piotreq8011

Końcówki wtryskiwaczy

Polecane posty

piotreq8011    93

Witam!

Poczytałem ostatnio o przeróbce w C330, że wsadza się rozpylacze od poloneza i silnik lepiej pracuje, mniej dymi, itp. Sam nawet już przymierzam się do tego w swoim ursusie. I właśnie zastanawiam się czy dało by się tak zrobić w zetorze 8011 tzn wsadzić takie rozpylacze aby silnik lepiej pracował i mniej dymił bo to już mnie zaczyna denerwować. A może wystarczy zmienić na Boschowskie końcówki jak w c330 tylko gdzie takie coś dostać? Próbował ktoś z was tego? A może macie jakieś inne patenty na dymienie? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misio2614    5

nie koniecznie mocne dymienie to znaczy remont, może być także zużyta pompa wtryskowa, a w takiej sytuacji dawkę paliwa należy skorygować na stole probierczym.

 

Też raz się zastanawiałem na wymianą wtrysków na inne w mojej 80, ale no niestety brak jest jakichkolwiek informacji o zamiennikach końcówek wtrysków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Zależy jaką pompa wtryskowa jest. Jak nowego typu to radzę założyć końcówki 4 otworkowe i ciśnienie na 180 ustawić. Dużo pomaga i dużo lepiej chodzi. Jak starego typu to dużo się nie zrobi. Końcówki 4 otworkowe i ciśnienie 160.Trochę pomoże.

Przede trza zobaczyć w jakim stanie są zawory i znaleść dobrego mechanika do pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotreq8011    93

@Przemko ciągnik jest po remoncie ma nabite niemal 1000 mth

@misio2614 pompa wtryskowa po regeneracji

@tomek73 ciągnik jest z 1970 roku, czyli raczej pompa starszego typu a te końcówki 4 otworkowe to są od wersji turbo?

@Klepk995 jakbyś zauważył tamten temat dotyczy Ursusa c330 a nie Zetora i wiem że jest taki temat :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

To turbo są całkiem inne. A do zwłykłej są 4 i 5 otworkowe. To zależy od typu ciągnika. Ale mi dużo lepiej chodził na 4 otworkowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Zetor 8011 nie ma prawa kopcić na czarno.Jak kopci to jest coś nie tak.Zdrowy silnik w Zetorze to minimalny dymek jak w C-360P.

Tyle ode mnie.

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotreq8011    93

@tomek73 Dzięki za odpowiedź, po sezonie raczej wymienimy końcówki :)

@POL1 Nie kopci na czarno raczej tak szaro- niebieskawo ale oleju rzadko trzeba dolać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek2000    8

planuję wyremontować wtryskiwacze w c330  bo kopci na czarno i cięzko wchodzi na obroty jak jest zimny

co się oplaca kupienie innych na allegro czy regeneracja tzw. wymiana końcówek? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bialy8011
      Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
    • Przez Papkin
      Kolejny raz problem z Zetorem. Ciągnik zgasł sam z siebie, zacząłem podejrzewać układ paliwowy. Wymieniłem filtry, wyczyściłem odstojnik,odpowietrzylem,dalej nie chciał odpalić. Następnie wyjąłem pompę paliwa i wtryski. Diagnoza zatarta pompa. Zamontowałem pompę po regeneracji i wtryski,odpowietrzylem,pompa podaje paliwo, ciągnik dalej nie chce odpalić. Raczej odpada problem z elektryką już wszystkie przewody sprawdziłem i poczyscilem. Rozrusznik na chwilę obecną u elektryka do sprawdzenia. Plak nie pomaga. Próbowałem też z przesuwaniem pompy w stronę bloku i na zewnątrz. Ma ktoś jakieś pomysły?
       
    • Przez lukasz021086
      Witam. Leci mi olej z pompy wtryskowej. Prawdopodobnie od strony silnika. Ma ktoś pomysł co mogło się stać? 
    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, wczoraj przeprowadzałem pierwszą grubszą robotę kupionym na wiosnę 8145. Talerzowalem i kiedy silnik się porządnie nagrzał to ciśnienie spadło do 0,8 na 800 obr/min, przy wyższych obrotach jest ponad 2. Z kolei na zimnym wynosi 4,5 na 800 obr. Wiem, że wraz z nagrzaniem ciśnienie spada, ale czy te 0,8 to nie jest trochę przymało? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj