Skocz do zawartości
aston

Zbiornik oleju mf 255

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
aston    0

Witam. Montuję wspomaganie do MF 255 na orbitrol i mam mały problem- nijak nie mieści mi się zbiornik oleju. Może miał ktoś podobny problem i wie jak można to rozwiązać? Z góry dzięki za odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

aston    0

To dokładnie to wspomaganie :) Zbiornik musi być w pionie, ale nigdzie się nie mieści i nie mam pomysłu gdzie go wsadzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beniu33    2

Zbiornik musi być przed chłodnicą , zdemontój klakson i tam zamontój .Mam takie samo wspomaganie.Z doświadczenia powiem , że teraz zamontowałbym na zewnątrz na ramie od tura ,bo olej od wspomagania burzy się i z odpowietrznika wydostaje na zewnątrz , co przy bliskości chłodnicy dale problemy, chyba że teraz unowocześnili zbiornik.Początkowo miałem zbiornik razem z pompą, ale tak pompa to była porażka -3 razy reklamacja no i jej montaż każdorarowo wymagał wykręcania rozrusznika

aston-napisz mi później jak to Ci działa ,mogę dużo podpowiedzieć , ja miałem duże problemy z geomertią kół.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hin    6

Też mam ten sam układ zamontowany. Zbiornik przed chłodnicą. Też się ciągle leje z tego olej, też problemy z geometrią. Do tego jazda po dordze (na prosto przy większej prędkości) to katastrofa- beniu też masz takie wrażenia z jazdy? Podejrzewam że ten orbitrol to jakaś tandeta, można było dać lepszy, lepiej też dopracować drążek poprzeczny i zbiornik oleju. Bo to wszystko jest zrobione tak na odp... Przy tej cenie kilkaset złotych nie zrobiło by dużej różnicy a klient by był zadowolony a nie się ciągle wnerwiał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beniu33    2

Musisz poprawić geometrię , ale nie skręcając drążek poprzeczny , bo wtedy siłowniki nie pracują na całej długości skoku , zapowietrzają się i wtedy masz problem z jazdą na wprost .Ja musiałem podpiłować kliny na osiach zwrotnic -po 1 mm a ubytek z drogiej strony klina niwelowałem podkładką 1 mm. W ten sposób bez kręcenia drążkiem poprzecznym udało się prawidłowo ustawić zbieżność .,AHA -na początku musisz wyregulować poprzecznym drążkiem taką długość , aby siłowniki pracowały na całym skoku, a nie rozrywały układu .Orbitrola bym się nie czepiał bo na początku też tak myślałem i podmieniałem go , ale problemy nie znikały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beniu33    2

Chodzi mi o kliny przy wąsach kierowniczych które wymieniałeś na te z podwójnymi wąsami(siłownik i drążek poprzeczny)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ibanezrg1
      Witam Serdecznie Ludzi z Forum
       
      Mam pytanie odnosnie Massey Ferguson 165 z lat 1967 w zwyz
      1. Traktor mialby mi sluzyc sporadycznie bardzie w teren lesny ,przywiezsc jakies drewno na opal lub w klocu , a takze koszenie 3 hektarow trawy rotacyjna, i do takich robot przydomowych ,czesem cos przewiesc- co myslicie o tym ciagniku czy warto inwestowac w takiego staruszka dodoam ze jestem tez przygotowany na wklad finansowy tylko czy nie ma problemu z czesciamy do nich i czy sa duzo drozesz jak do C330 czy 360
      2.Zastanwiam sie czy zamisat takgiego MF-165 nie kupic C330 czy 360 .Sam nie wiem bo ma okzaje kupic MF165 za jakies 7500zl na chodzie zaresjtrowany zniszczony wizulanie do wymiany opony wszytskie 4 sztuki skrzynia dziala 3.Czytalem tez natomiast ze w tym modelu 165 tez sa hamulce tak jak w C330 i 360 i ze to nie rewelacja ale jedzilem troszku C330 i tak tragicznie nie bylo
       
      Prosze o wyczerpujace odpowiedzi i wszelkie informacje o tym modelu MF165 mile widziane .Chyba ze ma ktos jakies inne porpozycje co do C330 czy C360 ale z tego co patrzylem po internecie to za C330 do remontu trzeba dac od 9tys zl w zwyz a to dalej taki pachpajek tyle ze zgrabny bo mniejszy chyba od 165
    • Przez dominikl95
      Zakupiłem MF 699 i chciałbym sie was zapytać do czego służą wajchy od podnosnika jedna od podnoszenia a druga?Proszę o wytłumaczenie do czego one służą.
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez EmoGirl33
      Witam  kupiłem ciągnik MF  274 to jest podobno takie same co Landini 6500  i chce wymienić olej i jak gdzie sa wszystkie filtry np oleju paliwa czy mógł by mi kota powiedzieć lub wysłać jakiegoś linka  jak on wygląda?
    • Przez keeway
      Witam chce obic w ciagniku podsofitke eko skora i potrzebuje czarna z czerwonym szwem zamawial ktos taka lub ma link do ogłoszenia.   Zapodaje zdjęcie.   https://zapodaj.net/47f8ce9300934.jpg.html
×