Chota

Różne generacje Ursusa 360 3p?

Polecane posty

dawid12    50

unas jak dziadek kupował ciągnik to dostał klucze o dziwnej numeracj np.:3/5 itp:)


Kierownicę ujął w dłoń, przeżegnał się, beret na skroń
W stacyjce klucz i raz i dwa, spalin kłąb i silnik gra
Już na polu za łanem łan, wykonany za planem plan
A w duszy radość albo gniew, słoneczko mu gdzieś zza drzew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

to są klucze calowe. ja dostałem komplet do 3512 ;)


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

u nas też dali, kilka jeszcze przetrwało do dziś, ale jak chciałem go odpowietrzyć to 2 klucze musiałem rozpiłować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    12
@Chota

Twój 3P to który rocznik?

ja mam 3p z roku 1986


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

nie wiem co jest z ta skrzynia biegów. na początku zaczął wyłączać sie wałek i podczas pracy trzeba bylo cos podlozyc pod dzwignie i trzymac nogą :rolleyes: a teraz cos z biegami sie stalo bo mam tylko trojke i nie moge wykleszzyc. ojciec mowil ze pomiedzy listwami sa jakies kulki ze sprezynkami czy cos takiego i one to powoduja ale na szczescie mam do dyspozycji jeszcze C-330 z turem i C-328 ;)


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

a silnik po prostu fachowa angielska robota chlodnica zalana od poczatku plynem i to robi frajde nie ma problemu z nagrzewaniem sie a koszenie to mawet wyprzedze sasiada C-360 a on otwarta maska i dwojka jezdzi bo mu sie grzeje tak samo przy agregacie ja pociskam na trojce a on nadal z otwrta maska bo mu temp na czerwony zakres wchodzi :rolleyes:


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcincho    106

Jak mu sie grzeje to niech chłodnice wyczyści, u mnie też mieli z tym problem to dziadek zawiózł chłodnice do kółka i teraz kompletnie inny ciągnik jest :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1
No i to jest różnica między perkinsem oryginalnym a tym klepanym u nas, z tego co wiem większość śrub zostało przerobionych na układ metryczny :rolleyes: co ciekawe podobno wraz z silnikami perkinsa przywędrowały do naszego kraju imbusy ;)

 

nie zgodzę się co do tych imbusów bo z tego co ja wiem w skrzyni biegów w 60 są na imbusy skręcone pokrywy od wałków sprzęgłowych bodajże a były skręcane w ten sposób jeszcze zanim ktoś pomyślał aby tam wrzucić silnik 3p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2
nie wiem co jest z ta skrzynia biegów. na początku zaczął wyłączać sie wałek i podczas pracy trzeba bylo cos podlozyc pod dzwignie i trzymac nogą :rolleyes: a teraz cos z biegami sie stalo bo mam tylko trojke i nie moge wykleszzyc. ojciec mowil ze pomiedzy listwami sa jakies kulki ze sprezynkami czy cos takiego i one to powoduja

Ta kulki ze srężynkami są w tych śrubach pomiędzy dźwigienkami od reduktora i wałka. Jak wałek wyskakiwał to mogła sie ta śróbka co ustala listwe od wałka poluzować i nie trzymała w odpowiednim położeniu listwy. A jak sie skrzynia zakleszczyła na 3 biegu to od 2 i 3 biegu jest ta środkowa śruba. Wykręć ją i śrubokrętem spróbuj przesunąć listwe w przód lub w tył. To powinno odblokować skrzynie. U mnie luzuje sie śruba od wstecznego i jedynki, to wtedy bardzo ciężko te dwa biegi sie przełączają, ale od razu dokręcam i jest ok. Nie odkręcaj wszystkich śrób naraz bo sie zrobi zamieszanie w skrzyni i potem bedzie trudno wszystko poustawiac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

wlasnie tak probowalem i nie idzie jej przesunac a co do WOMu to chce wymienic listwe bo kumpel mowil ze moze jest lekko zgieta i nie kieruje na srodek trybu i wtedy sie wyklesczza :angry:


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

Może i jest troche zgięta. Nieraz WOM sie ciężko włącza w tych traktorach i Widziałem jak ludzie kopią butem dżwignie żeby sie wcisła a wystarczy włączyć bieg i ciut ruszyć do przodu. Wtedy tryby sie lepiej ułożą i dźwignia lekko sie włącza. A co do biegów to czasem nie wyrywałeś jakiegoś pieńka czy coś wtym stylu? Chodzi mi o mocne wyszarpywanieanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

naprawiłem to tylko chwilowo te kulki czy coś tam sie wstawiały i listwie mi blo9kowały ale proszę o pomoc przy tym WOMie bo chce mieć go sprawnego bo mi jest bardzo potrzebny do rozwożenia obornika bo 328 to trochę ma ciężko jak czubaty rozrzutnik nakładę :rolleyes:


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcincho    106
nie zgodzę się co do tych imbusów bo z tego co ja wiem w skrzyni biegów w 60 są na imbusy skręcone pokrywy od wałków sprzęgłowych bodajże a były skręcane w ten sposób jeszcze zanim ktoś pomyślał aby tam wrzucić silnik 3p

Możliwe, jakoś specjalnie nie studiowałem budowy tych ciągników bo ja rolnik hobbysta jestem i tyle, a to co napisałem to tylko zasłyszana plotka czyli informacja niekoniecznie potwierdzona :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3035

kup nowe dociski albo rozkrec go i podluz sruta pod sprezynke najlepszy bedzie rowerowy


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    78

u mnie jak tata kupił 3p to rownie dostal zestaw kluczy calowych i one sa do dzis a 3p juz niema :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

ja mam 3p z87 roku - to były jeszcze orginalne silniki UK czy juz nasi tam lapy pchali? Jak to sprawdzic ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

ja mam 3p z konca89roku i mial akumulator z przodu i wlozylo sie 2 na tyl bo mi skakal i pekl podczas jazdy. ma tez swiatla awaryjne i 2 kontrolki od migaczy do sprawdzania kierunkow w przyczepie jezeli w przyczepie niedzialaja kierunki to te kontrolki ostrzegaja niewiem co to za bajer ale fabryczny. i jeszcze cos jest na sprezarce ale niewiem co. mechanik mowil ze to nowy model;

na polske produkowali do 91 bodajze albo 93roku a n eksport do 95

 

I OSTATNIE MODELE MIALY FABRYCZNY AAKUMULATOR Z PRZODU (PORAZKA) TYLNY ZACZEP INNY, NA POMPIE WTRYSKOWEJ COS BYLO, I INNA SPREZARKE ALE TO CHYBA MODELE EKSPORTOWE.a ja mam ten bajer z tymi kontrolkami na przyczepe i to bylo fabryczne.

 

PS. ile jest fabryk co skladalo ursusa 360-3p???? bo ja wiem o NIMECIE w NISKU

Edytowano przez banan575

Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kryha16dob    1
naprawiłem to tylko chwilowo te kulki czy coś tam sie wstawiały i listwie mi blo9kowały ale proszę o pomoc przy tym WOMie bo chce mieć go sprawnego bo mi jest bardzo potrzebny do rozwożenia obornika bo 328 to trochę ma ciężko jak czubaty rozrzutnik nakładę :P

 

a wez zmien caly ten dekielek od właczania womu i powinno byc git.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kryha16dob    1

ja mam 3p z 87 i tez jest wiekszosc srub calowych. fabryczny komplet kluczy praktycznie w pelni :P . i to jest chyba silnik oryginalny z uk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

oryginalne silniki z UK były montowane do 1983 roku póżniej już były składane w polsce


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam 3p z 89r i w moim jest jeden akumulator z przodu nad obciążnikami , a w sąsiada 3p są dwa jeden pod sprzęgłem a drugi pod hamulcem i gazem i też jest z 89 r .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



    • Przez arek116
      co możecie powiedzieć na temat opon chińskich i indyjskich???? oczywiście wolał bym stomila albo baruma ale fundusze na taki wypas nie pozwalają.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj