Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
mrmtz82

Zginęły biegi 7 i 8 a 6 wyskakuje w Mtz 82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mrmtz82    0

Witam mam problem ze skrzynią w moim Mtz 82 z 82 roku mianowicie zgineły mi biegi 8 i 7 a 6 wyskakuje. Uprawialem pole, jezdziłem 7 i jak skończyłem to przełączyłem na szosowe i już biegów nie było. Ledwo zjechałem do domu jadącna 6 i na siłe trzymając ją ręką bo wyskakuje. Dodam że skrzynia była 5 lat temu robiona, czyli łożyska itp. Wie ktoś co sie stało?? Bedzie konieczne rozpoławianie i wyciąganie skrzyni??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    582

Prawdopodobnie bez zdejmowania pokrywy się nie obędzie. Cały bałagan odpowiedzialny za włączanie biegów jest pod nią ukryty. Nie ma tu co radzić trzeba zdjąć i obejrzeć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

Witam mam problem ze skrzynią w moim Mtz 82 z 82 roku mianowicie zgineły mi biegi 8 i 7 a 6 wyskakuje. Uprawialem pole, jezdziłem 7 i jak skończyłem to przełączyłem na szosowe i już biegów nie było. Ledwo zjechałem do domu jadącna 6 i na siłe trzymając ją ręką bo wyskakuje. Dodam że skrzynia była 5 lat temu robiona, czyli łożyska itp. Wie ktoś co sie stało?? Bedzie konieczne rozpoławianie i wyciąganie skrzyni??

 

 

Kolego tak jak już pisał poprzednik musisz zdjąć górę skrzyni bo poszedł ci wodzik albo niestety łożysko na wałku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mrmtz82    0

Dzięki koledzy za odpowiedź. A jakby poszły łożyska na skrzyni to jakiej produkcji polecacie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×