Zaloguj się, aby obserwować  
sports2011

kontrolki renault Ceres 620 RX

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
sports2011    0

Mam pytanko od czego sa te 2 zielone kontrolki ciagle sie swieca nie moge ich wylaczyc dodatkowo pokazuje żółwia na wyswietlaczu i wl pierwszy bieg a wszystko jest wylaczone nie mam pojecia;) Dodam zdjecie .

post-40270-0-90265600-1353084554_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To są kontrolki od włączonego napędu oraz blokady kół. a skoro Ci się palą ciągle to masz coś nie tak podłączone spróbuj włączyć/wyłączyć tymi przyciskami obok 1 to 4x4 a 2 blokada. Jak wciskasz hamulec to powinna się zapalić kontrolka od napędu bo hamuje na 4 kola, jak przekroczysz 15km/h to automatycznie rozłącza napęd. Jeśli chodzi o blokadę to włącza i wyłącza automatycznie jak podnosisz i opuszczasz TUZ (najpierw musisz ją sam włączyć)

 

ps. Gdzie podziałą Ci się 2 dzwignia od hydrauliki :P

tłumacze jak to działa bo widzę, że kupiłeś właśnie renie i jesteś zielony

Edytowano przez Frytek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sports2011    0

ok dzieki,Fotka jest z neta nie z mojego ;) dzwignie mam jutro sprobuje to wyłaczyc dzis musiałem kleme odłaczyc za nic w swiecie nie szło tego wyłączyc non stop swieciła kontrola.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No spoko nie ma za co jak będziesz miał pytania śmiało pisz mam podobny sprzęt. Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sports2011    0

Za nic w swiecie nie idzie wyłączyc tej zielonej kontrolki przy wlaczonym silniku nie swieca a gdy go gasze zapalaja sie . Tak samo jest z polbiegiem non stop wyswietla go na panelu nie gasnie po wyl silnika Nie wiem juz jak mozna to wyl ;) Moze ma gdzie wyl pradu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A w ogóle działa Ci przedni napęd i blokada? możesz włączyć i wyłączyć je tymi guzikami obok kontrolek ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sports2011    0

Tak gdy ciagnik jest wlaczony bez problemu moge wl i wylaczac blokade i naped . Ale gdy wylacze i zgasze silnik to kontrolki sie same zapalaja. I do tego polbieg wyswietla takze non stop.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No to wychodzi na to że poprostu masz coś zle podłączone...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sports2011    0

Widze ze niezle mam cos poprzestawiane tak samo gdy ustawie np zeby podnosiło ramiona na 80 cm i 40 w dół to nie moge sama rączka regulowac tylko jeszcze musze tym przyciskiem do gory dopiero raczka i podnosi tak nie wierze ze trzeba na kazdym koncu tym cypelkiem do gory i na doł i dopiero opuszczac? Chyba sama wajcha opuszczamy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Znaczy się nie wiem czy cię dobrze rozumiem... Jesli chodzi o wysokosćć podnoszenie i opuszczania możesz sobie ustawiać od 0 do 100 co jeden (na moje to nie sa cm tylko poprostu taka wartosć) ustawiasz to tymi dwoma przyciskami kwadratowymi (obok masz ogrągłe) i to sobie ustawiasz na stałe w robocie a gora/ dół to operujesz tym cypelkiem (kciukiem) tam gdzie masz docisk, stop, blokade itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj