Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
michasko    1

witam. Właśnie skączył mi się wałek przedniego napedu tzn frezy prawie już się obcieły na wałku. Z tulejkami nie ma problemu bo można kupić za 150 zł natomiast sam wałek u korbanków kosztuje około 2 tys zł. Mysle nad dorobieniem takiego walku np od rozrzutnika 2 osiowego, tam występuje taki wałek z jednej strony już z frezami natomiast z drugiej można byłoby takie frezy dorobić , tylko nie wiem czy warto? Może ma ktoś inne pomysły na ten wałek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pisklaczun    114

mój wujek dawał sam wałek ten do goscia i mu go naspawał i później dłutownica czy jak to sie zwie robił frezy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Podejrzewam, że ten wałek to inna klasa materiału niż ten z rozrzutnika. Lepiej sprawdź twardość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilK199    9

Tak jak koledzy pisza, mozna dorobic ten walek tylko trzeba odpowiednia twardosc materailu znalesc lub podobny walek oraz madrego tokarza. Sprawdz kolego mocowanie calej osi i tulejki w korpusach czy nie sa juz wyrobione.


Ursus:360, 360 3P,Białoruś JUMZ koparka rolnicza,MF 595 MKII MP:)
a w przyszłości Fendt(612 145KM) lub MF(8110-8120,135-145KM):)
Jeśli jesteś z okolic Wielunia i Sieradza napisz:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilo285    3

Przerabiałem ten temat u siebie, jak naspawać to tylko Tigiem z użyciem twardego drutu ale myśle że lepszym pomysłem jest zrobienie nowej złączki ale nie z frezami a z gniazdami na 2 kliny i takie same gniazda na wałku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

A może używany przecież na allegro wystawiają części z rozbiórki i może za pół ceny albo taniej oryginał da się kupić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    39

ja naspawalem :P ale na na tej zlaczce (ale frezy spawalem i a to samo wychodzi) troche pochodzil ale nie dlugo bo znowu zcielo :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    11

kolego po pierwsze nie masz współosiowosci czopy na przednim moscie sa wyrobione i dlatego poszedł frez odrazu ci mówię wykrec cały most zregeneruj sworznie nowe tuleje zregeneruj frez na walku nowy łacznik i bedzie git. W moim 3060 tak miałem na poczatku tego roku to robilem w lutym i powiem ci ze zrobilem 800 godzin i walek nie ma luzów a duzo sie jedzilo. Skąd jestes znam dobra firme ktora to robi. 2 tys zł zaplacilem robili juz to nie raz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6400

Dobre rozwiązane i sprawdzone w praktyce. Należy kupić 2 połówki krzyżaka z zabezpieczeniem i frezami. Połączyć krzyżakiem i mamy przegub. Są pasujące do wałka. To połączenie zapobiega też dzwonieniu tulei łączących. Dorym rozwiązaniam tez jest nawiercenie otworu nagwintowanie go i wkręcenie śruby która ustala położenie przegubu w stosunku do wałka.

Ten przegub montujemy zamiast tulei. Długi walek i podpora pozostaja bez zmian.

Edytowano przez mirro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michasko    1

mirro możesz to jaśniej wyjaśnić bo nie rozumie. Przeguby faktycznie sie tam nie mieszcza...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Może mi ktoś podpowie czy żeby wymienić uszczelniacz w przednim napędzie muszę wyjąć most i odkręcać główkę mostu czy bez rozbierania się da dodam że cieknie od strony wałka atakującego idącego od skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6400

Jutro wygrzebię wymiary i podam cały zestaw. A w jakim ciągniku to ma być, bo może faktycznie miska olejowa przeszkadza a być może rozmawiamy o różnychciągnikach i silnikach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    13

sznajdik...jesli masz na mysli uszczelniacz na walku atakujacym to raczej zrobisz to bez wyciagania mostu, odkrecasz nakretke, wyciagasz tulejke i pozniej uszczelniacz, przynajmniej tak bylo u mnie w 3070 a Ty masz na mysli 3060 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Dokładnie tak 3060 a ten uszczelniacz jakiś nie typowy jest czy jakiś zwykły łatwo dostać i czy ma oznaczenia gdzieś napisane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    13

Dokładnie tak 3060 a ten uszczelniacz jakiś nie typowy jest czy jakiś zwykły łatwo dostać i czy ma oznaczenia gdzieś napisane?

 

Nie pamietam czy numery sa tez po przecinku ;) ale dobry uszczelniacz cos okolo 50zl wiec nie majatek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Jestem świadom co do ceny bo wymieniałem przy krzyżakach to płaciłem za jeden 40 a zadrugi 60 +/- parę zł tak że 100 na strone wychodziło uszczelniacze corteco

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobertN    1

naprawa walka atakujacego ( frezy) to koszt okolo 600zl, Zainterasowani niech odzywaja sie na pw , dam namiary

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
      AgroDane - Dane techniczne maszyn rolniczych
      AgriDane - Specs of agricultural machinery
      AgriDaten – Technische daten von landmaschinen
      AgriSpec – Technische gegevens voor
      AgriDatos – Datos técnicos de maquinaria agrícola
      AgriDonnées – Données techniques des machines agricoles
      AgriDati – Dati tecnici per macchine agricole
      АгроДанные — Tехнические данные сельскохозяйственной машин
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj