koło zamachowe żeby potem ustawić pompę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj