piotreq8011

Końcówki wtryskiwaczy

Polecane posty

piotreq8011    92

Witam!

Poczytałem ostatnio o przeróbce w C330, że wsadza się rozpylacze od poloneza i silnik lepiej pracuje, mniej dymi, itp. Sam nawet już przymierzam się do tego w swoim ursusie. I właśnie zastanawiam się czy dało by się tak zrobić w zetorze 8011 tzn wsadzić takie rozpylacze aby silnik lepiej pracował i mniej dymił bo to już mnie zaczyna denerwować. A może wystarczy zmienić na Boschowskie końcówki jak w c330 tylko gdzie takie coś dostać? Próbował ktoś z was tego? A może macie jakieś inne patenty na dymienie? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misio2614    5

nie koniecznie mocne dymienie to znaczy remont, może być także zużyta pompa wtryskowa, a w takiej sytuacji dawkę paliwa należy skorygować na stole probierczym.

 

Też raz się zastanawiałem na wymianą wtrysków na inne w mojej 80, ale no niestety brak jest jakichkolwiek informacji o zamiennikach końcówek wtrysków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek73    366

Zależy jaką pompa wtryskowa jest. Jak nowego typu to radzę założyć końcówki 4 otworkowe i ciśnienie na 180 ustawić. Dużo pomaga i dużo lepiej chodzi. Jak starego typu to dużo się nie zrobi. Końcówki 4 otworkowe i ciśnienie 160.Trochę pomoże.

Przede trza zobaczyć w jakim stanie są zawory i znaleść dobrego mechanika do pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotreq8011    92

@Przemko ciągnik jest po remoncie ma nabite niemal 1000 mth

@misio2614 pompa wtryskowa po regeneracji

@tomek73 ciągnik jest z 1970 roku, czyli raczej pompa starszego typu a te końcówki 4 otworkowe to są od wersji turbo?

@Klepk995 jakbyś zauważył tamten temat dotyczy Ursusa c330 a nie Zetora i wiem że jest taki temat :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    366

To turbo są całkiem inne. A do zwłykłej są 4 i 5 otworkowe. To zależy od typu ciągnika. Ale mi dużo lepiej chodził na 4 otworkowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Zetor 8011 nie ma prawa kopcić na czarno.Jak kopci to jest coś nie tak.Zdrowy silnik w Zetorze to minimalny dymek jak w C-360P.

Tyle ode mnie.

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotreq8011    92

@tomek73 Dzięki za odpowiedź, po sezonie raczej wymienimy końcówki :)

@POL1 Nie kopci na czarno raczej tak szaro- niebieskawo ale oleju rzadko trzeba dolać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek2000    8

planuję wyremontować wtryskiwacze w c330  bo kopci na czarno i cięzko wchodzi na obroty jak jest zimny

co się oplaca kupienie innych na allegro czy regeneracja tzw. wymiana końcówek? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Arek
      Przymierzam się do remontu silnika w 12145. Jakiej firmy zestaw naprawczy (tuleje+tłoki) polecacie ?
      Na allegro znalazłem:
      Granit - 99zł
      THM - 150zł
      MAHLE - 205zł
      Wiadomo, że nie chcę wydać majątku ale ma być zrobione porządnie. Jestem ciekaw czy te z granitu czy to jakaś chińszczyzna i nie warto sobie tym głowy zawracać ?
    • Przez Oskar2104
      Witam , przerabiałem swojego Zetora 8145 na turbo , wszystko co należało wymieniać , wymieniłem. Pompe zostawiłem swoją ale zawiozłem do Pana który się zajmuje takimi sprawami , i zmienił mi części które trzeba min ten regulator , a mam pytanie czy sekcję też są inne ? Zadaję to Pytanie bo doszukuje się przyczyny czemu jest taki słaby , nie wkręca się odrazu na obroty
    • Przez tespis17
      Witam. Mam problem z pukającymi zaworami. Cały czas pukają zawory aż urywają się i wpadają do środka do tłoka- średnio raz co dwa lata. Wyginają się laski zaworów.
      Zawory ustawiane były przez trzech różnych mechaników. Na początku nie pukają, a potem po rozgrzaniu  to samo. Rozrząd  ustawiony dobrze na znaki. Nie ma luzów na kołach. Wtrysk ustawiony dobrze, nie dymi, mocy nie brakuje. Na klinie od wałka rozrządu nie ma luzu. Pomysły mi się kończą co może być??? 
    • Przez Bialy8011
      Witam.  
      Mam taki problem z moim Zetorkiem 8011.  Wypala mi olej z filtra powietrza, naleje do tego wyżłobienia w misce i po 5 kilometrach jazdy zaczyna dymic na niebiesko i pali normalnie ten olej bo czuć. Pod filtrem jest sucho. Jaka może być tego przyczyna?  Jak go przywiozłem z czech 2 lata temu to był normalny stan, zrobiłem 400 mth i odkąd zauważyłem ( gdzieś od półtora roku ) pali ten olej. Siłę ma jak głupi, jak na traktor 75 koni naprawdę jest mega.  Tylko martwi mnie ten olej czemu to tak się dzieje? Pomóżcie coś Panowie
    • Przez Vroobel
      Witam!
      Przymierzam sie do wymiany zestawów naprawczych przy zetorze 8045, przyczyna jest brak kompresji na 4 tloku, mial ktos taki przypadek? Podejrzewam, że był przegrzany i nie miał termostatu, ale do rzeczy ma ktoś jakąś informację na temat zestawów, Zetor sprowadzony byl z Danii  były w nim zestawy na 3 pierscienie, parę lat temu mechanicy założyli zestawy na 4 pierscienie  i teraz już nie wiem jakie założyc zestawy, silnik starego typu z 77r.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj