Zaloguj się, aby obserwować  
tomek15h

Ramiona tylnego tuza c 385 i pochodne

Polecane posty

tomek15h    110

Jako że w mojej 12 są zaspawane wysuwne końcówki ramion podnośnika mam pytanie o ile wysuwają się te końcówki z ramion? W ilu pozycjach można je ustawić? I jak przy maksymalnym wysuwie zachowuje się podnośnik,czy nie rwą sie przy ciężkich maszynach(pług obrotowy czy agregat uprawowo siewny)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

W tych ciągnikach nie można wysuwać końcówek z ramion tylko ewentualnie je zmienić na inne z dużymi lub małymi otworami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

@boku27, co ty za farmazony opowiadasz...

 

@tomek15h, skoro masz zaspawane to najwidoczniej komuś się wysuwały bo sie obrobił bolec i rant w tej końcówce... wysuwają się tak jak na tym zdjęcu

http://www.okazje.info.pl/okazja/inne/przegub-ciegla-dolnego-prawy-c-385-87450080.html wg, instrukcji i pewnych książek, to je się wysuwa poprzez naciśnięce sprężyny, która podnośi ten sworzeń w celu ułatwionego podpięcia maszyny na tylny TUZ, jak się podepnie to powinno się wtedy cofnąć i sworznie wskakuja na swoje miejsce...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tak jak pisze @FINN, tylko i wyłącznie służą do łatwiejszego podczepienia maszyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek15h    110

W takim razie myszę zapomnieć o możliwości wysuwania ramienia w celu oddalenia maszyny od ciągnika ,czy nieco wyższego podniesienia maszyny .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

@ FINN kolego ja nie opowiadam farmazonów tylko właściwie odczytałem temat ponieważ pytanie było o możliwość wydłużenia cięgien poprzez wysunięcie końcówek z lag i pracę w takim położeniu co jest jak sam napisałeś niemożliwe. ^^ Można ewentualnie ułatwić sobie podpinanie maszyny. Czytaj ze zrozumieniem to nie będzie problemu następnym razem!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Dzigit189
      Mam takie odciagi w Zetorze 8011 . Jak je dobrze ustawic żeby talerzowka szła w linii . Ustawienie np. Bolca po obu stronach na ten sam otwór powoduje że i tak na jedną stronę ściąga bardziej.

    • Przez elamir
      Pytanie może głupie ale nie znalazłem odpowiedzi. Zgodnie z danymi technicznymi obroty wom 540/min osiąga się przy obrotach silnika 1890. I moje pytanie czy poniżej takich obrotów silnika wom będzie miał mniejsza prędkość i analogicznie przy większych obrotach silnika powyżej 1890 wom przekroczy 540 obr/min? Czy 540obr/min to są maksymalne obroty wom?
    • Przez freshTomato
      Witam.
      Kolega w swoim ursusie 1614 chciał zmienić koła z 18.4 R34 na 18.4 R38, na przodzie ma 14.9 R24 i pytanie czy coś trzeba zrobić aby zmienić przełożenie i aby przednie koła szybciej się kręciły, czy poprostu je zmienić?
      Z naszych wyliczeń wyszło że uwzględniając przełożenie przedniego napędu dla 1614 prędkość koła R24 wynosi 27,67 km/h, dla tylnego napędu R34 wynosi 27,33 km/h, a dla R38  28,98 km/h na 3 biegu. Stąd pytanie, bo słyszałem że przednie koła muszą się trochę szybciej kręcić od tylnych? 
      Słyszałem że trzeba gdzieś zmienić przełożenie dla większego rozmiaru kół tylko gdzie?
      Pozdrawiam.
    • Przez Kurwer21
      Witam, przychodzę z zapytaniem, mianowicie dziś podczas jazdy Ursusem c385, słyszałem takie specyficzne pukanie mniej-więcej na zwolnicy. Później, gdy w ciągniku jeździła ze mną druga osoba, to też to słyszała i czuła to pukanie pod siedzeniem pasażera. Wie ktoś o co może chodzić?
    • Przez Mati2006
      Witam,przerabiałem skrzynie biegów z 3 na 4
      z 3 lata temu,nie ma wzmacniacza (wyjęty) i  skrzyna strasznie wyję na 3 i 4 biegu. Zrobione już ponad 200 mtg.
      Co to może być?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj