Skocz do zawartości
Chota

Różne generacje Ursusa 360 3p?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
rożne
Chota    1

witam mam pytanie bo sa 3 generacje c360 3p ja posiadam 2 genracje

a wiec czy wiecie w jakich latach byly robione??? i napiszczie wszystko czym sie roznial i co o nich wiecie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PongO    1
witam mam pytanie bo sa 3 generacje c360 3p ja posiadam 2 genracje
ja tez mam 3p i niewiem jak ty wiesz z ktorej jest generacj powiedz mi. moj 3p jet z roku 1990

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    38

moj tata twierdzi ze to sie tylko roznilo połozeniem akumulatora i zamiana pradnicy na alternator ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

PongO    1
Ja jeżdziłem dwoma 3p to miały inne włączniki odpalania.
to pewnie mial taki przycisk jak od klakson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Z tego co ja wiem to C-360 3p różni sie tylko silnikiem i takim tam szczególami, a nigdy nie slyszłaem o generacjach C-360 3p.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

w ostatnich wypustach 3p był tylko 1 akumulator z przodu nad ciężarami (których było chyba tylko 4) i górny zaczep jak w mf i jeszcze światła awaryjne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    38
w ostatnich wypustach 3p był tylko 1 akumulator z przodu nad ciężarami (których było chyba tylko 4) i górny zaczep jak w mf i jeszcze światła awaryjne

co do swiateł awaryjnych to niewiem, moj tata miał 3p z 85r i juz wtedy miał awaryjne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

w moim z 88r awaryjnych nie było nie wiem może były za dopłatą w wersji "de lux" ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2
w ostatnich wypustach 3p był tylko 1 akumulator z przodu nad ciężarami (których było chyba tylko 4) i górny zaczep jak w mf i jeszcze światła awaryjne

Ja sie z takim nigdy nie spotkałem, a jak sie niektóre różniły drobiazgami to typu włącznik czy przełącznik to sie raczej nie liczy tego jako następna generacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

To podobno było tak, że pierwsze modele 3p miały silniki sprowadzane w całości z Anglii, później całość była już u nas składana a od '89 roku dawali właśnie jeden akumulator z przodu i inny zaczep.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    10

To by oznaczało że te pierwsze 3p były najlepsze.... ;)

 

Rodowy Anglik lepszy od tego składanego w Polsce....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

wielce prawdopodobne z tym montowaniem silników sprowadzanych z UK. u nas jak był remont w 3p to gościu od szlifowania wału pytał sie o rocznik bo nowsze modele miały tylko powierzchniowo utwardzane wały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid12    10

[/size]

od '89 roku dawali właśnie jeden akumulator z przodu i inny zaczep.

 

i tu sie z toba niezgodze poniewaz u dziadka jest 3P z 1989r i ma 2 akumulatory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57
[/size]

 

i tu sie z toba niezgodze poniewaz u dziadka jest 3P z 1989r i ma 2 akumulatory

prawdopodobnie zależy jeszcze w jakiej fabryce były składane i z jakiej części roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7
[/size]

 

i tu sie z toba niezgodze poniewaz u dziadka jest 3P z 1989r i ma 2 akumulatory

Rok to szerokie pojęcie ;) Może Twojego dziadka jest z początku roku, a 1 aku dawali np. od połowy '89? Nie wiem, tak tylko przypuszczam. Ktoś wie coś więcej o tych 3P z oryginalnymi Perkinsami?

 

@Chota

Twój 3P to który rocznik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid12    10

mirasek masz racje mój jest kupiony na wiosne:) te co były produkowane potem to moze miały 1 akumulator:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    118

ja mam c-360 3P z 1985 roku mam ten angielski silnik. śruby są calowe a nie 8 mm. silnik bez zadnej awarii przez 5300 mth tylko skrzynia sie j......e

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcincho    95

No i to jest różnica między perkinsem oryginalnym a tym klepanym u nas, z tego co wiem większość śrub zostało przerobionych na układ metryczny ;) co ciekawe podobno wraz z silnikami perkinsa przywędrowały do naszego kraju imbusy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×