Zaloguj się, aby obserwować  
darasw1

MF 5430 spadek mocy

Polecane posty

hubertuss    4652

jeszcze się z takim czyms nie spotkałem, aby w jakim kolwiek silniku diesla w filtrze było powietrze. Układ musi być szczelny i bez powietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rocco0987    110

ale gdyby ssał powietrze to by pyrkał chyba z reszta gdyby układ paliwowy był przytkany to tez przynajmniej u nas tak było jak zatkało kolanko na wyjsciu weza z baku, dawałeś gazu a on pyr pyr pyr dusiło go,,, kolego serwis w tarnowie tzn u W.Marek? hahaha jeśli tak to nie dziwie sie, ogólnie chłopaki z serwisu których znam sa w miare ok ale reszta....też mam mfa to juz mnie smiech zbiera na mysli o tym dilerze i tyle, nerwów mi szkoda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel6485    242

Proponuje wyjać i wyczyścić bak. Miałem w tym roku podobny problem w MF 6485 to znaczy podczas pracy Traktor po prostu w pewnym momencie zszedł z obrotów i stracił moc,komputer pokazał błąd związany ze zbyt małym ciśnieniem paliwa. Przyczyną okazała się znajdujaca w baku nie wiadomo jak gumowa uszczelka grubości 1cm która blokowała przepływ paliwa ,uszczelka usunieta traktor od tamtej pory pracuje jak należy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Najpierw proponuje sprawdzić odpowietrzenie. Najprościej odkręcić korek i przejechać się. Oczywiście najlepiej aby nie był zatankowany do pełna. Potem sprawdzić węże paliwowe, czy nie są załamane, przyciśnięte itd. Potem można sprawdzić pompe zasilającą i bak. Nie wiem czy w tym modelu jest jakieś sitko w pompce? Radze starannie rozbierać. Aby nic nie porysować, zniszczyć. Jeśli serwis zobaczy jakieś ślady mogą byc problemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darasw1    0

Jutro jak znajdę trochę czasu to posprawdzam te przewody, mam nadzieje że nic tam poważnego się nie okaże bo jak widać na serwis nie można liczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macko25    27

jeśli spadek mocy a paliwo jest dobrze to może być membrana na pompie wtryskowej.u mnie tak było mam pompę wtryskową delphi lucas i była pęknięta membrana która rurką od kolektora ssąsego do pompy wtryskowej podaje jakie ciśnienie i ustawia dawkę paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darasw1    0

macko25 a jakie ty miałeś objawy? bo w moim jak narazie nic nie znalazłem w układzie paliwowym ale wiadomo że za głęboko na gwarancji nie można szukać żeby się nie przyczepili. Co do tej membrany to można ją wymienić bez rozbierania pompy i jaki był koszt tej naprawy?

 

P.S. Dziś dzwoniłem do serwisu przypomnieć im że mój ciągnik jest niesprawny, a oni na to że coć sobie wymyślam i nie przyjmą mojego zgłoszenia, jakaś parodia!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Napisz pismo do nich email, albo listem poleconym. Jak będą w kulki lecieć Rzecznik Praw Konsumenta ;)

Rozmowy telefoniczne nagrywaj, masz do tego prawo bez uprzedzania osoby, z którą rozmawiasz.


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha094    7

ja miałem podobny przypadek ale w 5465 i okazało sie że filtr paliwa był zatkany ciągnik niekiedy było cieżko uruchomić nieraz wcale nieszło i na pedał gazu reagował bardzo wolno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macko25    27

darasw1 tzn powiem tak ciągnik zaczął dymić ale powiedzmy to taki ciągły dymek był tym mocniejsze obciążenie to bardziej dymił i od razu poczułem że nie ma coś mocy powinnień bardziej silnik przyspieszyć a on był bardzo słabo przyszpieszał z obrotami co do membrany można łatwo odkręcić bez wyciągania pompy i zobaczyć czy nie jest dziurawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ToMclo
      Witam
      Potrzebuje kilku czesci do deutz fahr, a w mojej okolicy nie ma zadnega sklepu z czescimi do niego, moze ktos wie czy w Województwie podlaskim jest jakis serwis lub sklep z czesciami do Deutz fahr
    • Przez Piteriiv
      temat poświecony problemom występujacym głównie na gwarancji ale także po gwarancji (brak części, nie terminowe naprawy, wadliwe naprawy itp.) piszcie negatywne wątki bo pozytywnie mogą być pisane przez osoby związane z dilerami- dlatego lepiej żeby nie było  darmowej reklamy tylko przestroga dla innych kupujacych. mile widziane rozwiązanie tych problemów ze szczegółami.
    • Przez LESNY44
      witam, 
      jestem szczęśliwym posiadaczem tego ciągnika:) odkąd przekroczył moja bramę coś się dzieje bardziej lub mniej uciążliwego. Może wymienię: 
      1) Pierwszym i chyba najpoważniejszym jest skrzynia tz. 2 zakres ma problem z wejściem na swoje miejsce. Pojechał na serwis i nie zrobiono nic oprócz tego ze rozebrano- złożono skrzynie. Jedyna zmiana są wycieki oleju ze wszystkich odkręconych dekli.
      2) Hamulce ciągle się zapowietrzają, wymieniono uszczelniacze pompy i jest lepiej ale po krótkim użytkowaniu czuć że pedał hamulca robi się miękki.
      3) Przy porannym uruchomieniu silnika przez okres ok. 4-5 sekund nie gaśnie kontrolka olejenia. Wymieniono czujnik, ale nic to nie dało.
      4) Gdy umyje ciągnik zapalają się światła stopy i uruchamia przedni napęd.
      5) Ubywa płyn chłodniczy.
      6) Gdy ciągnik pracuje i się rozgrzeje to zacina się wspomaganie.
      7) Ostatnim czasem zdarzyło się nawet ze zapowietrzył się zbiornik paliwa. i trochę wciągną się do wewnątrz.
       
        Jeśli ktoś z Was ma takie lub inne problemy z tym ciągnikiem to proszę piszcie pomoże mi to w naprawach. Dodam ze ciągnik jest jeszcze 6 tygodni na gwarancji i chciałbym to naprawić w ramach tej gwarancji. Tłumaczenia serwisu są różne zazwyczaj takie żeby mnie zbyć, to ''sie nie da'', '' tak musi być'', a czas upływa na moja nie korzyść. Z góry dziękuje i liczę na pomoc i podpowiedzi.
    • Przez MichalM1
      Dzień dobry,
       
      1. Chciałbym dowiedzieć się jakie dane można odczytać z ECU tej serii?
      2. Czy po podłączeniu się jest możliwe stwierdzenie autentyczności przebiegu?
      3. Czy macie informację na temat kosztu takiej usługi serwisu?
      4. Gdybyście mieli wybrać skrzynię pomiędzy PQ a PQ+ to którą byście wybrali w ciągniku o przebiegu ok. 7000 tys. i dacie produkcji pomiędzy 1995 a 2001?
      5. Jak z awaryjnością amortyzacji przedniej osi? Czy z przytoczonym przebiegiem nie będzie ona grozić kosztami naprawy?
      6. Jakie są czułe punkty maszyny i miejsca na które warto zwrócić uwagę?
      7. Jak Waszym zdaniem powinna wyglądać jazda testowa?
    • Przez adhock
      Czołem koledzy,
       
      Tak jak w temacie, znacie/polecacie jakieś serwisy maszyn rolniczych w podkarpackim??? Chodzi mi raczej o nowsze ciągniki zachodnich marek...
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj