dolti44

Mam problem z odpaleniem DF Agrotron 135

Polecane posty

dolti44    0

Witam jak już wspomniałem w opisie mam agrotrona 135, używanego lecz odkąd go kupiłem bardzo cieżko mi pali, a mianowicie kręci silnikiem dobrze ale nie chce załapać przebierze czasem jak by miał jakąś świecę zepsutą lecz świece sprawdzałem i wszystkie iskrzą czyli dobre raczej. przy ciepłym silniku pali lepiej też kręci ale załapie szybciej. doradźcie co może być przyczyną??? z góry dzięki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

a filtry paliwowe sprawdzałeś??


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartekj1994    141

Sprawdz szczelnośc korka od wlewu. Ja w zefirze miałem zapchany i jak zaczął mi ciężko palić zorientowałem się że aż mi zbiornik lekko wessało. po odkręceniu go słychać było powietrze. Wyczyściłem i ciągnik pali na dotyk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danimat19    2

ile masz paliwa, u mnie jest tak że jak mało to też ciężko pali


Wszystkich z ZACHODNIOPOMORSKIEGO zapraszam do Znajomych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Z tego właśnie powodu został zapewne sprzedany nic to nadzwyczajnego że ciężko pali i długo kręci nie ty pierwszy i nie ostatni masz taka awarię , na moje oko a pare już ich zrobiłem pompy już nie przebijają wtrysków mają zbyt niskie ciśnienie i od razu uprzedze pytanie ? Tak jak juz załapie będzie chodził normalnie bo prędkośc obrotowa jest wyższa i wtedy spokojnie przebija wtryski. Caly pic jest tylko z ich odpalaniem. Możesz zalożyć mu jeszcze zaworek zwrotny na przewodzie zasilającym, żeby wyeliminować ewentualne cofanie się paliwa, natonmiast jeśli on zaraz po zgaseniau już nie może odpalić to cofanie odpada od razu. Nie jest to tania sprawa. I nie jest to raczej wina sterowania układem paliwowym, czujnika położenia jak takowy już ma bo wtedy nie pracował by wogule, bądz by kulał.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dolti44    0

paliwa ma pół baku nie ma znaczenia ile ma paliwa zawsze tak cieżko pali szczególnie jak zimny silnik potem juz jest w miarę pokręci chwilę i zapali jak ciepły. najgorzej go zapalić na zimnym nie ważne czy jest ciepło czy zimno na dworze

 

filtr paliwa był wymieniany i tak samo sie działo. a korek raczej nie bo jakiś czas miałem lużny i palił cieżko też ;/

 

jak ciepły silnik to w miarę dobrze pali 3 razy może obróci silnikiem i chodzi. najgorzej jest przy zimnym silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jmierzwa952    2

podobnie mam z ursusem 3512 ciezko ma zapalic tak od miesiaca na zimnym silniku, a na cieplym pali (dodam ze rurka od dolu silnika nie dymi)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

masz już praktycznie odpowiedz na swoją przypadłośc i raczej innej się nie spodziewaj


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dolti44    0

no muszę coś z tym zrobić bo zimąbędzie ciężko go palić dzięki wam za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

A rozrusznik szybko kręci czy ledwo ledwo?

Tak czy siak pompy zapewne do regeneracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek82    0

witam zanim wyciągiesz pompy warto by było sprawdzić pompkę zasilającą (tą na pasek) często się zdarza tak że ona nie jest w stanie podać odpowiedniego ciśnienia bo żeby deutz zapalił czyli pompy podały potrzebne jest 6 atm ciśnienia paliwa..Jeśli jej sprawność spada to też będziesz miał taki obiaw.Oczywiście pod warunkiem że masz szczelny układ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Na początek wypadało by jeszcze sprawdzić przewody powrotne z wtryskiwaczy. U mnie jak sparciały to rano nie chciał odpalać, trzeba było pompkę paliwa kręcić wiertarką żeby zassał paliwo. Po wymianie nawet po zimowym postoju pali od strzała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj