Chota

Różne generacje Ursusa 360 3p?

Polecane posty

Chota    12

witam mam pytanie bo sa 3 generacje c360 3p ja posiadam 2 genracje

a wiec czy wiecie w jakich latach byly robione??? i napiszczie wszystko czym sie roznial i co o nich wiecie


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PongO    1
witam mam pytanie bo sa 3 generacje c360 3p ja posiadam 2 genracje
ja tez mam 3p i niewiem jak ty wiesz z ktorej jest generacj powiedz mi. moj 3p jet z roku 1990

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    78

moj tata twierdzi ze to sie tylko roznilo połozeniem akumulatora i zamiana pradnicy na alternator ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greg93    4

Ja mam z 91r to ma zaczep transportowy taki jak w fergusonie .


Ursus & JD Rulezzzz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PongO    1
Ja jeżdziłem dwoma 3p to miały inne włączniki odpalania.
to pewnie mial taki przycisk jak od klakson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Z tego co ja wiem to C-360 3p różni sie tylko silnikiem i takim tam szczególami, a nigdy nie slyszłaem o generacjach C-360 3p.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

w ostatnich wypustach 3p był tylko 1 akumulator z przodu nad ciężarami (których było chyba tylko 4) i górny zaczep jak w mf i jeszcze światła awaryjne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    78
w ostatnich wypustach 3p był tylko 1 akumulator z przodu nad ciężarami (których było chyba tylko 4) i górny zaczep jak w mf i jeszcze światła awaryjne

co do swiateł awaryjnych to niewiem, moj tata miał 3p z 85r i juz wtedy miał awaryjne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

w moim z 88r awaryjnych nie było nie wiem może były za dopłatą w wersji "de lux" ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2
w ostatnich wypustach 3p był tylko 1 akumulator z przodu nad ciężarami (których było chyba tylko 4) i górny zaczep jak w mf i jeszcze światła awaryjne

Ja sie z takim nigdy nie spotkałem, a jak sie niektóre różniły drobiazgami to typu włącznik czy przełącznik to sie raczej nie liczy tego jako następna generacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

To podobno było tak, że pierwsze modele 3p miały silniki sprowadzane w całości z Anglii, później całość była już u nas składana a od '89 roku dawali właśnie jeden akumulator z przodu i inny zaczep.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254

To by oznaczało że te pierwsze 3p były najlepsze.... ;)

 

Rodowy Anglik lepszy od tego składanego w Polsce....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

wielce prawdopodobne z tym montowaniem silników sprowadzanych z UK. u nas jak był remont w 3p to gościu od szlifowania wału pytał sie o rocznik bo nowsze modele miały tylko powierzchniowo utwardzane wały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid12    50

[/size]

od '89 roku dawali właśnie jeden akumulator z przodu i inny zaczep.

 

i tu sie z toba niezgodze poniewaz u dziadka jest 3P z 1989r i ma 2 akumulatory


Kierownicę ujął w dłoń, przeżegnał się, beret na skroń
W stacyjce klucz i raz i dwa, spalin kłąb i silnik gra
Już na polu za łanem łan, wykonany za planem plan
A w duszy radość albo gniew, słoneczko mu gdzieś zza drzew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61
[/size]

 

i tu sie z toba niezgodze poniewaz u dziadka jest 3P z 1989r i ma 2 akumulatory

prawdopodobnie zależy jeszcze w jakiej fabryce były składane i z jakiej części roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
[/size]

 

i tu sie z toba niezgodze poniewaz u dziadka jest 3P z 1989r i ma 2 akumulatory

Rok to szerokie pojęcie ;) Może Twojego dziadka jest z początku roku, a 1 aku dawali np. od połowy '89? Nie wiem, tak tylko przypuszczam. Ktoś wie coś więcej o tych 3P z oryginalnymi Perkinsami?

 

@Chota

Twój 3P to który rocznik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid12    50

mirasek masz racje mój jest kupiony na wiosne:) te co były produkowane potem to moze miały 1 akumulator:)


Kierownicę ujął w dłoń, przeżegnał się, beret na skroń
W stacyjce klucz i raz i dwa, spalin kłąb i silnik gra
Już na polu za łanem łan, wykonany za planem plan
A w duszy radość albo gniew, słoneczko mu gdzieś zza drzew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

ja mam c-360 3P z 1985 roku mam ten angielski silnik. śruby są calowe a nie 8 mm. silnik bez zadnej awarii przez 5300 mth tylko skrzynia sie j......e


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcincho    106

No i to jest różnica między perkinsem oryginalnym a tym klepanym u nas, z tego co wiem większość śrub zostało przerobionych na układ metryczny ;) co ciekawe podobno wraz z silnikami perkinsa przywędrowały do naszego kraju imbusy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



    • Przez arek116
      co możecie powiedzieć na temat opon chińskich i indyjskich???? oczywiście wolał bym stomila albo baruma ale fundusze na taki wypas nie pozwalają.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj